Magiczny Efekt po rozmowie w nocy 2340 2

O temacie

Autor karus

Zaczęty 17.05.2010 roku

Wyświetleń 2340

Odpowiedzi 2

karus

karus

Użytkownicy
posty122
  • Użytkownicy
Mam taki oto skrypt

Cytuj
// ********************************
//             Noc cz1
// ********************************

instance  DIA_Mietek_NOC (C_INFO)
{
   npc            = Non_1004_Mietek;
   nr            = 1;
   condition      = DIA_Mietek_NOC_Condition;
   information      = DIA_Mietek_NOC_Info;
   permanent      = 1;
   description      = "Dlaczego tutaj mieszkasz?";
};

FUNC int  DIA_Mietek_NOC_Condition()
{   

   if (Npc_KnowsInfo (hero,DIA_Mietek_Siema))
   {
      return 1;
   };

};
FUNC void  DIA_Mietek_NOC_Info()
{
   AI_Output (other, self,"DIA_Mietek_NOC_Info_15_00"); //Mogę cię o coś zapytać?
   AI_Output (self, other,"DIA_Mietek_NOC_Info_05_01"); //Przyjdź o Północy to ci powiem.
};  

// ********************************
//             Noc cz2
// ********************************
var int Mietek_Magic_Day;
instance  DIA_Mietek_NOC1 (C_INFO)
{
   npc            = Non_1004_Mietek;
   nr            = 1;
   condition      = DIA_Mietek_NOC1_Condition;
   information      = DIA_Mietek_NOC1_Info;
   permanent      = 1;
   description      = "A więc co jest twoją tajemnicą?";
};

FUNC int  DIA_Mietek_NOC1_Condition()
{   

   if (Npc_KnowsInfo (hero,DIA_Mietek_Siema))
   {
      return 1;
   };


};
FUNC void DIA_Mietek_NOC1_Info()
{
   if (Mietek_Magic_Day > (Wld_GetDay()-2))
   {
   AI_Output (other, self,"DIA_MIETEK_NOC1_Info_15_00"); //A więc co jest twoją tajemnicą?
   AI_Output (self, other,"DIA_MIETEK_NOC1_Info_15_01"); //Omm... Extrelnas die Metamokos! Die Externalssss!
   
   
   Wld_PlayEffect("spellFX_INCOVATION_BLUE", self, self, 1, 0, DAM_MAGIC, FALSE);
   AI_StopProcessInfos   (self);
   };
};

Chodzi mi o to, że chciałbym aby w nocy uaktywnił się dialog który zaczyna się od słów "A więc co z twoją tajemnicą? " po którym zostanie wywołana animacja niebieskiego magicznego "dymu"(?), taki jak w g2 wydzielał (:lol: ) Vatras przy naprawianiu Oka Innosa. Problem jest też tego typu ze dialog jest dostępny nawet rano i efektu nie ma. Co zrobiłem źle?:P
Dzięki za pomoc z góry.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
if (Npc_KnowsInfo (hero,DIA_Mietek_Siema))?????? jakie siema ??? nigdzie tak nie napisałeś jak już to if (Npc_KnowsInfo (hero,DIA_Mietek_NOC))

karus

karus

Użytkownicy
posty122
  • Użytkownicy
niestety nie działa.
W ogóle taka opcja dialogowa sie nie pojawia tj A więc co jest twoją tajemnicą?

Warn za napisanie drugiego takiego samego tematu zamiast edycji/rozszerzania tego.
Avallach
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry