Problem z przenoszeniem tekstur i pytanie odnoście Spacera 2400 3

O temacie

Autor theLele

Zaczęty 7.02.2015 roku

Wyświetleń 2400

Odpowiedzi 3

theLele

theLele

Użytkownicy
posty43
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam
Miałbym do forumowiczu parę pytań, otóż:
1. Jest taka możliwość żeby do Spacera z Gothica I dodać tekstury z Gothic II Noc Kruka? I teksturować świat
2. Czy przeniesienie wszystkich tekstur oraz vobów z Gothic II Noc Kruka do pierwszej części wpłynie na rozgrywkę lub moda?
3. Podmieniłem jedną  z tekstur z Gothic II Noc Kruka do Gothic I lecz jest ona kolorowa nie mam pojęcia co się stało czy może to być wina tego że przeniosłem wszystkie tekstury? z GII: NK
4. Jeśli już chcemy przenieść jeden vob i jego teksturę to jakie pliki kopiujemy ?
Pozdrawiam
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1. Jest. Nie lepiej jednak podmienić same pliki tekstur zamiast teksturować świat od nowa?
2. Negatywnie? Jeśli zrobisz wszystko dobrze i nie przesadzisz z ilością vobów w świecie to nie.
3. Co rozumiesz przez "kolorowa" ? :F Jaką teksturę podmieniłeś.
4. Model voba i jego teksturę, czyli odpowiednio plik .3ds oraz .tga - takie rozszerzenia mają te pliki w formacie nieskompilowanym. Skompilowane wyglądają tak: .mrm oraz .tex , ale nie jestem pewien czy skompilowane pliki z G2 będą działać na G1 (i odwrotnie):hmmm:

Ogólnie czytając to co napisałeś przypomniało mi się, że był kiedyś taki mod: meshes&textures pack do G1, który podmieniał właśnie voby i tekstury z G2 do G1. Poszukaj, może to jest to o co Ci chodzi ;)

theLele

theLele

Użytkownicy
posty43
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki za odpowiedź, a co do pierwszego pytania czy jest jakiś poradnik?
3.Podmienił teksturkę ścieżki/ziemi strasznie dziwnie wygląda
4.Odpowiednio wrzucam do Meshes i Textures?
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Poradnik do teksturowania świata? Możesz to zrobić albo w spacerze, albo w jakimś programie do edycji 3d. Ogólnie to teksturowania w spacerze się raczej nie zaleca, ale na początek możesz spróbować. Gdzieś jakiś tutek widziałem, tylko niekoniecznie na themodders. Chyba będziesz musiał użyć google. Z drugiej strony jak masz trochę obycia ze spacerem to nie jest trudne rozkminienie tego samemu na podstawie prób i błędów. Ogólnie musisz otworzyć plik .3ds terenu (mesh) żeby móc go edytować. Potem wystarczy podmienić teren w  pliku świata (zenie) i gotowe (o tej podmianie tutek akurat na forum  jest).

3. Pokaż screena najlepiej. I napisz co dokładnie zrobiłeś.
4. Tak. Dodatkowo jeśli tekstury są skompilowane to wrzucasz je podfolderów compiled (oraz mają mieć na końcu dopisek -C).

A tutaj ten mod o którym wspominałem... http://darkforests.info/pages/web/gothic1/g1g2mt.html


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry