Miasto, a teren - podłoże 2005 6

O temacie

Autor Quirinnos

Zaczęty 8.05.2010 roku

Wyświetleń 2005

Odpowiedzi 6

Quirinnos

Quirinnos

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
Witam, ma do Was takie zapytanie.
Mam świat, który jest pofałdowany, a miasto ma równe podłoże i teraz co zrobić? Usunąć podłoże miasta, czy zostawić płaskie, miasto troszkę podnieść i targed weld na wierzchołki, żeby miasto nie unosiło się w powietrzu?
 
"Umierając we własnych łożach, za wiele lat, będziecie chcieli zamienić te wszystkie dni, na jedną szansę, jedyną szansę, aby tu wrócić i powiedzieć naszym wrogom, że mogą odebrać nam życie, ale nigdy nie odbiorą nam naszej wolności!" William Wallace


Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
podziel podłoże miasta na masę poly i poprzesuwaj vertexy, jak nie ręcznie to soft selectionem czy jakoś tak. a przede wszystkim myśl. nikt cię za rączkę prowadzić nie będzie.
 

Quirinnos

Quirinnos

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
Tylko jest taki problem, że te podłoże nie jest oddzielne, to jest jeden obiekt, bo to jest miasto ściągnięte z WOG'a, i nie da się zaznaczyć samego podłoża.
 
"Umierając we własnych łożach, za wiele lat, będziecie chcieli zamienić te wszystkie dni, na jedną szansę, jedyną szansę, aby tu wrócić i powiedzieć naszym wrogom, że mogą odebrać nam życie, ale nigdy nie odbiorą nam naszej wolności!" William Wallace


Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Miasto, a teren - podłoże
#3 2010-05-08, 21:40(Ostatnia zmiana: 2010-05-08, 21:41)
no i? miałeś dzielić poly, a nie cały obiekt.
daj linka.
 

Quirinnos

Quirinnos

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
 
"Umierając we własnych łożach, za wiele lat, będziecie chcieli zamienić te wszystkie dni, na jedną szansę, jedyną szansę, aby tu wrócić i powiedzieć naszym wrogom, że mogą odebrać nam życie, ale nigdy nie odbiorą nam naszej wolności!" William Wallace


Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
teren nie jest połączony z budowlami. możesz go wyciągnąć poza zamek zwykłym przesunięciem, potem odpowiednio wymodelować tak, aby przerobić go na pagórek, a potem wstawisz do reszty levela. ewentualnie możesz również też tak, że po prostu wyciągniesz teren i zweldujesz vertexy z levelem, do którego chcesz go wrzucić.
 

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
teren nie jest połączony z budowlami. możesz go wyciągnąć poza zamek zwykłym przesunięciem, potem odpowiednio wymodelować tak, aby przerobić go na pagórek, a potem wstawisz do reszty levela. ewentualnie możesz również też tak, że po prostu wyciągniesz teren i zweldujesz vertexy z levelem, do którego chcesz go wrzucić.

ja spróbowałbym dwóch sposobów:

1) zaznaczasz w 3dsMaxie obiekt z możliwością pracy na poziomie vertexów, zaznaczasz lassem wybrane wertexy, te które masz podniesione ponad poziom terenu i klikasz relax, aż do skutku

2) robisz to samo co wyżej, ale nie używasz relax, tylko wciskasz klawisz BACKSPACE... nie DEL, ale BACKSPACE. Teraz jeśli zachodzi taka potrzeba, dodajesz sobie tyle krawędzi ile chcesz, narzędziem "cut" lub "insert loop" w edycji krawędziami.

Zapraszałem Cię już na priv, jeśli będziesz miał pytania to pisz :D
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry