Co zrobić żeby NPC uciekał gdy go zatakujemy? 3294 7

O temacie

Autor Goliath

Zaczęty 9.05.2010 roku

Wyświetleń 3294

Odpowiedzi 7

Goliath

Goliath

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Tak jak w tytule. Mój NPC ma ustawione FAI = FAI_HUMAN_COWARD, co jeszcze mam dodać. Próbowałem dodać następujące linijki do \AI\Human\C_Human\C_WantToFlee.d, ale też nie działa:
if (Npc_GetDistToNpc (slf, oth) > 200)
&& (Npc_IsInFightMode (oth, FMODE_NONE))
&& (Hlp_GetInstanceID(slf) == Hlp_GetInstanceID(NONE_9999_test))
  {
return TRUE;
  };
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
lvl tez o tym decyduje musi mieć słabszy lvl od nas

Goliath

Goliath

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Wiem. Mój NPC ma level 0, a dla Beziego ustawiam do testowania większy (50), ale i tak nic to nie daje.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
daj tamtemu npc 1 a beziemu 999 lvl i zobacz co do 0 levelu nie jestem pewien

Goliath

Goliath

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
W WantToFlee dodaj:
if(slf.level<oth.level  && (Hlp_GetInstanceID(slf) == NONE_9999_test))
{
return TRUE;
};
NONE_9999_test to już jest InstanceID, nie trzeba go już pobierać.
 
Spoiler

Goliath

Goliath

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Też nie działa. Próbowałem zrobić taki prosty skrypt, ale on też nie działa. Oto on:
func void ucieczka()
{
if(NONE_9999_test.level < PC_Hero.level)
{
AI_StartState(NONE_9999_test,ZS_Flee,0,"");
};
};

@DOWN:
Cytat: Goliath\'
Tak jak w tytule. Mój NPC ma ustawione FAI = FAI_HUMAN_COWARD,
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
ustaw styl walki Coward.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry