Nieskończone mikstury zdrowia 2648 4

O temacie

Autor Marid

Zaczęty 12.02.2011 roku

Wyświetleń 2648

Odpowiedzi 4

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"

Marid

Nieskończone mikstury zdrowia
2011-02-12, 11:25(Ostatnia zmiana: 2011-02-12, 11:28)
Już nie daję sobie z tym rady. Czy byłby ktoś na tyle łaskaw, żeby napisać mi dwa skrypty do nieskończonych mikstur uleczenia ? Jeden - leczący 100 hp z kodem insert itpo_infinitepot o wartości 15 tys, a drugi leczący całe hp z kodem insert itpo_ancerpot o wartości 30 tys. Z góry dzięki - propsuję. Postaram się też jakoś odwdzięczyć.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
W funkcji odpowiadającej za użycie danej mikstury dopisz CreateInvItem (self,Mikstura);

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"

Marid

Nieskończone mikstury zdrowia
#2 2011-02-12, 15:54(Ostatnia zmiana: 2011-02-12, 15:57)
A że tak spytam jak kompletny nowicjusz , która z tych linijek skryptu odpowiada za użycie mikstury ? Bo ciężko mi się domyślić , a na przerabianiu mikstur za bardzo się nie znam (dopiero się uczę i nie mogłem znaleźć jako takiego tutka). Skołowałem od pewnego znajomego taki skrypt :
[xml]INSTANCE ItPo_potion(C_Item)
{
        name                    =       NAME_Trank;

        mainflag                =       ITEM_KAT_POTIONS;
        flags                   =       ITEM_MULTI;

        value                   =       Value_HpTrunk;  

        visual                  =       "ItPo_Health_03.3ds";
        material                =       MAT_GLAS;
        on_state[0]             =       UseItPo_potion;
        scemeName               =       "POTIONFAST";

        wear                    =       WEAR_EFFECT;
        effect                  =       "SPELLFX_HEALTHPOTION";


        description             =       "Stała mikstura leczenia";
       
        //TEXT[1]                       =       NAME_Bonus_HP;                          
        TEXT[2]                 =       "";
       
        TEXT[5]                 =       NAME_Value;                                    
        COUNT[5]                =       Value_HpTrunk;
};

        FUNC VOID UseItPo_potion()
        {
                self.attribute[ATR_HITPOINTS] =  self.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX];
                Createinvitems (self, ItPo_potion, 1); //ta linijka sprawia, że mikstura jest nieskończona
        };[/xml]

A i tak nie wiem czy tutaj nie ma żadnego błędu, bo po wstawieniu tego skryptu (nie całego rzecz jasna, oprócz "ta linijka sprawia ...") mikstura po przywołaniu kodem jest mimo wszystko "na raz".
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Żadna linijka, tylko funkcja ;) W tym przypadku jest to UseItPo_potion. Błędów nie powinno być, najlepiej skompiluj i sprawdź.

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Już wszystko ładnie pięknie działa. Dzięki wielkie za odpowiednie nakierowania i poprawienie mi toku myślenia xD. Pozdrawiam i temat chyba off.. ewentualnie umieścić w tutorialach, ale nie widzę takiej potrzeby.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry