Mam pewien problem w dodaniem kowalstwa. Utworzyłem w story/EVENTS plik kowalstwo.d
To jego zawartość:
//-------------------- end -------------------------
INSTANCE kowal_end (c_Info)
{
npc = PC_Hero;
nr = 999;
condition = kowal_end_Condition;
information = kowal_end_Info;
important = 0;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT kowal_end_Condition()
{
return 1;
};
func VOID kowal_end_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=FALSE;
};
//---------------------- miecz krotki --------------------------------------
INSTANCE mieczkrotki (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
nr = 1;
condition = mieczkrotki_Condition;
information = mieczkrotki_Info;
important = 0;
permanent = 1;
description = "Krótki miecz";
};
FUNC INT mieczkrotki_Condition()
{
return 1;
};
func void mieczkrotki_Info ()
{
CreateInvItems (hero, ItMw_1H_Sword_Short_01, 1);
};
Tylko, że teraz w kowadle są też opcje spania. Co jest nie tak?
EDIT: Nie w kowadle, tylko w łóżku mogę i spać i "zrobić" ten miecz, a w kowadle nie działa nic.