Indywidualna morda orka 2567 2

O temacie

Autor Kino

Zaczęty 15.03.2010 roku

Wyświetleń 2567

Odpowiedzi 2

Kino

Kino

Użytkownicy
No co ty?
posty105
Propsy95
  • Użytkownicy
  • No co ty?

Kino

Indywidualna morda orka
2010-03-15, 20:02(Ostatnia zmiana: 2010-03-15, 20:03)
Witam,
Ci, którzy pamiętają, wiedzą, że kiedyś prosiłem o wytłumaczenie, jak dodać do gry orka na tym samym 3d, ale z nową teksturą. I teraz umiem to nawet robić z pamięci, wszystko jest w porządku.

Ale chcę przy jednym z nich zrobić tak, by miał inną teksturę twarzy od innych. Dokładniej, mam przeniesionego z Gothica1 orka (w grze po prostu 'Ork' - ten, co w ich mieście tańczy). Wklepałem go w skrypt MST_OrcWarrior. Przywołuję w grze. Tekstura ciała i owszem, jest taka jak z G1 (zdefiniowanie tego w .asc), ale twarz ma taką, jak orkowie wojownicy i elici (taka sama).
Szukałem w asc, czy można to jakoś zdefiniować, ale nic konkretnego nie znalazłem.

Wydaje mi się, że kluczem może być "Orc_HeadWarrior" w visualach:
func void B_SetVisuals_OrcWarrior()
{
Mdl_SetVisual (self, "Orc.mds");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "Orc_BodyWarrior", DEFAULT, DEFAULT, "Orc_HeadWarrior", DEFAULT,  DEFAULT, -1);
};

Ale kiedy wpisałem tam "Orc_HeadSlave" (tak jak jest to w G1; tekstura była w _compiled), gra wspomniała o braku jakiegoś MMSa, czy coś w ten deseń.

Czy jest możliwość ustawienia jednemu orkowi innej od wszystkich tekstury twarzy?
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Kluczem będzie:
"Orc_HeadWarrior", DEFAULTna
"Orc_HeadWarrior", 1i zmienic głowę orka na _V1-c
 
Spoiler

Kino

Kino

Użytkownicy
No co ty?
posty105
Propsy95
  • Użytkownicy
  • No co ty?
Ano działa. Dziękuję za pomoc :P

Temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry