Witam , zrobię sobie dialog z misją ! Poniżej daję jego skrypt .
// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================
INSTANCE DIA_Strażnik_EXIT(C_INFO)
{
npc = TJK_889_Strażnik;
nr = 999;
condition = DIA_Strażnik_EXIT_Condition;
information = DIA_Strażnik_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};
FUNC INT DIA_Strażnik_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Strażnik_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> OPCJA KRADZIEŻY
//========================================
INSTANCE DIA_Strażnik_PICKPOCKET(C_INFO)
{
npc = TJK_889_Strażnik;
nr = 900;
condition = DIA_Strażnik_PICKPOCKET_Condition;
information = DIA_Strażnik_PICKPOCKET_Info;
permanent = TRUE;
description = Pickpocket_20;
};
FUNC INT DIA_Strażnik_PICKPOCKET_Condition()
{
C_Beklauen (20, 43);
};
FUNC VOID DIA_Strażnik_PICKPOCKET_Info()
{
Info_ClearChoices (DIA_Strażnik_PICKPOCKET);
Info_AddChoice (DIA_Strażnik_PICKPOCKET, DIALOG_BACK ,DIA_Strażnik_PICKPOCKET_BACK);
Info_AddChoice (DIA_Strażnik_PICKPOCKET, DIALOG_PICKPOCKET ,DIA_Strażnik_PICKPOCKET_DoIt);
};
FUNC VOID DIA_Strażnik_PICKPOCKET_DoIt()
{
B_Beklauen ();
Info_ClearChoices (DIA_Strażnik_PICKPOCKET);
};
FUNC VOID DIA_Strażnik_PICKPOCKET_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_Strażnik_PICKPOCKET);
};
//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================
INSTANCE DIA_Strażnik_HELLO1 (C_INFO)
{
npc = TJK_889_Strażnik;
nr = 1;
condition = DIA_Strażnik_HELLO1_Condition;
information = DIA_Strażnik_HELLO1_Info;
permanent = FALSE;
description = "Kim jesteś?";
};
FUNC INT DIA_Strażnik_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Strażnik_HELLO1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Strażnik_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś?
AI_Output (self, other ,"DIA_Strażnik_HELLO1_03_02"); //Królem Innosem
MIS_Nudy_Tu = LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic (TOPIC_Nudy_Tu, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Nudy_Tu, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Nudy_Tu,"Nudno mi motyla noga");
AI_Output (self, other ,"DIA_Strażnik_HELLO1_03_03"); //WYPIERDALAJ
};
I co ? Widzicie jakiś błąd ? PS : Misja zrobiona na odpier*** bo chce tylko coś zobaczyć.
Mam taki błąd przy Skripte Reparsen !!! Daje poniżej screen.

PS : Nie mam nawet takiej linijki w dialogu -.-
I to na 100% musi być błąd tego dialogu bo przed napisaniem i dodaniem go do Dialoge normalnie działało mi.