O temacie
Autor paulpolska
Zaczęty 28.03.2015 roku
Wyświetleń 5530
Odpowiedzi 17
paulpolska
Sawik Moderator działu
Nie ma schodów, to po prostu kolejny warunek w dialogu.
Paser
chicken RaveN Studio
To nie są zmienne, a argumenty.Zmienna ma przedrostek VAR.W drugi argument funkcji wpisz, ile będzie kosztować ( to jest sam tekst ).Info_AddChoice ( InstanceDialoguWKtorymJest, "opis", InstancjaNowejFunkcji );
Info_AddChoice (DialogA, B_BuildLearnString ("Żądło krwiopijcy",B_GetLearnCostTalent (other,NPC_TALENT_TAKEANIMALTROPHY, TROPHY_BFSting)), DialogB);
var int fuck_you = 100;Info_AddChoice (DialogA, "Nauka czegoś tam"+ IntToString(fuck_you) + "sztuk złota", DialogB);
Chicken, inaczej, on chce wartość zmieniać. Kod: [Zaznacz]var int fuck_you = 100;Info_AddChoice (DialogA, "Nauka czegoś tam"+ IntToString(fuck_you) + "sztuk złota", DialogB);
Info_AddChoice (DIA_Addon_Vatras_ChangeStonplate, "Odczytaj tablicę:"+IntToString(StoneCost)+" sztuk złota",DIA_Addon_Vatras_ChangeStonplate_CON );
Info_AddChoice (DIA_Addon_Vatras_ChangeStonplate, B_BuildLearnString ("Odczytaj tablicę:",IntToString(StoneCost)+" sztuk złota"),DIA_Addon_Vatras_ChangeStonplate_CON );
Bogdan Zwei
Nie żeby coś, ale jak chcesz połączyć dwa lub więcej stringów, musisz użyć ConcatStrings (str1, str2) (nie pamiętam dokładnie, jak się to pisało, ale najprawdopodobniej tak). W samych Gothicowych skryptach masz przykłady tego typu "wiązanek" stringów.