Ikarus (Pakiet skryptów) 283778 1020

O temacie

Autor orcwarrior

Zaczęty 11.06.2010 roku

Wyświetleń 283778

Odpowiedzi 1020

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
1) http://lego.worldofplayers.de/?Buttons#Button_CreateMouseOver - Jeśli używasz LeGo to są już gotowe funkcje, chyba o taki efekt ci chodzi.

2)Buttony, z tego co wiem zawsze są nad view'ami zrobionymi w Lego/Ikarusie. Tobie zapewne chodzi o to aby były wyświetlane nad silnikowym GUI. Może pobranie view'a buttonu do zmiennej i przesunięcie go na wierzch coś da, ale nie jestem pewien.

 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer

Siemekk
Złote Wrota

Ikarus (Pakiet skryptów)
#381 2016-05-07, 22:48(Ostatnia zmiana: 2016-10-02, 22:35)
Jako iż ostatnio chciałem się pouczyć Ikarusa wlazłem na WoG'a i znalazłem ciekawą funkcję/propozycję.
http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/969446-Skriptpaket-Ikarus-3/page9?p=16944337#post16944337
Przeczytałem w niej co i jak i stworzyłem(a raczej skopiowałem i dopisałem duperele tworząc przy tym) dwie funkcje :
func void Ext_PutInSlot(var c_npc equiper, var int item, var string slot)
{
CALL_IntParam(true); //is in inventory
CALL_PtrParam(MEM_InstToPtr(item));
CALL_zStringPtrParam(slot);
CALL__thiscall(MEM_InstToPtr(equiper), oCNpc__PutInSlot);
};

func void Ext_RemoveFromSlot(var c_npc equiper, var int item, var string slot)
{
CALL_IntParam(true);  //kill effect
CALL_IntParam(false); //dont drop
CALL_zStringPtrParam(slot);
CALL__thiscall(MEM_InstToPtr(equiper), oCNpc__RemoveFromSlot);
};
Dzięki niej możemy stworzyć np. pochwę na miecz, lub kołczan.
Niech ktoś miły to przetestuje u sb, u mnie działa ale nie wiem jak to u innych :F
Rzecz jasna do G1 trzeba zmienić adresy.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

Ikarus (Pakiet skryptów)
#382 2016-05-07, 22:53(Ostatnia zmiana: 2016-05-07, 22:59)
Funkcje są napisane dobrze, ale zapomniałeś dodać adresy.
const int oCNpc__RemoveFromSlot = 7643760;
const int oCNpc__PutInSlot = 7642288;
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Hmmm teraz sprawdziłem tą funkcje pod kątem próby założenia łuku, i crashuje (ustawiłem kołczan na ZS_SWORD i w tym samym czasie miałem założony mieczor)
O co chodzi? (error miał coś takiego x!=0)
Spoiler
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Mogłeś podać troszkę więcej tego błędu (tzn. tak z 5 linijek przed czerwonym). Możliwe, że jakiś parametr jest niepoprawny, albo nałożyłeś na jeden slot dwa przedmioty (w sumie trudno by było odczytywać z jednego slotu dwa przedmioty i potem zwracać je na raz - "który Ci zwrócić?").
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
w sumie trudno by było odczytywać z jednego slotu dwa przedmioty i potem zwracać je na raz
Funkcja wtedy usuwa przedmiot leżący w tym miejscu i nakłada ten, który trzeba.

Crash jest spowodowany tym, że zakomentowałeś CALL_IntParam.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Faktycznie działa :F Tylko czy da się ogarnąć, aby nie zdejmowało tego przedmiotu(wykorzystanie tego jako pochwy na miecze)? Wiem że można zrobić PFX ale się buguje :/
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Pewnie jakoś się da, ale jak to nie wiem. Niepubliczna wersja AST pozwala na to.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Jest jeszcze  http://worldofplayers.ru/threads/35449/
Ale nie wiem czy da się to odpalić za pomocą ikarusa a nie osobnego startera. Ta biblioteka zawiera tą funkcję. Szkoda że nie da się zobaczyć jak jest ona zbudowania ._.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
To coś pozwala tylko wywołać niektóre funkcje, między innymi te powyżej. To ci nie pomoże.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Sprawdziłem tą samą funkcję z AST i też ściąga broń :F zapewne dla tego w r2.0 nie ma pochw.
Cóż jedyne co mi zostało to stworzenie modeli 3d na innych slotach.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Tak zacząłem przerabiać funkcję View_AddText tak, aby dzieliła text na dwie części. Lecz gdy ilość znaków jest >od mojej wartości to printuje tylko te ostatnie znaki...
Taki jest skrypt:
func void ViewPtr_AddText(var int ptr, var int x, var int y, var string text, var string font) {
    var zCView v; v = _^(ptr);
    var int field;
var int SecondLine;
var int field2;
if(STR_Len(text)>=30)
{
var string str1; str1 = STR_SubStr (text, 0, 18);
var string str2; str2 = STR_SubStr (text, 18, 60);
field=Print_TextField(x-200, y-30, str1, font, Print_ToVirtual(Print_GetFontHeight(font), v.pposy+v.psizey));
field2=Print_TextField(x-200, y+500, str2, font, Print_ToVirtual(Print_GetFontHeight(font), v.pposy+v.psizey));
SecondLine=true;
}
    else
{
field = Print_TextField(x, y, text, font, Print_ToVirtual(Print_GetFontHeight(font), v.pposy+v.psizey));
};
if(v.textLines_next) {
        List_Concat(v.textLines_next, field);
if(SecondLine){
List_Concat(v.textLines_next, field2);
};
    }
    else
{
v.textLines_next = field;
if(SecondLine){
        v.textLines_next = field2;
};
};
};
Ktoś wie o co chodzi D:?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Ja nie wiem
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Ja nie wiem
Szkoda ;___;
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
A sprawdzałeś choćby funkcją Print jaki tekst zwraca zmienna str2?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Zmienna str1 zawraca:abcdfghijklmnoprs, zaś str2 tuwvqyjsksndsnksdnksdnk przy takowym princie:"ABCDEFGHIJKLMNOPRSTUWVQYJSKSNDSNKSDNKSDNK"
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
A spróbuj tak:
var string str2; str2 = STR_SubStr (text, 18, STR_Len (text)-18);
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
A spróbuj tak:
var string str2; str2 = STR_SubStr (text, 18, STR_Len (text)-18);
Nope. dalej pojawia się tylko 2 ciąg czyli st2.text
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Naklejasz dwie różne zmienne do tej samej linii List. Musisz dodać list.next po pierwszym, a potem drugiego.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Mógłbyś mi napisać jakiś przykład tego list'a ? Bo nie za bardzo ogarniam :/
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry