Ikarus (Pakiet skryptów) 331651 1020

O temacie

Autor orcwarrior

Zaczęty 11.06.2010 roku

Wyświetleń 331651

Odpowiedzi 1020

_Karol_

_Karol_

Użytkownicy
posty357
Propsy102
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Swoją drogą na ch**a takie coś w Gothicu ?

Miałem plan by dodać wybór nazwy postaci ale... jednak tego nie dodam. Nie będę robił Skyrima z Gothica :D
 
Podobno jestem trollem.

Szmyk

Szmyk

Użytkownicy
posty64
Propsy58
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Coś podobnego było w Budzis Skrypt Mod.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Siema. Mam pytanko.
Czy jest opcja by w czasie gry wywołać "edytor tekstowy" a wpisane słowo trafi do zmiennej string?

W sumie, w niektórych bajerach miało by to użytek. Np. nazywanie swojego zwierzaczka (jeśli taka opcja będzie wprowadzona w modzie), nazwanie broni (ale po chuj?), albo wpisywanie ilości napojów do zrobienia (jak w G3), czy nawet jedzenia itp. Ten pomysł nie jest zły.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Ciekawy pomysł :D Może kiedyś takie coś zrobię i dam tutaj [nie wiem jak się pisze udostępnie :F] P.S co do tych okien i ich animacji: Jestem takim matołem że nie zauważyłem że w opcjach jest takie cuś jak "Animowane okna dialogowe " :lol2:
Ten no... Ktoś zna może taki warunek dzięki któremu będę mógł sprawdzić czy postać jest w mgle ? Chciałbym dodać taki fjuczer że zmniejsza się zasięg widzenia gdy jesteśmy w mgle ale nie wiem jak sprawdzić czy postać właśnie jest we mgle :lol2: (Pisze się w mgle czy we mgle)?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Mgłę musisz sprawdzać zmiennymi i sprawdzać jak duża jest, po czym robić cusie. zCZoneFog jak co.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Najłatwiej będzie chyba umieścić w środku mgły waypoint i sprawdzać dystans do niego za pomocą funkcji Npc_GetDistToWP.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Można sprawdzić dystans, ale co jeżeli mgła ma np. wymiary 200x400x100 ? Będzie trochę dziwnie xD
I mam jeszcze taki problem, mianowicie jak wiadomo męczę się z tym printem. Olałem moving box'a bo nie ma **** we wsi aby ten box się ruszył. Więc zamieniłem to na alfę :D ale teraz przyszedł czas na funkcję liniową. Tzn. Tekst ma się dzielić na 2 części, przerabiałem tą funkcję Orka i Adanosa (nie jestem pewny ale chyba też Splash tam majstrował)
func void UIMsg_FormatAndPrintText(var int x, var int y,var string text,var int color)
{
/*Zmienne i Stałe  */
const int xStartOfWindow = 5;
var int yStartOf1Line; yStartOf1Line = 1584 - CalcPixelPosY(8)/2;
var int yStartOf2Line; yStartOf2Line = 3850 - CalcPixelPosY(8)/2;
var int yStartOfOneLine; yStartOfOneLine = 2800 - CalcPixelPosY(8)/2;//4096 = 100%
const int maxCharsInline =20;
var int secondLine; var int splitPos;
var string Line1;var string Line2;
var int label;
secondLine = false;
Line1 = ""; Line2 = "";
/*Zmienne i Stałe   */

var string test;//zmienna .-.
test = ConcatStrings(text,"");//odniesienie do tekstu, trza zrobić aby podpinało się pod hndl
var int newLineCharPos; newLineCharPos = STR_Search(text,"\n");//Wyszukiwanie \n czyli dzielenia na pół,
//wszystkie text zamienić trzeba na podpinanie hndl, lub do klasy

if(newLineCharPos!=-1)//sprawdza czy jest /n
{
secondLine = true;//aktywuje drugą linie
splitPos = newLineCharPos;//podmienia inta na chars
Line1 = STR_SubStr (text,0,splitPos);//dzieli tekst
Line2 = STR_SubStr (text,splitPos+2,Str_Len(text)); //także tylko że z pominieciem "\n"
}
else if(Str_Len(text)>=maxCharsInline)//jezeli jest więcej niż x znaków
{
//split string
secondLine = true;//tak samo aktywuje drugą linie
//find first space at left
splitPos = maxCharsInline; //sprawdza inta z 20, maxCharsInline=20
//loop
// MEM_InitLabels ();
//label = MEM_StackPos.position;
//if(Hlp_StrCmp(STR_SubStr(text,splitPos,1)," "))
//{
//}
//else if(splitPos>0)//jeżeli charsów jest >0, zawraca tu
//{
// splitPos-=1;//zżera o -1
// MEM_StackPos.position = label;
//};
//end loop
if(splitPos==0)//if no space fouded, divide at last char
{
splitPos=maxCharsInline;//porównuje int'a
};    
Line1 = STR_SubStr (text,0,splitPos);//dzieli tekst
Line2 = STR_SubStr (text,splitPos+1,Str_Len(text));//dzieli tekst
};

//One Line:
if(!secondLine)
{
Print_Ext(x,y,text,PF_Font,Color,-1);
}
else//Zamiast create text, add line?
{
Print_Ext(x,y,Line1,PF_Font,Color,-1);
Print_Ext(x,y+150,Line2,PF_Font,Color,-1);
};
};
Jednak gdy wywołuje bez 2 linii to tekst się nie pojawia... Jakieś podpowiedzi ?  Swoją drogą... nie wiem czy w Gothic 2 jest funkcja STR_Search. Wziąłem ją z Ikarus'a orka (w g2 może się inaczej nazywać więc jak ktoś wie to niech też powie  : ) )
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Chcesz powiedzieć, że nie pojawia ci się tekst w jednym wierszu, ale w dwóch już tak?

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Tak. Gdy tekst ma więcej niż 20 linijek to się pojawia zaś jeśli ma mniej to gra crashuje z czymś takim x!=0.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Siema. Mam pytanko.
Czy jest opcja by w czasie gry wywołać "edytor tekstowy" a wpisane słowo trafi do zmiennej string?

W sumie, w niektórych bajerach miało by to użytek. Np. nazywanie swojego zwierzaczka (jeśli taka opcja będzie wprowadzona w modzie), nazwanie broni (ale po chuj?), albo wpisywanie ilości napojów do zrobienia (jak w G3), czy nawet jedzenia itp. Ten pomysł nie jest zły.


Tak mi się teraz pomyślało. Może dałoby radę zrobić to w ten sposób: włączyć "F9" skryptami (niestety nie wiem jaka to zmienna w skryptach) i potem dodać warunek, jeśli gra jest spauzowana i klawisz naciśnięty to dodaje do zmiennej literę/cyfrę. Możliwe, że da radę jeszcze inaczej, bo w tym sposobie trzeba robić warunek dla każdego naciśniętego klawisza.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Znalazłem ciekawą funkcję, która umożliwia ustawienie visuala dowolnej kości. Zastosowań jest wiele, jak na przykład wbite strzały w postać.

005792A0:    zCModel::SetNodeVisual(zCModelNodeInst *,zCVisual *,int)
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
To teraz mi powiedz, co to jest zCModelNodeInst, albo podaj mi gotowy skrypt. :lol2:
W sumie starczy wytłumaczyć, wolę sam robić.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Zbroje składane z części ? Anyone ? :D

Edit: da się ustawić asc ?
 


Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Zbroje składane z części ? Anyone ? :D

Edit: da się ustawić asc ?
Zapewne się da, skoro Draks "zrobił" za pomocą pakietów skryptowych takie coś to się da, (flagi, te nieużywane wykorzystać na daną część pancerza (np. ITEM_THROW,ITEM_DAG czy co tam jeszcze jest), Napisać funkcję którą uruchamiać po założeniu i chyba gotowe, oczywiście miliony poprawek aby np. nie zanikało)
@Bogdan Zwei coś tak myślałem i wpadłem na takie cuś:
func void SearchInt(var C_Npc npc, var C_Item Item, var C_Item recived)
{
var int Write_How_Many;
var string TICK_TOCK_s1;
var string searchtext;
var int TextToInt;
if(Write_How_Many)
{
if(MEM_KeyState(KEY_0)==KEY_PRESSED){TICK_TOCK_s1 = ConcatStrings (TICK_TOCK_s1,"0");};
if(MEM_KeyState(KEY_1)==KEY_PRESSED){TICK_TOCK_s1 = ConcatStrings (TICK_TOCK_s1,"1");};
if(MEM_KeyState(KEY_2)==KEY_PRESSED){TICK_TOCK_s1 = ConcatStrings (TICK_TOCK_s1,"2");};
if(MEM_KeyState(KEY_3)==KEY_PRESSED){TICK_TOCK_s1 = ConcatStrings (TICK_TOCK_s1,"3");};
if(MEM_KeyState(KEY_4)==KEY_PRESSED){TICK_TOCK_s1 = ConcatStrings (TICK_TOCK_s1,"4");};
if(MEM_KeyState(KEY_5)==KEY_PRESSED){TICK_TOCK_s1 = ConcatStrings (TICK_TOCK_s1,"5");};
if(MEM_KeyState(KEY_6)==KEY_PRESSED){TICK_TOCK_s1 = ConcatStrings (TICK_TOCK_s1,"6");};
if(MEM_KeyState(KEY_7)==KEY_PRESSED){TICK_TOCK_s1 = ConcatStrings (TICK_TOCK_s1,"7");};
if(MEM_KeyState(KEY_8)==KEY_PRESSED){TICK_TOCK_s1 = ConcatStrings (TICK_TOCK_s1,"8");};
if(MEM_KeyState(KEY_9)==KEY_PRESSED){TICK_TOCK_s1 = ConcatStrings (TICK_TOCK_s1,"9");};
};
if(MEM_KeyState(KEY_ENTER)==KEY_PRESSED)
{
Write_How_Many=false; //kończy pisanie
searchtext=TICK_TOCK_s1;//porównuje
TextToInt=;// tutaj trzeba by było coś zrobić aby string zawracał do Int'a
var int NpcHas; NpcHas=Npc_HasItems(Npc,Item);
if(TextToInt!=0){
if(NpcHas>TextToInt)
{
Print("Podano złą liczbę");
}
else if (NpcHas<=TextToInt)
{
Npc_RemoveInvItems(npc,Item,TextToInt);
CreateInvItems(npc,recived,TextToInt);
};
};
};
};
Wymaga poprawek pokroju braku funkcji StringToInt(taka chyba nie istnieje a ja jestem zbyt leniwy by znaleźć) i tak dalej coś może wykombinujesz. (Pisałem to na odwal się więc nie oczekuj popawności nawet w 1% :D )
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Ja nawet nie prosiłem o żaden skrypt. :huh:
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
co to jest zCModelNodeInst
Szukaj funkcji, która zwraca wskaźnik do obiektu tej klasy. Podpowiedź: SearchNode
Cytuj
Zbroje składane z części ?
Yep.
Cytuj
Edit: da się ustawić asc ?
Nie. Szkoda, bo chciałem ustawić na głowie model dzika :F

Btw. Funkcja ta jest wykorzystywana przy umieszczaniu głowy na ciele postaci. Jeśli spróbuje się przypisać jakiś obiekt do kości Bip01 Head, głowa znika i jest zastępowana obiektem.

Nie, nie można zrobić pochw na miecze tym sposobem. W sumie można, ale nie w sposób jaki się wydaje. Na przykład broń jednoręczna zostanie zastąpiona obiektem, jeśli spróbuje się przypisać go do ZS_SWORD.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Szczerze, ta podpowiedź nic mi nie mówi.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Cytuj
Szukaj funkcji, która zwraca wskaźnik do obiektu tej klasy. Podpowiedź: SearchNode
     var int modelHeadNode;          //zCModelNodeInst*      czyż by to było to xD Szperałem także, bo wydaje mi się ciekawe zrobienie dzielenia pancerzy. Search node doprowadziło mnie do zCAIPlayer a to z kolei do tej zmiennej. (W sumie się nie dziwię że, pochwy się nie da nawet tak zrobić, dałem 2 strony temu podobną funkcję, też zdejmowała przedmiot ze slotu[tak wiem że tamta funkcja nie pozwalała na zakładanie modelu, itema na slocie kości])
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
@Splash  Ciekawe. Projekt składanych zbroji mi sie podoba. Mozna by zrobić jakiś używalny pakiet.

Mam zrobiona animacje czytania księgi (księga to morph) ale wywołanie jej animacji z poziomu mds nie działało :(  Jest tam jakaś funkcja do tego ? np taka co jest użyta do wywołania animacji glowy.
 


Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
czyż by to było to xD
To jest zmienna, nie funkcja, która zwraca tylko wskaźnik do kości Bip01 Head, czyli głowy xD

Cytuj
Szukaj funkcji, która zwraca wskaźnik do obiektu tej klasy. Podpowiedź: SearchNode
Dalej podpowiadać chyba nie ma sensu.

Cytuj
Jest tam jakaś funkcja do tego ?
Być może uda mi się coś wymyślić.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry