Tutki czytałem

Próbowałem robić z tym V1, ale mi nie wychodziło

Może spróbuję jeszcze raz. A na MAX`a mnie nie stać, a na pobranie go mam za wolne łączę. Jednakże popróbuję jeszcze z tymi versjami (V). Dzięki wszystkim za pomoc, w skryptach jestem troszkę zielony więc wybaczcie moją niewiedzę. Pozdrawiam
EDIT: Nic to nie dało

Ta tektura nazywała się HUM_DHT2S_ARMOR-C.TEX a zmieniłem na
HUM_DHT2S_ARMOR_V1-C.TEX. Usunąłem stary wpis w pliku IT_Armor.d i zrobiłem nowy:
// ******************************************************
instance ITAR_Warrior_Armor (C_Item)
{
name = "Pancerz wojownika";
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;
protection [PROT_EDGE] = 50;
protection [PROT_BLUNT] = 50;
protection [PROT_POINT] = 50;
protection [PROT_FIRE] = 0;
protection [PROT_MAGIC] = 0;
value = VALUE_ITAR_KDW_H;
wear = WEAR_TORSO;
visual = "ItAr_MIL_L.3DS";
visual_change = "Armor_Mil_L.asc";
visual_skin = 1;
material = MAT_LEATHER;
on_equip = Equip_ITAR_MIL_L;
on_unequip = UnEquip_ITAR_MIL_L;
description = name;
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
Wszystko działa, ale tekstura zbroi jest nadal stara, a jak widzisz Oven zmieniłem i w nazwie tekstury jak i w visual_skin na 1 ;[