Kowalstwo 3622 8

O temacie

Autor UserosPro

Zaczęty 18.02.2013 roku

Wyświetleń 3622

Odpowiedzi 8

UserosPro

UserosPro

Użytkownicy
posty50
Propsy16
  • Użytkownicy

UserosPro

Kowalstwo
2013-02-18, 16:21(Ostatnia zmiana: 2013-02-18, 16:40)
Mam pewien problem w dodaniem kowalstwa. Utworzyłem w story/EVENTS plik kowalstwo.d
To jego zawartość:
//-------------------- end -------------------------

INSTANCE kowal_end (c_Info)

{
npc = PC_Hero;
nr = 999;
condition = kowal_end_Condition;
information = kowal_end_Info;
important = 0;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT kowal_end_Condition()
{
return 1;
};

func VOID kowal_end_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=FALSE;

};

//---------------------- miecz krotki --------------------------------------

INSTANCE mieczkrotki (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
nr = 1;
condition = mieczkrotki_Condition;
information = mieczkrotki_Info;
important = 0;
permanent = 1;
description = "Krótki miecz";
};

FUNC INT mieczkrotki_Condition()
{
return 1;
};

func void mieczkrotki_Info ()
{
CreateInvItems (hero, ItMw_1H_Sword_Short_01, 1);
};

Tylko, że teraz w kowadle są też opcje spania. Co jest nie tak?

EDIT: Nie w kowadle, tylko w łóżku mogę i spać i "zrobić" ten miecz, a w kowadle nie działa nic.
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Nie jestem pewien ale chyba nie określiłeś moba.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

UserosPro

UserosPro

Użytkownicy
posty50
Propsy16
  • Użytkownicy
Znaczy co? W spacerze dałem na kowadle kowadlo.
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
 

UserosPro

UserosPro

Użytkownicy
posty50
Propsy16
  • Użytkownicy

UserosPro

Kowalstwo
#4 2013-02-18, 21:02(Ostatnia zmiana: 2013-02-18, 21:05)
Przy wywołaniu monologu to znaczy gdzie?

EDIT: Tzn. w którym miejscu przypisać zmiennej wartość np. kowal, która będzie sprawdzana w warunku.
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Alexik

Kowalstwo
#5 2013-02-18, 21:10(Ostatnia zmiana: 2013-02-18, 21:12)
http://themodders.org/index.php?/topic/99-monologi/
Drugi post nie chce mi sie ci tego tlumaczyc bo na forum są tutoriale
 

UserosPro

UserosPro

Użytkownicy
posty50
Propsy16
  • Użytkownicy
No powiedzmy, że coś rozumiem, ale jak zrobić żeby w kowadle była odpalana odpowiednia funkcja.
 

JanKielbasa123

JanKielbasa123

Użytkownicy
posty199
Propsy7
  • Użytkownicy
Sprawdź w EVENTS monolog z łóżkiem, skopiuj go, zamiast łóżka daj kowadło i zmień funkcje wg własnego pomysłu. Czy to takie trudne? oO  

Jeśli czekasz na gotowe skrypty czy coś to nie oczekuj na to, bo to forum nie jest od dawania gotowego przykładu tylko od nauczenia kogoś czegoś.
Dziękuje, dobranoc.
 
Szmato! Czochraj bobra, bo bez walki się nie oddam!



Czeladnik

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Musisz dodać warunki w condidtions każdego dialogu i przy wywoływaniu rozmowy określać jaki to mob i zależnie od moba taki mamy dialog.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry