exp za otiweranie skrzyń 7792 21

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 1.06.2012 roku

Wyświetleń 7792

Odpowiedzi 21

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Wybacz pomyliło mi się, myślałem że ten plik nie sprawdza czy skrzynia w końcu została otwarta czy nie. Widać jak zawsze robiłem rzeczy dłuższą drogą (-,-)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

exp za otiweranie skrzyń
#21 2012-06-01, 22:26(Ostatnia zmiana: 2012-06-02, 11:26)
Dodam jeszcze że z pomocą mogą Ci przyjść klasy oCMob_Lockable albo oCMob_Container.

Ty słuchasz ?

W Gothic są już odpowiednie warunki wystarczy dopisać jedną linijkę w pliku G_PickLock.d

Cytuj
zrobimy , że zmienna jest podnoszona o każdy "brzmi nieźle", ale wysokość expa zsumowanego ze zmiennych dostaje dopiero w momencie , kiedy skrzynię otworzy. chyba najlepszy sposób - jak uda mi się zrobić to opublikuję skrypt.

Jak chcesz moge napisać ten skrypt w zależności od "trudności" skrzyni tak jak chciałeś im wiecej ruchów do otwatcia tym więcej expa.
wydawało mi się pdobnie jak sawik, że ten plik nie sprawdza czy skrzynia zostanie otwarta. kombinowałem z tym, na razie fiasko.

qrcze w g1 nie wyśiwetla się nast. kominikat po otwarciu zamka:

const string _STR_MESSAGE_PICKLOCK_UNLOCK   = "Zamek został otwarty.";

czy tylko ja tak mam??

ten komunikat także nie wyswietla się:

const string _STR_MESSAGE_INTERACT_NO_KEY   = "Brak klucza lub wytrycha.";

podejrzewam, że tych funkcji nie da się aktywowaćbez ikarusa

nie wiem niech ktos się wypowie bardziej doświadoczony. mam nastepujący skrypt, który potencjalnie mozna by wykorzystać.func void FocusColor() {

    var oCNpc her;
  her = Hlp_GetNpc (hero);
 
    var int ptr;  
    var oCMobLockable Zamek;
    Zamek = MEM_PtrToInst (her.focus_vob);
 
    var int col;
    const int zCView__SetFontColor = 7339392; //0x6FFD80 Changed
 
 
    if (!her.focus_vob) {
    col = RGBA(255,255,255,255); //Weiß
    ptr = MEM_Alloc(4);
    MEM_WriteInt(ptr, col);
    CALL_IntParam(ptr);
    CALL__thiscall(MEM_ReadInt(screen_offset), zCView__SetFontColor);
    MEM_Free(ptr);
        return;
    };
     
    if (!Hlp_Is_oCMobLockable(her.focus_vob))  
    {
    return;
    } else  
    {
 
    };
 
 
 
    if (Zamek.bitfield & oCMobLockable_bitfield_locked)  
    {
    col = RGBA(255,180,0,255); //Orange
    } else
    {
    col = RGBA(255,255,255,255); //Weiß
    };
 
    ptr = MEM_Alloc(4);
    MEM_WriteInt(ptr, col);
    CALL_IntParam(ptr);
    CALL__thiscall(MEM_ReadInt(screen_offset), zCView__SetFontColor);
    MEM_Free(ptr);
 
};
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry