Tekstury 2622 8

O temacie

Autor Quirinnos

Zaczęty 7.05.2010 roku

Wyświetleń 2622

Odpowiedzi 8

Quirinnos

Quirinnos

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
Witam, mam pytanie, jak dodawałem tekstury do ...Gothic II\_Work\data\Textures\Items w formacie .tga i teraz chcę zrobić paczkę z modem, to żeby te tekstury działały u kogoś to muszę je wrzucić w formacie .tga czy Sourcem skommpilować do tex i wrzucić do paczki folder_compile?
 
"Umierając we własnych łożach, za wiele lat, będziecie chcieli zamienić te wszystkie dni, na jedną szansę, jedyną szansę, aby tu wrócić i powiedzieć naszym wrogom, że mogą odebrać nam życie, ale nigdy nie odbiorą nam naszej wolności!" William Wallace


Quirinnos

Quirinnos

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy

Quirinnos

Tekstury
#1 2010-05-07, 14:59(Ostatnia zmiana: 2010-05-07, 16:27)
Dobra chyba już to rozwiązałem, tylko proszę o potwierdzenie czy dobrze myślę. Textury wystarczy wrzucić do folderu Texture w formacie tga, i odpalić w Spacerze open mesh, odpalić nasz świat do którego są przypisane textury, a one same się skompilują do formatu tex i umieszczą w folderze _compile, tak? Bo u mnie takie coś się dzieje.
 
"Umierając we własnych łożach, za wiele lat, będziecie chcieli zamienić te wszystkie dni, na jedną szansę, jedyną szansę, aby tu wrócić i powiedzieć naszym wrogom, że mogą odebrać nam życie, ale nigdy nie odbiorą nam naszej wolności!" William Wallace


emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
Dobra chyba już to rozwiązałem, tylko proszę o potwierdzenie czy dobrze myślę. Textury wystarczy wrzucić do folderu Texture w formacie tgs, i odpalić w Spacerze open mesh, odpalić nasz świat do którego są przypisane textury, a one same się skompilują do formatu tex i umieszczą w folderze _compile, tak? Bo u mnie takie coś się dzieje.

witam... ja bardzo przepraszam, nie pomogę ci, bo jestem o dokładnie jeden etap w stecz, w stosunku do Ciebie :P  ale o co mi chodzi ? wczoraj zalożyłem wątek z  pytaniem dokładnie o to, co ty już jak widzę masz ogarnięte :(  pozwolę sobie tu wkleić linka do mojego watku i bardzo proszę o pomoc. Jeśli masz pytania to pisz, jak bede znal odpowiedź na pewno pomogę.

http://themodders.org/index.php?showtopic=...st=0#entry94826

dziękuję z góry
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

Quirinnos

Quirinnos

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
Mam rozumieć, że nikt nie wie, czy wszyscy tak skorzy do pomocy? Bo nie rozumiem. Naprawdę ciężko odpowiedzieć jednym zdaniem?
 
"Umierając we własnych łożach, za wiele lat, będziecie chcieli zamienić te wszystkie dni, na jedną szansę, jedyną szansę, aby tu wrócić i powiedzieć naszym wrogom, że mogą odebrać nam życie, ale nigdy nie odbiorą nam naszej wolności!" William Wallace


Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
no a co moze tzi zrobicz moda nie ?? sam proboj i jeszcze istneja tutoriale
 


Quirinnos

Quirinnos

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy

Quirinnos

Tekstury
#5 2010-05-07, 17:51(Ostatnia zmiana: 2010-05-07, 17:52)
Cytuj
Dobra chyba już to rozwiązałem, tylko proszę o potwierdzenie czy dobrze myślę. Textury wystarczy wrzucić do folderu Texture w formacie tga, i odpalić w Spacerze open mesh, odpalić nasz świat do którego są przypisane textury, a one same się skompilują do formatu tex i umieszczą w folderze _compile, tak? Bo u mnie takie coś się dzieje.
...
Właśnie napisałem, że sam próbowałem, chcę się tylko upewni czy dobrze myślę, ciężko powiedzieć czy tak, czy nie, nie proszę o jakąś wielką pomoc, tylko o stwierdzenie czy tak jest.

W koncu od czego jest forum? Od pisana, żeby próbować samemu i jechania tych co zaczynają?
 
"Umierając we własnych łożach, za wiele lat, będziecie chcieli zamienić te wszystkie dni, na jedną szansę, jedyną szansę, aby tu wrócić i powiedzieć naszym wrogom, że mogą odebrać nam życie, ale nigdy nie odbiorą nam naszej wolności!" William Wallace


emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
na prawdę bardzo przepraszam, ale proszę w takim razi odpowiedz autorze tego wątku moze tylko, w jaki sposób przypisać do swojego świata swoje tekstury ?

dziękuję i pozdrawiam
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

Quirinnos

Quirinnos

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
na prawdę bardzo przepraszam, ale proszę w takim razi odpowiedz autorze tego wątku moze tylko, w jaki sposób przypisać do swojego świata swoje tekstury ?

dziękuję i pozdrawiam
Nakładasz je w 3ds maxie, a potem wrzucasz do folderu z texturami, jeśli tak Ci nie działa, to nie mam pojęcie ^^
 
"Umierając we własnych łożach, za wiele lat, będziecie chcieli zamienić te wszystkie dni, na jedną szansę, jedyną szansę, aby tu wrócić i powiedzieć naszym wrogom, że mogą odebrać nam życie, ale nigdy nie odbiorą nam naszej wolności!" William Wallace


emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
Nakładasz je w 3ds maxie, a potem wrzucasz do folderu z texturami, jeśli tak Ci nie działa, to nie mam pojęcie ;)

dzieki ale i tak nic z tego nie rozumiem, bo znam srednio 3DSMax, spacera i gomana. Juz dziś 2 godziny straciłem na testy i nic :(  Proszę odpowiedz na mojego posta z  15:42
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry