teren nie jest połączony z budowlami. możesz go wyciągnąć poza zamek zwykłym przesunięciem, potem odpowiednio wymodelować tak, aby przerobić go na pagórek, a potem wstawisz do reszty levela. ewentualnie możesz również też tak, że po prostu wyciągniesz teren i zweldujesz vertexy z levelem, do którego chcesz go wrzucić.
ja spróbowałbym dwóch sposobów:
1) zaznaczasz w 3dsMaxie obiekt z możliwością pracy na poziomie vertexów, zaznaczasz lassem wybrane wertexy, te które masz podniesione ponad poziom terenu i klikasz relax, aż do skutku
2) robisz to samo co wyżej, ale nie używasz relax, tylko wciskasz klawisz BACKSPACE... nie DEL, ale BACKSPACE. Teraz jeśli zachodzi taka potrzeba, dodajesz sobie tyle krawędzi ile chcesz, narzędziem "cut" lub "insert loop" w edycji krawędziami.
Zapraszałem Cię już na priv, jeśli będziesz miał pytania to pisz