Witam
Stworzyłem w Blenderze model 3D jaskini jednak nie mam pojęcia jak mam ją dodać do G2NK poszperałem na forum i w google jednak nie udało mi się znaleźć odpowiedzi. Czy do blendera też muszę zainstalować coś w stylu Kerraxa i zapisać model jako plik 3ds? Jak tak to w jakim folderze mam potem to wszystko umieścić?
To Karrax jest potrzebny do blendera jest odpowiednia do niego wersja.
Co do dodawania jaskini to w blenderze można to dość łatwo zrobić przez import gotowego modelu oraz dołączenie go do modelu świata. Napiszę pokrótce jak to zrobić. Załaduj świat do gry lub wymodeluj własny oraz zaimportuj model jaskini. Wyskaluj go do odpowiednich rozmiarów oraz ustaw w gdzie ma się znajdować. Potem połącz modele (ctr+J w object mode) oraz vertexy(alt+m edit mode zaznaczając po jednym vertexie z jaskini i pagórka, góry czy czego tam chcesz) by uniknąć dziur. Potem aby użyć pliku z twoim przerobionym lub nowym światem w spacerze bądź w Gothic#msg148220u musisz wyeksportować go do pliku 3ds. Karrax plugin załatwi sprawę ale nie jestem pewien czy w 2.57 nie było przypadkiem możliwości i bez Karraxa potem zapisujesz to do folderu worlds.
Pamiętaj tylko by oteksturować model jaskini najlepiej w spacerze.
Trochę dziwne że nie znalazłeś odpowiedzi na forum ponieważ temat chyba był już poruszany chociaż nie jestem pewien czy chodziło dokładnie o jaskinie.
Edit: Temat powinien się raczej znaleźć w dziale o 3D. Więcej ludzi znających 3D tam zajrzy.