Dobry wieczór.
Tak dla przyjemności chciałem sobie zrobić animke do
g2nk (salutowanie). Uruchomiłem gothic sourcera, i zdekompilowałem sobie
HUMANS.MSB (
_Work\data\Anims\_compiled). Jakieś tam ostrzeżenia odnośnie istniejących tekstur(mało ważne) się pokazały no i się zdekompilowało

. W wyniku dostałem wiele różnych pliczków
asc no i
Humans.mds. Otworzyłem Kerraxem w Blenderze
HUM_BODY_NAKED... no i machnąłem szybko animacje. Dodałem wpis do MDS:
ani("T_SALUT" 1 "" 0.1 0.1 M. "HUM_SALUTUJE.ASC" F 1 20 )
który IMO jest ok. Pomyślałem więc, że trzeba to ponownie skompilować. Uruchomiłem sourcera dałem
Compile->Dynamic .. no i podałem scierzke do HUMANS.MDS. Dałem start i wyskoczyło, że brakuje mi tekstur. Tak więc skopiowałem teksturki z
_work/data/Textures i dałem kompilacje jeszcze raz.
No i teraz wyskoczył error, z którym nie moge sobie poradzić:
Error: zCModelProto: ASC not found: HUM_TURNL_A05.ASC
Jak rozumiem brakuje mi tego pliku
ASC. Szukałem go w folderze _Work i nie ma, Szukałem tez w gothic sourcerze (tam gdzie mam zdekompilowane pliki) i też nie ma (co jest chyba oczywiste skoro wyskakuje ten błąd). Doszedłem do wniosku, że plik który zdekompilowałem nie był jednak tym, którym być powinien.
Moje pytanie brzmi, który plik powinienem zdekompilować, by móc wszystko potem ponownie zkompilować (Oczywiscie
G2 NK)?
lub(alternatywa)
jeśli ktoś zauważył jakiś karygodny, oczywisty i typowo noobski błąd w moim postępowaniu to proszę, żeby mi go przedstawił, abym mógł się poprawić
Wielkie dzięki z góry