Witam
Chce by po dialogu nastąpiła zmiana czasu. Gdy dodaje dodaje Wld_SetTime do funkcji to działa to tak że nie zakańcza mi dialogu, po kliknięciu bohater stoi i nie da się nic kliknąć, popularny bug w gothicu.
Jak wywalam to Wld_SetTime to wszystko działa ale potrzebuje tej funkcji.
Jak mogę to jeszcze inaczej wywołać ?
Próbowałem zmieniać turyne, teleportować NPCta i siebie na inne WP ale jest to samo.
INSTANCE DIA_Carlos_KILOFY (C_INFO)
{
npc = SLD_3203_Carlos;
nr = 2;
condition = DIA_Carlos_KILOFY_Condition;
information = DIA_Carlos_KILOFY_Info;
permanent = TRUE;
description = "Co z tymi kilofami ?";
};
FUNC INT DIA_Carlos_KILOFY_Condition()
{
//if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Carlos_REKOJESCI))
if (Carlos_dzien == FALSE)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Carlos_KILOFY_Info()
{
if (Wld_IsTime (06,00,20,00))
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Carlos_KILOFY_15_01"); //Co z tymi kilofami ?
AI_Output (self, other ,"DIA_Carlos_KILOFY_03_02"); //Pokaże ci jak zrobić prawdziwy kilof a potem zrobisz tak następne
AI_Output (self, other ,"DIA_Carlos_KILOFY_03_03"); //Zaczynajmy..
Carlos_dzien = TRUE;
Info_ClearChoices (DIA_Carlos_KILOFY);
Info_AddChoice (DIA_Carlos_KILOFY, "Dobra..", DIA_Carlos_KILOFY_OK);
}
else
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Carlos_KILOFY_03_04"); //Wróć tu za dnia jak będe pracować, a teraz zmykaj już.
AI_PlayAni(self, "t_getlost");
};
};
FUNC VOID DIA_Carlos_KILOFY_OK()
{
AI_StopProcessInfos (self);
Wld_PlayEffect("WYGASZANIE_KOWAL", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE);
Wld_SetTime (14,00);
};