Ikarus (Pakiet skryptów) 283751 1020

O temacie

Autor orcwarrior

Zaczęty 11.06.2010 roku

Wyświetleń 283751

Odpowiedzi 1020

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
"Nazywamy je kolonią...." :F
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Mam sobie takie pytanko:
Jak skonwertować int do stringa? Chodzi mi tutaj o wyczytanie adresu ECX i zmienienie go z int na string.

Jakby ktoś pytał: Chcę pobrać nazwę moba przez oCMOB::GetName(void)   0071BC30;. Chyba, że jest inny sposób na pobieranie nazwy mobów? Tutaj mi chodzi o wyświetlany tekst w grze, jak podświetlimy skrzynię, kowadło itp.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Spory czas temu opublikowałem skrypt na niemieckim forum umożliwiający zmianę koloru mgły i dynamicznego oświetlenia, ale zapomniałem napisać tutaj :F Funkcję należy wywoływać co klatkę.
class zCSkyState {
    var int time;                //zREAL
    var int polyColor[3];        //zVEC3
    var int fogColor[3];         //zVEC3
    var int domeColor1[3];       //zVEC3
    var int domeColor0[3];       //zVEC3
    var int fogDist;             //zREAL
    var int sunOn;               //zBOOL
    var int cloudShadowOn;       //int
    var int layer0_skyMode;      //zESkyLayerMode
    var int layer0_tex;          //zCTexture*
    var string layer0_texName;   //zSTRING
    var int layer0_texAlpha;     //zREAL
    var int layer0_texScale;     //zREAL
    var int layer0_texSpeed[2];  //zVEC2
    var int layer1_skyMode;      //zESkyLayerMode
    var int layer1_tex;          //zCTexture*
    var string layer1_texName;   //zSTRING
    var int layer1_texAlpha;     //zREAL
    var int layer1_texScale;     //zREAL
    var int layer1_texSpeed[2];  //zVEC2
};

func void SetFogColor (var int day_time, var int R, var int G, var int B)
{
    var int ptr; ptr = MEM_ReadInt (MEM_SkyController.stateList_array + day_time * 4);
    var zCSkyState state; state = MEM_PtrToInst (ptr);
    state.fogColor[0] = mkf (R);
    state.fogColor[1] = mkf (G);
    state.fogColor[2] = mkf (B);
};

func void SetLightningColor (var int day_time, var int R, var int G, var int B)
{
    var int ptr; ptr = MEM_ReadInt (MEM_SkyController.stateList_array + day_time * 4);
    var zCSkyState state; state = MEM_PtrToInst (ptr);
    state.polyColor[0] = mkf (R);
    state.polyColor[1] = mkf (G);
    state.polyColor[2] = mkf (B);
};

// 0 - 12:00
// 1 - 17:00
// 2 - 19:12
// 3 - 20:24
// 4 - 0:00
// 5 - 3:20
// 6 - 4:30
// 7 - 6:00

func void SetSunnyWeatherPreset ()
{
    SetFogColor (0, 82, 109, 198);
    SetLightningColor (0, 255, 255, 255);

    SetFogColor (1, 150, 90, 60);
    SetLightningColor (1, 196, 133, 106);

    SetFogColor (2, 150, 90, 60);
    SetLightningColor (2, 140, 87, 60);

    SetFogColor (3, 10, 11, 18);
    SetLightningColor (3, 65, 65, 100);

    SetFogColor (4, 0, 0, 0);
    SetLightningColor (4, 0, 0, 0);

    SetFogColor (5, 0, 0, 0);
    SetLightningColor (5, 0, 0, 0);

    SetFogColor (6, 26, 36, 85);
    SetLightningColor (6, 120, 79, 55);

    SetFogColor (7, 70, 98, 193);
    SetLightningColor (7, 202, 202, 200);
};
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Sprawdź to co klatkę. Pamiętam ze z paskami było tak ze wystarczyło to wywołać późno 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

Ikarus (Pakiet skryptów)
#304 2015-11-29, 20:52(Ostatnia zmiana: 2015-11-29, 21:14)
Z ciekawości sprawdziłem i okazało się, że funkcji nie trzeba nawet wywoływać co jakiś czas. Wystarczy wklepać to do Startupa.
Myślałem, że silnik sam przywróci kolory od razu, jak to było z przerobioną funkcją Gottfrieda. Okazało się, że pobierała ona wszystko z tablicy stateList_array, więc dlatego trzeba było ją wywoływać co klatkę.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
To jest g1 czy g2 ?
 


Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

Ikarus (Pakiet skryptów)
#306 2015-11-29, 21:28(Ostatnia zmiana: 2015-11-29, 21:44)
W Gothicu 2 działa poprawnie. Gothic 1 natomiast się crashuje. Nie wiem czy tylko ja tak mam z Ikarusem w G1, że nie działa mi funkcja MEM_PtrToInst. Obszedłem to wskaźnikami do obiektów w klasie zCSkyState i działa (chwalmy Orca):
func void SetFogColor (var int day_time, var int R, var int G, var int B)
{
    var int ptr; ptr = MEM_ReadInt (MEM_SkyController.stateList_array + day_time * 4);
    MEM_WriteInt (ptr+16, mkf(R));
    MEM_WriteInt (ptr+20, mkf(G));
    MEM_WriteInt (ptr+24, mkf(B));
};

func void SetLightningColor (var int day_time, var int R, var int G, var int B)
{
    var int ptr; ptr = MEM_ReadInt (MEM_SkyController.stateList_array + day_time * 4);
    MEM_WriteInt(ptr+4, mkf(R));
    MEM_WriteInt(ptr+8, mkf(G));
    MEM_WriteInt(ptr+12, mkf(B));
};
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Zastanawia mnie tylko, czemu akurat tak to działa:
// 0 - 12:00
// 1 - 17:00
// 2 - 19:12
// 3 - 20:24
// 4 - 0:00
// 5 - 3:20
// 6 - 4:30
// 7 - 6:00
Mógłbyś wytłumaczyć?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Mówisz o ikarusie orca czy o tym WoG ?

@up bo to hardkodowane czasy kiedy zmienia sie kolor i niebo w gothicu - rano - dzień - rain - wieczór - noc
 


Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Bardziej mi chodziło o numery 0 - 7. Nie wyraziłem się jasno, mój błąd. Gothic to ma jakoś tak zaprogramowane czy co? :V
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Mówisz o ikarusie orca czy o tym WoG ?
O wersji 1.2, czyli najnowszej z WoG.
Cytuj
Bardziej mi chodziło o numery 0 - 7.
Są to offsety tablicy. Każdemu numerowi jest przypisana pora dnia.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

gothic1210
  • Gość
Zauważyłem coś co mnie nieco niepokoi. Od kiedy korzystam z Ikarusa i Lego funkcja PrintScreen nie działa poprawnie. Napisy pojawiają się z dużym opóźnieniem. Dopiero po dialogu lub np. gdy pójdę spać to zdążę wstać, przebiec jakieś 15 m i wtedy dopiero widzę napis. Jakieś pomysły? :D 
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Napisz na WoG. Ja też to zauważyłem, ale nie korzystam ze starych PrintScreen. 
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Myślałem, że tylko ja tak mam :F Obstawiam, że winowajcą jest funkcja PrintS_Ext przez zmienianie kanału alfa czcionce.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Raczej nie. Nawet jeśli tego nie używasz, masz ten problem. Ogólnie to kiedyś wywaliłem te wszystkie funkcje (też myślałem, że to PrintS) i dalej było to samo.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

gothic1210
  • Gość
A czy w Lego jest jakaś funkcja, która będę mógł elegancko wyświetlać odliczanie czasu do jakiegoś x eventu? Bo skoro klasycznym PrintScreenem nie mogę, a PrintS się do tego nie nadaje, to nie za bardzo wiem czego użyć. 
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Jest PrintScreen w Interface.d o ile się nie mylę. Po prostu wyszukaj Notepadem ++ "int PrintScreen".
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

Ikarus (Pakiet skryptów)
#317 2015-12-07, 12:27(Ostatnia zmiana: 2015-12-07, 15:21)
A czy w Lego jest jakaś funkcja, która będę mógł elegancko wyświetlać odliczanie czasu do jakiegoś x eventu? Bo skoro klasycznym PrintScreenem nie mogę, a PrintS się do tego nie nadaje, to nie za bardzo wiem czego użyć.
wg mnie niepotrzebne Ci Lego. zwykły printscreen i  czas na 1-2 s . widziałeś przecież "Opowieść o Bandytach" do G1.



Zauważyłem coś co mnie nieco niepokoi. Od kiedy korzystam z Ikarusa i Lego funkcja PrintScreen nie działa poprawnie. Napisy pojawiają się z dużym opóźnieniem. Dopiero po dialogu lub np. gdy pójdę spać to zdążę wstać, przebiec jakieś 15 m i wtedy dopiero widzę napis. Jakieś pomysły? :D
bo jest to zwalone, o tym pisałem w temacie Lego, ja niestety z tego nie korzystam. Lachona (czyt. Lehona) miała to poprawić, bo w G2nk też nie działało to 100% good. czy możesz korzystać z system packa po instalacji Lego?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ale wiesz, że Lehona nie jest dziewczyną?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

gothic1210
  • Gość
I nie o to mi chodziło :D Bo mi Print Screen nie działa dobrze i dlatego mam problem, ale już to obszedłem. 
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry