Ulubione trailery 9348 30

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 4.10.2014 roku

Wyświetleń 9348

Odpowiedzi 30

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Wiesiek 3:

https://www.youtube.com/watch?v=mCDBhc_N0Cw


https://www.youtube.com/watch?v=FpRlwomimEE


Odnośnie Prototype: Faktycznie było czuć moc, ostatnio przeszedłem 2 i faktycznie... jest to nieco lepsza (według mnie) część, a sam Heller dobrze podsumował Mercera, choć nie uważam tej gry za najbardziej zajebistą (z powodu monotonnych questów) to i tak warto zagrać :D.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Odnośnie Prototype: Faktycznie było czuć moc, ostatnio przeszedłem 2 i faktycznie... jest to nieco lepsza (według mnie) część, a sam Heller dobrze podsumował Mercera, choć nie uważam tej gry za najbardziej zajebistą (z powodu monotonnych questów) to i tak warto zagrać :D.
Prawda to że nie warto grać w obie części, bo są prawie identyczne?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Ulubione trailery
#22 2015-04-15, 23:36(Ostatnia zmiana: 2015-04-15, 23:43)
Cytuj
Prawda to że nie warto grać w obie części, bo są prawie identyczne?
Dwójka niszczy wszystko, co było dobre w jedynce. Skok na kasę i to taki najzuchwalszy.
@Fabiosek oba trailery zalinkowałem w 1 poście :ok:
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
@Aztek, ale z tego co zauważyłem to nie identyczne, tylko z tej samej gry :P


Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Identyczne trailery. Włączyłeś chociaż? :v
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nie kłam! Nie są podobne, Fabiosek dał po polsku, ty po angielsku.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Obaj nie macie racji. Ja sugeruje się cały czas pierwszym postem @Aztek'a. On dał dwa z wieśka 2, potem z wieśka 3: kill monsters oraz Pre-E3 trailer. Ja w przypadku Wiedźmina 3 dałem trailer z VGX. Jedynie ten drugi "Miecz przeznaczenia" jest związany z tym twoim "Pre-E3 trailer".

A.K.

A.K.

Użytkownicy
posty156
Propsy163
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A to znacie? (Theatre of War)

https://www.youtube.com/watch?v=ovpJWZSPAb4
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mały update do tematu :D
DeusEx MD:
https://www.youtube.com/watch?v=uvSs5b6y-YM


Wiedźmin 3:
https://www.youtube.com/watch?v=VF7kqc7th0A

https://www.youtube.com/watch?v=5WAof_K1NXY


Crysis 2:
https://www.youtube.com/watch?v=VGXPyQQE4PU


Bloodborne:
https://www.youtube.com/watch?v=tBGjx-4_R10


Prey 2:
https://www.youtube.com/watch?v=ufikwk7_AD0


Star Wars: The Old Republic:
https://www.youtube.com/watch?v=1ToztqqDcaY


Dead Island 1/2: (dwójka bo muzyka)
https://www.youtube.com/watch?v=lZqrG1bdGtg

https://www.youtube.com/watch?v=DJOAunMCGkk


Mortal Kombat:
https://www.youtube.com/watch?v=jSi2LDkyKmI


Mad Max:
https://www.youtube.com/watch?v=dlaJOJA9g0k


Team Fortress 2:
https://www.youtube.com/watch?v=OR4N5OhcY9s

https://www.youtube.com/watch?v=WUhOnX8qt3I

https://www.youtube.com/watch?v=36lSzUMBJnc


No a na horyzoncie E3, więc pewnie będzie wysyp dobrych materiałów :D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
https://www.youtube.com/watch?v=GnRZFnf9q7c

Generalnie sklejka trailerów, wrzucam głównie dlatego że w huj mi się podoba :ok: 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Spodziewałem się wysypu materiału po E3, ale te zespawnowało jedynie 2 fajne trailery :D
https://www.youtube.com/watch?v=LVqxMCZ3u6k

https://www.youtube.com/watch?v=C5lklWVcl1Y


nawet ten mgsa5 był taki sobie. 
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry