Atakowany za zbroje 5085 12

O temacie

Autor RafalBudzis

Zaczęty 18.04.2010 roku

Wyświetleń 5085

Odpowiedzi 12

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
chodzi mi o to aby zrobić ze jeśli mamy na sobie zbroje strażników to nas atakują takie coś było w G2NK ale w odwrotną stronę bo tam bandyci nas zostawiali w spokoju jak mięliśmy ich zbroja a tu strażnicy maja nas atakować jeśli mamy ich zbroje a nie mamy ich gildi jak to zrobić ?

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Po założeniu zbroji gildiia zmienia się na jakąś w której będzie ustawione, że strażnicy traktują nas wrogo.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
mi się zdaje ze jest inny sposób bo np. jak mieliśmy czyjąś broń to nas atakował i nie była zmieniana gildia a poza tym nie zrobię nowej gildi bo z czego !!! na pewno nie ma inne go sposoby ???

LordSmarkula

LordSmarkula

Użytkownicy
posty141
Propsy1
  • Użytkownicy
To było z mieczem Laresa chyba, więc poprzeglądaj skrypty Laresa i jego miecza.
 
Ludzie zamienili religię na telewizję. Teraz telewizja daje lepsze efekty w manipulowaniu ludźmi.



Znakiem bogatej młodzieży nie wiedzącej co zrobić z pieniędzmi nie powinien być banan, a nadgryzione jabłuszko.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
to było dla wszystkich unikatowych jak topór Silasa, czerwony wiatr, łuk Diegio itp ale nic szczególnego nie załwarzyłem w skryptach

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy

maciejG

Atakowany za zbroje
#5 2010-04-18, 15:11(Ostatnia zmiana: 2010-04-18, 15:22)
owner=NPC;
owner_guild=GIL_NPC;
Wtedy ten NPC/gildia będą się denerwować, ale nie atakować od razu.

Co do atakowania za zbroję, ustawione jest to w plikach AI, tam tego szukaj.
 
Spoiler

Jesth

Jesth

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy

Jesth

Atakowany za zbroje
#6 2010-04-18, 15:13(Ostatnia zmiana: 2010-04-18, 15:15)
Ja zobaczyłem pisze tamowner = GRD_200_THORUS; wpisz może owner GIL_GRD i będą cię atakować ludzie którzy są w tej gildii. MaciejG był szybszy, spróbuj to dodać do zbroi.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
a wiesz w jakich AI to może być i co rozumiesz przez denerwowanie ?

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
rafałzrób coś takiego, fragment pliku zrmor.d z przebudzenia

[codebox]FUNC VOID Equip_GRD_ARMOR_I()
   {
   if (rebel_trust <= 5)
      {
rebel_trust = rebel_trust + 1;
//Wld_PlayEffect("spellFX_Teleport_RING",hero,hero,2,0,DAM_FIRE,TRUE);   
//B_ExchangeRoutine (GRD_230_Gardist, "dupa");
B_IntruderAlert      (GRD_230_Gardist,   other);
B_SetAttackReason   (GRD_230_Gardist,   AIV_AR_INTRUDER);
Npc_SetAttitude    ( GRD_230_Gardist, ATT_ANGRY );
Npc_SetTempAttitude    ( GRD_230_Gardist, ATT_ANGRY );
Npc_SetTarget (GRD_230_Gardist, other);
//AI_StartState (GRD_230_Gardist, ZS_Attack, 1, "");   
B_ExchangeRoutine (EBR_100_Gomez, "g1");
B_ExchangeRoutine (GRD_214_Torwache, "g1");
B_ExchangeRoutine (GRD_215_Torwache, "g2");
B_ExchangeRoutine (EBR_101_Scar, "g1");
B_ExchangeRoutine (EBR_102_Arto, "g1");
B_ExchangeRoutine (EBR_105_Raven, "g1");[/codebox]

póxniej zrób coś takiego przy zdjęciu:[codebox]FUNC VOID UnEquip_GRD_ARMOR_I()
{
//level_regeneracji = 9;
Npc_SetAttitude (GRD_214_Torwache, ATT_NEUTRAL);
Npc_SetAttitude (GRD_215_Torwache, ATT_NEUTRAL);
Npc_SetAttitude (GRD_230_Gardist, ATT_NEUTRAL);
Npc_SetAttitude (EBR_100_Gomez, ATT_NEUTRAL);
Npc_SetAttitude (EBR_101_Scar, ATT_NEUTRAL);
Npc_SetAttitude (EBR_105_Raven, ATT_NEUTRAL);
Npc_SetAttitude (EBR_106_Bartholo, ATT_NEUTRAL);[/codebox]
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
a co jest w tych rutynach g1 / g2 coś ważnego czy powinno wystarczyć przy założeniu
Npc_SetAttitude (GRD_214_Torwache, ATT_ANGRY);
a przy zdjęciu
Npc_SetAttitude (GRD_214_Torwache, ATT_NEUTRAL);

Cytuj
//Wld_PlayEffect("spellFX_Teleport_RING",hero,hero,2,0,DAM_FIRE,TRUE);
//B_ExchangeRoutine (GRD_230_Gardist, "dupa");
B_IntruderAlert (GRD_230_Gardist, other);
fajnie rutynę nazwali XD
ale interesuje mnie coś innego czy PlayEffect działa z każdym PFX ?
i jak go poustalać żeby nie zdawał obrażeń tylko przez chwile był widoczny po założeniu ?

Antitraxx

Antitraxx

Użytkownicy
posty70
Propsy18
  • Użytkownicy

Antitraxx

Atakowany za zbroje
#10 2010-04-18, 20:20(Ostatnia zmiana: 2010-04-18, 20:20)
Tak jak napisał maciejg. Po prostu wpisujesz:
owner = instance NPCalbo:
ownerGUILD (albo owner_guild) = instance gildii
I nic nie trzeba zmieniać w skryptach, tylko to... nic więcej :facepalm:

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
//Wld_PlayEffect("spellFX_Teleport_RING",hero,hero,2,0,DAM_FIRE,TRUE);
//B_ExchangeRoutine (GRD_230_Gardist, "dupa");
B_IntruderAlert (GRD_230_Gardist, other);

fajnie rutynę nazwali XD
ale interesuje mnie coś innego czy PlayEffect działa z każdym PFX ?
i jak go poustalać żeby nie zdawał obrażeń tylko przez chwile był widoczny po założeniu ?

a to ?? wie ktoś ??

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
"Denerwowanie" to wskazywanie palcem i mówienie: "hej, to moja broń/zbroja/hełm". Żeby od razu atakował, to jest ustawione gdzieś tu: \Scripts\Content\AI\Human. Pozostaje metoda pełnego przeglądu.
 
Spoiler


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry