Ok, coraz lepiej to ogarniam

I teraz ostatnie D: Tak więc, skąd mam wiedzieć z jakiej klasy jest ptr np. w skryptach orka:
func void SleepFX_SpeedUpLayersOffset()
{
var int state;
var int speed;
speed = mkf(160);//regular speed will be multipiled by 160
state = MEM_ReadInt(SkyController_Ptr+308);//state0
if(state!=last_state0)&&(state!=last_state1)
{
//break if already multipiled
if(gef(MEM_ReadInt(state+184),mkf(2)))
{ return; };
if(!Hlp_StrCmp(STR_Prefix (MEM_ReadString(state+92),8),"SKYNIGHT"))
{
speed = mulf(sleepfx_cloudsSpeedMultipiler , MEM_ReadInt(state+120));
MEM_WriteInt(state+120,speed);//layer1 speedx
speed = mulf(sleepfx_cloudsSpeedMultipiler , MEM_ReadInt(state+124));
MEM_WriteInt(state+124,speed);//layer1 speedy
};
speed = mulf(sleepfx_cloudsSpeedMultipiler , MEM_ReadInt(state+184));
MEM_WriteInt(state+184,speed);//layer1 speedx
speed = mulf(sleepfx_cloudsSpeedMultipiler , MEM_ReadInt(state+188));
MEM_WriteInt(state+188,speed);//layer1 speedy
};
last_state0 = state;
state = MEM_ReadInt(SkyController_Ptr+312);//state1
if(state!=last_state1)
{
//break if already multipiled
if(gef(MEM_ReadInt(state+184),mkf(2)))
{ return; };
if(!Hlp_StrCmp(STR_Prefix (MEM_ReadString(state+92),8),"SKYNIGHT"))
{
speed = mulf(sleepfx_cloudsSpeedMultipiler , MEM_ReadInt(state+120));
MEM_WriteInt(state+120,speed);//layer1 speedx
speed = mulf(sleepfx_cloudsSpeedMultipiler , MEM_ReadInt(state+124));
MEM_WriteInt(state+124,speed);//layer1 speedy
};
speed = mulf(sleepfx_cloudsSpeedMultipiler , MEM_ReadInt(state+184));
MEM_WriteInt(state+184,speed);//layer1 speedx
speed = mulf(sleepfx_cloudsSpeedMultipiler , MEM_ReadInt(state+188));
MEM_WriteInt(state+188,speed);//layer1 speedy
};
last_state1 = state;
};
Wiem że nie mogę tego żywcem skopiować bo klasa nieba się tragicznie różni od tej z G2

a nigdzie nie jest okomentowane do jakiej (do zCSkyController_Outdoor mi nie pasuje bo jest tam duża tablica[256] ktora blokuje ptr np. 320, a wątpie aby ork ją rozbił na nowe ptr

) I drugie już moje ostatnie upewnienie:
Czy pointery udało mi się dobrze policzyć ?
class zCMesh {
var int _vtbl;//0
var int _zCObject_refCtr;//4
var int _zCObject_hashIndex;//8
var int _zCObject_hashNext;//12
var string _zCObject_objectName;//16
var int _zCVisual_nextLODVisual; //36
var int _zCVisual_prevLODVisual; //40
var int _zCVisual_lodFarDistance; //44
var int _zCVisual_lodNearFadeOutDistance;//48
var int numPoly; //int //52
var int numVert; //int 56
var int numFeat; //int 60
var int vertList; //zCVertex** 64
var int polyList; //zCPolygon** 68
var int featList; //zCVertFeature** 72
var int vertArray; //zCVertex* 76
var int polyArray; //zCPolygon* 80
var int featArray; //zCVertFeature*84
//zTBBox3D bbox3D;
var int bbox3D_mins[3]; //zREAL //88
var int bbox3D_maxs[3]; //zREAL //88+3*4= 100
//112 i tak dalej?

mam nadzieje że to mój ostatni tego typu post D: