item_kat_... 2288 2

O temacie

Autor PROR

Zaczęty 10.12.2011 roku

Wyświetleń 2288

Odpowiedzi 2

PROR

PROR

Użytkownicy
posty42
Propsy6
  • Użytkownicy
witam. w skrypcie broni mozliwe jest ustawienie item kat pytam wiec czy mozna ustawic cos takiego jak item_kat_hands mogl by ktos podac wszystkie rodzaje item_kat_
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
// categories (mainflag)
const int ITEM_KAT_NONE = 1 <<  0;  // Sonstiges
const int ITEM_KAT_NF = 1 <<  1;  // Nahkampfwaffen
const int ITEM_KAT_FF = 1 <<  2;  // Fernkampfwaffen
const int ITEM_KAT_MUN = 1 <<  3;  // Munition (MULTI)
const int ITEM_KAT_ARMOR = 1 <<  4;  // Ruestungen
const int ITEM_KAT_FOOD = 1 <<  5;  // Nahrungsmittel (MULTI)
const int ITEM_KAT_DOCS = 1 <<  6;  // Dokumente
const int ITEM_KAT_POTIONS = 1 <<  7;  // Traenke
const int ITEM_KAT_LIGHT = 1 <<  8;  // Lichtquellen
const int ITEM_KAT_RUNE = 1 <<  9;  // Runen/Scrolls
const int ITEM_KAT_MAGIC = 1 << 31;  // Ringe/Amulette/Guertel
const int ITEM_KAT_KEYS = ITEM_KAT_NONE;
// weapon type (flags)
const int ITEM_DAG = 1 << 13;  // (OBSOLETE!)
const int ITEM_SWD = 1 << 14;  // Schwert
const int ITEM_AXE = 1 << 15;  // Axt
const int ITEM_2HD_SWD = 1 << 16;  // Zweihaender
const int ITEM_2HD_AXE = 1 << 17;  // Streitaxt
const int ITEM_SHIELD = 1 << 18;  // (OBSOLETE!)
const int ITEM_BOW = 1 << 19;  // Bogen
const int ITEM_CROSSBOW = 1 << 20;  // Armbrust
// magic type (flags)
const int ITEM_RING = 1 << 11;  // Ring
const int ITEM_AMULET = 1 << 22;  // Amulett
const int ITEM_BELT = 1 << 24;  // Guertel
// attributes (flags)
const int ITEM_DROPPED = 1 << 10;  // (INTERNAL!)
const int ITEM_MISSION = 1 << 12;  // Missionsgegenstand
const int ITEM_MULTI = 1 << 21;  // Stapelbar
const int ITEM_NFOCUS = 1 << 23;  // (INTERNAL!)
const int ITEM_CREATEAMMO = 1 << 25;  // Erzeugt Munition selbst (magisch)
const int ITEM_NSPLIT = 1 << 26;  // Kein Split-Item (Waffe als Interact-Item!)
const int ITEM_DRINK = 1 << 27;  // (OBSOLETE!)
const int ITEM_TORCH = 1 << 28;  // Fackel
const int ITEM_THROW = 1 << 29;  // (OBSOLETE!)
const int ITEM_ACTIVE = 1 << 30;  // (INTERNAL!)

Constants.d
Sam czasem czegoś poszukaj :ayfkm:
 

PROR

PROR

Użytkownicy
posty42
Propsy6
  • Użytkownicy
nie szukam i zadaje rozne pytania bo dopiero za 2tygodnie bede mial goticzka
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry