NPC 2017 1

O temacie

Autor Alan

Zaczęty 12.04.2013 roku

Wyświetleń 2017

Odpowiedzi 1

Alan

Alan

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
Jak zrobić żeby NPC w czasaie dialogu założył miecz który mu dałem.

Fragment skryptu:

Spoiler
INSTANCE DIA_PAL_Baldwin_koniec_z  (C_INFO)
{
npc         = PAL_Baldwin;
nr          = 1;
condition   = DIA_PAL_Baldwin_koniec_z_Condition;
information = DIA_PAL_Baldwin_koniec_z_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Znalazłem twój miecz.";
};

FUNC INT DIA_PAL_Baldwin_koniec_z_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_PAL_Baldwin_Siema) && (npc_hasitems (other, miecz_baldwina) >= 1))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_PAL_Baldwin_koniec_z_Info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_PAL_Baldwin_miecz_z_15_00"); //Znalazłem twój miecz.
AI_Output (self,other,"DIA_PAL_Baldwin_miecz_z_01_01"); //Dobrze się spisałeś. Masz tu w nagrodę trochę złota na lepszy ekwipunek
   
B_giveinvitems (other, self, miecz_baldwina, 1);
Createinvitems (self, ItMi_gold, 500);
B_giveinvitems (self, other, ItMi_gold, 500);
B_GivePlayerXP (XP_Baldwin);
B_LogEntry (TOPIC_baldwin, "Oddałem Baldwinowi jego miecz.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_baldwin, LOG_SUCCESS);
};
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Po pierwsze wartości 1 i wyższe są interpretowane jako prawda wieć dla sprawdzenia czy ma ktoś jeden item i wiećej starczy

npc_hasitems (other, miecz_baldwina)całoś
if (npc_knowsinfo (other,DIA_PAL_Baldwin_Siema) && npc_hasitems (other, miecz_baldwina))
{
return TRUE;
};

Co do broni to jest tylko funkcja zakładająca najlepszą broń NPC

AI_EquipBestMeleeWeapon(other);


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry