Kompilacja dialogów 4400 13

O temacie

Autor DraxonPL

Zaczęty 30.08.2015 roku

Wyświetleń 4400

Odpowiedzi 13

DraxonPL

DraxonPL

Użytkownicy
Republikanin
posty18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Republikanin
Cześć mam taki problem przy kompilacji dialogów , że one nie są w ogóle kompilowane gdy kompiluje spacerem , a gdy kompiluje przez redefixa to mam to samo i tylko mi wyszukuje kilka dialogów oto ss z redefixa :

http://iv.pl/images/20739509557573194107.png
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobrze działa, aby zobaczyć efekt musisz zrobić jedną z trzech rzeczy : stworzyć paczkę z modem lub użyć emptymoda ewentualnie najłatwiejsze stworzyć plik ini jak do każdego moda tylko że w vdf nic nie wpisywać (vdf=)
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

DraxonPL

DraxonPL

Użytkownicy
Republikanin
posty18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Republikanin
Stworzyłem paczkę i mam dalej to samo , nie mam pojęcia o co chodzi . Jak kiedyś próbowałem sił w moddowaniu to na moim starym pc po skompilowaniu dialogów w spacerze i wzięciu nowej gry miałem już wszystko skompilowane jak należy :( .

EDIT : Ustawiłem nową grę na inny świat niż jest domyślnie ustawiony jest to od czegoś zależne ?
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Świat raczej nic do tego ni3 ma , a co wykazał syntaxcheck w redefixie?
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

DraxonPL

DraxonPL

Użytkownicy
Republikanin
posty18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Republikanin
Gdy klikam na syntaxcheck to mam "głos systemowy" i dialogi z okienka znikają .
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czyli skrypty są w porządku, próbowałeś też new erstelen czy jak to tam się nazywa ? W redefix
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

DraxonPL

DraxonPL

Użytkownicy
Republikanin
posty18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Republikanin
Tak i po tym mi wyskakuje te 26 dialogów co jest na załączonym wyżej obrazku .
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Teoretycznie to wygląda że dobrze to zrobiłeś tylko efektów nie widać w grze :p spróbuj bez paczki z modem to zrobić tak jak ja pisałem że "vdf="
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

DraxonPL

DraxonPL

Użytkownicy
Republikanin
posty18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Republikanin
Dalej to samo :( .
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Dlatego kompiluje Spacerem, na którego każdy tak narzeka :lol2:
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Dlatego kompiluje Spacerem, na którego każdy tak narzeka :lol2:

Chyba Cię @kaczka głowa boli. Zapytaj @Sawik 'a czy parsuje/wał spacerem czy redefixem, który jest o niebo lepszy.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Dla mnie Spacer. Przynajmniej mi działa normalnie.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Kaczka sam parsuje skrypty, chociaż możliwe że to właśnie stąd się biorą bugi :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

DraxonPL

DraxonPL

Użytkownicy
Republikanin
posty18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Republikanin
Wznawiam temat. Jest ktoś mi w stanie pomóc ;c?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry