http://speedy.sh/aArwb/g1-demo-scripts-decompiled.zipOd razu ostrzegam że dałoby się je zdekompilować dużo lepiej, tak żeby "pasowały" do tych z GMDK i miały tylko te różnice które, cóż, naprawdę tam są.
To wymagałoby jednak trochę więcej pracy - zrobienia diffa tych skryptów ze zdekompilowanymi tą samą wersją Sourcera skryptami pełnej gry, a następnie (zapewne częściowo ręcznego) nałożenia tego diffa na skrypty z GMDK.
Jednak już samo czytanie tego diffa daje jasny obraz tego co dokładnie się zmieniło po demo. Niestety nie wrzucę go bo gdzieś mi się zapodział. Pod Windowsem można go sobie wygenerować na przykład programem WinMerge.
Dla tych którzy nie wiedzą co to diff, jest to wyszczególnienie tekstowych różnic pomiędzy plikami lub grupami plików.
Zmian fabularnych właściwie nie ma. Trochę postaci straciło imiona, trochę wyleciało, z tego co pamiętam zniknęło też chyba parę questów. Jest za to sporo zmian związanych z rebalancem - pozmieniane staty przeciwników i przedmiotów.