[3dsmax 2013]Machanie dupą 2059 1

O temacie

Autor Caesum

Zaczęty 6.08.2012 roku

Wyświetleń 2059

Odpowiedzi 1

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

[3dsmax 2013]Machanie dupą
2012-08-06, 15:43(Ostatnia zmiana: 2012-08-06, 15:50)
Wyciągnąłem model postaci z gry i chcę spróbować zrobić najprostszą w świecie animację, jednakże już na samym początku mam problem. Otóż model ten składa się z oddzielnych obiektów dla każdej części ciała, a więc oddzielnie głowa, ręka, dłoń i tak dalej. Wszystko to jest ofc ze sobą połączone, przy czym w drzewku hierarchii wygląda to tak, że rodzicem jest dupa, a cała reszta dziećmi. No i pojawia się problem, ponieważ gdy chcę przesunąć dupę, przesuwa się cała postać. Jest jakiś sposób, żeby przy przesuwaniu dupy nie przesuwała się cała postać, a co najwyżej wyginała w stronę wspomnianej dupy?

Tutaj jest link do modelu postaci:
http://www.mediafire.com/?mi38cyh9vad9vnb

Aha, dodam, że zmiana modelu na inny bądź przeróbka siatki nie wchodzi w grę.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

[3dsmax 2013]Machanie dupą
#1 2012-08-10, 19:00(Ostatnia zmiana: 2012-08-13, 19:05)
tak są no to takie rzeczy .... zakaldka animation - solvers  i któryś z nich wybierz
jak dasz np solver z dupy po nogę to jest takie , po prostu spróbuj :)


edit : video ktore to fajnie vyjasnia
YT video
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry