Dialog następnego dnia 5062 4

O temacie

Autor Tanner

Zaczęty 1.04.2009 roku

Wyświetleń 5062

Odpowiedzi 4

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy
Rozmawiamy z gościem, ten mówi żeby przyjść jutro to jutro pogadamy, co należy wpisać do dialogu?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Przed pierwszym dialogiem robisz zmienną:
var int nastepny_dzien;Następnie w func void piszesz:
nastepny_dzien= Wld_GetDay();W drugim dialogu dajesz warunek:
if (nastepny_dzien!= Wld_GetDay())
{
return true;
};

Bucik

Bucik

Użytkownicy
posty182
Propsy128
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Bucik

Dialog następnego dnia
#2 2009-04-01, 16:49(Ostatnia zmiana: 2009-04-01, 16:49)
if (nastepny_dzien!= Wld_GetDay())
{
return true;
};

Ten kodzik dosłownie oznacza, że JEŚLI dzisiaj jest inny dzień aniżeli w dniu zapisania dnia - wtedy...


Można też zrobić JEŚLI dzisiejszy dzień jest WIĘKSZY od tego zapisanego w zmiennej, czyli:

if (nastepny_dzien < Wld_GetDay())
{
return true;
};


Jeśli już brniemy w ten temat to można jeszcze ustalić ILE DNI PO zapisaniu aktualnego dnia w zmiennej możemy rozmawiać na dany temat, np:

if (nastepny_dzien + 3 <= Wld_GetDay())
{
return true;
};

W tym wypadku możemy gadać po upłynięciu TRZECH DNI


A co mi tam :/  - next możliwość:

if (nastepny_dzien + 1 == Wld_GetDay())
{
return true;
};

W tym wypadku możemy gadać TYLKO NASTĘPNEGO DNIA po zapisaniu aktualnego dnia w zmiennej - za 2 dni dialog będzie już nieaktywny.


To takie małe przypomnieniem - mam nadzieje, że nikt się nie obrazi :/
 

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy
Chodzi, dzięki wielkie.

A te rozpiski Bucika też się może przydadzą. Dzięx.
 

Damianx

Damianx

Użytkownicy
Damiano Italiano
posty257
Propsy4
  • Użytkownicy
  • Damiano Italiano
wystarczy dać:     IF (Wld_GetDay () == 1)

 :/
 
Mody zrobione przez Damianx project :



             
               
               


Życzę miłej gry


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry