Sarkofag MOB z Wog'a 2786 9

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 17.01.2015 roku

Wyświetleń 2786

Odpowiedzi 9

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ściągnołem go, włożyłem pliki w odpowiednie foldery i nie wiem co mam wpisać w oCMobContainer
W instrukcji nie nie ma żadnej nazwy.

http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=606&cat=1&page=5&order=0
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Dlaczego bierzesz się za takie coś nie znając kompletnie podstaw? Sądzisz, że każdy będzie dawał ci rybę na tacy?
Jakbyś otworzył tylko sarg_human.mds, to wiedziałbyś, że chuj ci da samo wstawienie containera w spacerze. Zakładam, że nawet nie wiesz o czym mówię.
Zawartość Sarg_Human.MDS musisz zaimplementować w Humans.MDS w odpowiednim miejscu. Skompilować go a dopiero wtedy w spacerze możesz wstawić containera z odpowiednim plikiem ASC w tym wypadku. Nie masz ich dużo, więc pokombinuj sam.. i tak zrobiłem za ciebie praktycznie wszystko.
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
hehe zabawnie to napisałeś :)
Skoro mowa o rybach to dziś już miałem kilka na obiad.
Faktycznie nie wiele rozumiem z tego co napisałeś, spodziewałem się że wstawienie takiego sarkofagu do gry jako MOB będzie znacznie prostsze.
tak czy siak.. pokombinuje :)
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dodałem skrypt do humans.mds, sarg_human.mds dałem do katalogu z anims
usunąłem humans,mhb i ten drugi plik z katalogu compiled, odpaliłem grę żeby skompilowała skrypt. Odpalam spacer, chce wstawić sarkofag, wpisuje Sarg_human.mds i sarkofagu nie ma. Wpisywałem sarg.mds i na rozne sposoby
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Dodałem skrypt do humans.mds, sarg_human.mds dałem do katalogu z anims
usunąłem humans,mhb i ten drugi plik z katalogu compiled, odpaliłem grę żeby skompilowała skrypt. Odpalam spacer, chce wstawić sarkofag, wpisuje Sarg_human.mds i sarkofagu nie ma. Wpisywałem sarg.mds i na rozne sposoby

@Lobos, a nie czasem SARG_NORMAL.ASC lub SARG_ANI_0_25_69.ASC? Ja to mam i tak to wygląda patrząc na pliki, nie pamiętam, który dokładnie wczytywałem. Poza tym wczytuje się chyba ASC, a nie MDS. Mogę się mylić, nie pamiętam. Możesz sprawdzić w każdym razie.

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Znalazłem wczoraj orc_grave_01.mds. Było już na gotowe wszystko, nie wiem skąd to sie tam wzieło u mnie ale działa. Z tym że jak PC_hero kończy animacje to po zabraniu przedmiotów okno EQ sie nie zamyka i trzeba wyciagac bron zeby móc sie ruszyć. Nie wiem czy to jest nie dopisana linijka w skrypcie sarkofagu czy jakis inny błąd
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Linijka. Gra zapewne nie wie, co ma się stać po zamknięciu moba.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
// Orc-Grave
ani ("t_GRAVE_Stand_2_S0" 1 "s_GRAVE_S0" 0.1 0.0 M. "Hum_OrcGrave_M01.asc" F 0 24)
ani ("s_GRAVE_S0" 1 "s_GRAVE_S0" 0.0 0.0 M. "Hum_OrcGrave_M01.asc" F 25 25)
aniAlias ("t_GRAVE_S0_2_Stand" 1 "" 0.0 0.1 M. "t_GRAVE_Stand_2_S0" R)

ani ("t_GRAVE_S0_2_S1" 1 "s_GRAVE_S1" 0.0 0.0 M. "Hum_OrcGrave_M01.asc" F 26 84 FPS:10)
ani ("s_GRAVE_S1" 1 "s_GRAVE_S1" 0.0 0.0 M. "Hum_OrcGrave_M01.asc" F 85 85)
ani ("t_GRAVE_S1_2_Stand" 1 "" 0.0 0.0 M. "Hum_OrcGrave_M01.asc" R 85 85)

Dziwne bo widze że jest. 3 linijka chyba odpowiada za zakonczenie animacji
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
https://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=1061

Spróbuj ten, pamiętam ze naprawiałem pod G1. Powinno działać pod G2
 


Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki Mark, tyle z tym miałem zachodu przez 3 lata, teraz działa choć animacje się od siebie różnią. Grunt że działa :)

 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry