[G1] Błąd przy monologu... 1759 3

O temacie

Autor Uber Cyrus The Virus

Zaczęty 2.03.2011 roku

Wyświetleń 1759

Odpowiedzi 3

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Witam:) Zrobiłem monolog do stołu alchemicznego. Wszystko działa... Prawie...;/

Mam składniki i flaszke, jestem wyuczony alchemii od NPC, podchodzę do stołu mam do wyboru 2 wywary(poniżej) Wybieram jaki chcę sobie uwarzyć, działa, lecz jak chcę podejść do stołu po raz drugi nie wyświetla się animacja, monolog... nic...
Po prostu targetuje stół, "podchodzi" do niego i stoi...

Tu jest skrypt:

//****************************
// Alchemia
//****************************

func void AlchemiaPO()
{
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=FALSE;

PrintScreen ("Udało Ci się coś uważyć.", -1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
Snd_Play ("PsiLab_Drawliquid");
AI_PlayAni (self,"T_LAB_S0_2_STAND");

Uzycie = FALSE;

PrintGlobals(PD_ITEM_MOBSI);
Npc_SendPassivePerc(hero,PERC_ASSESSENTERROOM,NULL,hero);
};

func void Alchemia_S1()
{
Uzycie = AlchemiaUSE;
var C_NPC him; him = Hlp_GetNpc(PC_Hero);
var C_NPC rocker; rocker = Hlp_GetNpc(PC_Rockefeller);

//***ALT** if (Hlp_GetInstanceID (self)== Hlp_GetInstanceID (Hero)) // MH: geändert, damit kontrollierte NSCs nicht schlafen können!
if ( (Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(him))||(Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(rocker)) )
{
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
Ai_ProcessInfos (him);

};
};

//-------------------- Brak Umiejętności lub chęci -------------------------


INSTANCE BrakAlchemii1 (c_Info)

{
npc = PC_Hero;
nr = 999;
condition = BrakAlchemii1_Condition;
information = BrakAlchemii1_Info;
important = 0;
permanent = 1;
description = "Nie znasz się na tajnikach alchemii.";
};

FUNC INT BrakAlchemii1_Condition()
{
if (Uzycie == AlchemiaUSE)&&(Alchemia_Nauka == FALSE)
{
return 1;
};
};


func VOID BrakAlchemii1_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
Uzycie = FALSE;

self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=FALSE;
};



INSTANCE BrakAlchemii (c_Info)

{
npc = PC_Hero;
nr = 999;
condition = BrakAlchemii_Condition;
information = BrakAlchemii_Info;
important = 0;
permanent = 1;
description = "Odejdź od stołu.";
};

FUNC INT BrakAlchemii_Condition()
{
if (Uzycie == AlchemiaUSE)&&(Alchemia_Nauka == TRUE)
{
return 1;
};
};


func VOID BrakAlchemii_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
Uzycie = FALSE;

self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=FALSE;
};

//---------------------- Trollan --------------------------------------

INSTANCE Trollan (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
condition = Trollan_Condition;
information = Trollan_Info;
important = 0;
permanent = 0;
description = "Trollan.";
};

FUNC INT Trollan_Condition()
{
if (Uzycie == AlchemiaUSE)&&(Alchemia_Nauka == TRUE)&&(Trollan_TAK == TRUE)
{
return 1;
};
};

func void Trollan_Info ()
{

if (Npc_HasItems (other,ItFo_Plants_Trollberrys_01)>=5)&&(Npc_HasItems (other,ItFo_Plants_Stoneroot_01)>=2)&&(Npc_HasItems (other,ItFo_Potion_Water_01)>=1)&&(Npc_HasItems (other,ItMi_Alchemy_Alcohol_01)>=2)
{
AI_StopProcessInfos (self);
Npc_RemoveInvItems (hero, ItFo_Plants_Trollberrys_01, 5);
Npc_RemoveInvItems (hero, ItFo_Plants_Stoneroot_01, 2);
Npc_RemoveInvItems (hero, ItFo_Potion_Water_01, 1);
Npc_RemoveInvItems (hero, ItMi_Alchemy_Alcohol_01, 2);
CreateInvItems (hero, SD_POT_SPEC_TROLLAN,1);
B_GiveXP(1500);
AlchemiaPO();
}
else
{
AI_StopProcessInfos (self);
PrintScreen ("Nie posiadasz odpowiednich składników.", -1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
Uzycie = FALSE;

self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=FALSE;
};
};

//---------------------- Mikstura ze smoczej krwi --------------------------------------

INSTANCE Mikstura_ze_smoczej_krwi (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
condition = Mikstura_ze_smoczej_krwi_Condition;
information = Mikstura_ze_smoczej_krwi_Info;
important = 0;
permanent = 0;
description = "Mikstura ze smoczej krwi.";
};

FUNC INT Mikstura_ze_smoczej_krwi_Condition()
{
if (Uzycie == AlchemiaUSE)&&(Alchemia_Nauka == TRUE)&&(Mikstura_ze_smoczej_krwi_TAK == TRUE)
{
return 1;
};
};

func void Mikstura_ze_smoczej_krwi_Info ()
{

if (Npc_HasItems (other,SD_SKL_Siarka)>=5)&&(Npc_HasItems (other,ItFo_Plants_Flameberry_01)>=2)&&(Npc_HasItems (other,SD_SKL_Smocza_Krew)>=2)&&(Npc_HasItems (other,ItMi_Alchemy_Alcohol_01)>=2)
{
AI_StopProcessInfos (self);
Npc_RemoveInvItems (hero, SD_SKL_Siarka, 5);
Npc_RemoveInvItems (hero, ItFo_Plants_Flameberry_01, 3);
Npc_RemoveInvItems (hero, SD_SKL_Smocza_Krew, 2);
Npc_RemoveInvItems (hero, ItMi_Alchemy_Alcohol_01, 2);
CreateInvItems (hero, SD_POT_SPEC_Mikstura_ze_smoczej_krwi,1);
B_GiveXP(1500);
AlchemiaPO();
}
else
{
AI_StopProcessInfos (self);
PrintScreen ("Nie posiadasz odpowiednich składników.", -1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
Uzycie = FALSE;

self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=FALSE;
};
};



Jest w nim jakiś błąd?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

[G1] Błąd przy monologu...
#1 2011-03-02, 11:41(Ostatnia zmiana: 2011-03-02, 11:42)
Bo "wyłączasz" wszystko. Przypisujesz zmiennej "użycie" wartość false. IMO wogóle to nie jest potrzebne Uzycie = FALSE;

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Oki:D Pomogło dziękować:)

Ten monolog robiłem na podstawie "pędzenia" z Mrocznych Tajemnic... I "uzycie" jest rozmieszczone tak samo jak "MobUse" ze skryptu MT.

Ahaa... przy okazji... Zrobiłem Miecze magiczne... Wszystko ładnie i pięknie, tylko effect massowy (np. deszcz ognia) nie dziala na wszystkich... Jak to zrobić?
 

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry