Ikarus (Pakiet skryptów) 412491 1020

O temacie

Autor orcwarrior

Zaczęty 11.06.2010 roku

Wyświetleń 412491

Odpowiedzi 1020

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Jak uzyskać listę wszystkich przycisków?
Chce je wyskorzystać do tej funkcji:
MEM_KeyPressed(var int key)Jeśli chodzi o litery to jest to np. KEY_G a co z przyciskami np. Backspace, ALT, CTRL i pozostałymi(%&#@*)?

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Koniec pliku Ikarus_Const_G*.d. Tam są zdefiniowane.
 

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Tam jeszcze nie byłem :D
Dzięki.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Takie pytanie, chciałbym przerobić Focusnames z lego na własne, ale chciałbym dodać dwie rzeczy. Mianowicie jeżeli npc leży martwy i ma jakieś przedmioty jest na szaro. Zaś gdy leży martwy i nic nie ma to nie da się w ogóle zaznaczyć.  Czy jest jakis warunek na sprawdzanie czy npc ma jakieś przedmioty.  Oraz jak najprościej zrobić aby nie zaznaczal npc.  (Call do ocnpc_closedeadinventory)? Z tym Calem prosiłbym o większą pomoc.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Używasz NPC_GetInvItemBySlot, jako item zmienną item pod NPC_GetInvItemBySlot, dodajesz +1 do slotu jeśli aktualny item to ITEM_ACTIVE. Oczywiście do sprawdzania potrzebujesz funkcji Npc_HasItems.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Aż dwa nowe pakiety :O Będzie testowania :D
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a

Nefario

Ikarus (Pakiet skryptów)
#627 2016-08-12, 18:56(Ostatnia zmiana: 2016-08-12, 19:12)
Buffs.d nie ma w tej wersji, ale można za to pobrać bezpośrednio z SVN:
https://app.assembla.com/spaces/lego2/subversion/source/HEAD/Buffs.d


Nevermind, jednak jest.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Nowe rzeczy! I tak zanim się za to zabiorę minie parę lat... może miesięcy... przy dobrych wiatrach dni...
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Tak sobie myślałem,  nad napisaniem nowego ekwipunku.  Zamykanie starego to banał.  Tylko problem leży w renderowaniu przedmiotów w nowym. Ktoś mógłby podpowiedzieć,  jak zrobic, aby w jakiś w miarę prosty sposób zrobic aby Itemy pojawiały się w nowym ekwipunku...
(jaki pakiet)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Idąc prostym tokiem myślenia -> Render.d.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
* LeGo->Render.d
 


Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
W sumie wiadomo, że Render.d jest w LeGo, więc nie ma po co o tym wspominać.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota

Siemekk
Złote Wrota

Ikarus (Pakiet skryptów)
#633 2016-08-17, 21:36(Ostatnia zmiana: 2016-08-17, 22:14)
Jako iż potrzebowałem funkcji zaciemniania ekranu do mojej tzw. "cutscenki" to napisałem taką, oraz postanowiłem się nią podzielić ;)
Funkcja jest bardzo prosta i (chyba) działa na obu wersjach gry (przetestować).
Kod:
var int FadeScreen_Color_R;
var int FadeScreen_Color_G;
var int FadeScreen_Color_B;
var int FadeScreen_Color_A;
var int FadeScreen_Color_Over;

var int Fade_Status;
var int FadeScreen_Multipler;

func void FadeScreen_Function()
{
MEM_InitGlobalInst();

MEM_GAME.array_view_visible[0]=true;
MEM_GAME.array_view_enabled[0]=true;

MEM_CAMERA.screenFadeEnabled=true;
MEM_CAMERA.screenFadeColor=RGBA(FadeScreen_Color_R,FadeScreen_Color_G,FadeScreen_Color_B,FadeScreen_Color_A);

var zCView ptr; ptr = _^(MEM_GAME.array_view[0]);
ptr.alphafunc = FadeScreen_Color_Over;

if(Fade_Status==1)
{
if(FadeScreen_Color_A<255)
{
FadeScreen_Color_A += FadeScreen_Multipler;
}
else if (FadeScreen_Color_A>=255)
{
FadeScreen_Color_A= 255;
Fade_Status =2;
};
}
else if (Fade_Status==2)
{
if(FadeScreen_Color_A >= FadeScreen_Multipler)
{
FadeScreen_Color_A -= FadeScreen_Multipler;
}
else if (FadeScreen_Color_A <= FadeScreen_Multipler)
{
FadeScreen_Color_A= 0;
Fade_Status =0;
};
};
};
Funkcję wywoływać co  klatkę. Aby ją wywołać należy ustawić zmienne np. w taki sposób:
Bind:
if(uKey==KEY_G)
{
FadeScreen_Color_R = 255;
FadeScreen_Color_G = 255;
FadeScreen_Color_B = 255;
FadeScreen_Color_Over = 2;//Test

Fade_Status = 1;//Init

FadeScreen_Multipler =1;
};
Ekran powinien powoli zmieniać kolor na biały, a gdy będzie w 100% biały zacznie zankiać ;)
@pawbuj może tobie też się to przyda.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Z racji tego że nie ma tematu z LeGo to mam pytanie.
Jest jakiś sposób by wywołać funkcje z argumentami przez FF?

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
func void Funckja_z_argumentami (var int argument, var int drugi_argument)
{
[...]
};

func void Funckja ()
{
Funckja_z_argumentami (1, 2);
};

func void INIT_Global ()
{
[...]
FF_ApplyOnce (Funkcja);
};
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
A jeśli funkcja musi być często używana i mieć za każdym razem inne argumenty?

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Kombinuj.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
void FF_ApplyExtData(func function, int delay, int cycles, int data)
function: Nazwa funkcji
delay: Opóźnienie między połączeniami w milisekundach. (0 == każda ramka)
cycles: Jak często należy funkcja nazwać? (-1 == Bez końca)
data: wartość ta jest przekazywana do funkcji jako parametr

To by rozwiązało problem gdyby nie to że potrzebuje 2 argumenty

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Zmienne i stałe... Coś ci to mówi ?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry