Piorun w mieczu magicznym 6523 12

O temacie

Autor Agrael

Zaczęty 26.11.2009 roku

Wyświetleń 6523

Odpowiedzi 12

Agrael

Agrael

Użytkownicy
posty85
  • Użytkownicy
Po stworzeniu mojej pierwszej becznej broni w G2nk Sierp runiczny xD postanowiłem zrobić coś innego.

Chce żeby miecz walił piorunem jak w szponie beliara ale nie na odległoś tylko jak wali.Jak to zrobić?

Powiedzcie co mam dać do skryptu.
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
 
Spoiler

Agrael

Agrael

Użytkownicy
posty85
  • Użytkownicy
http://themodders.org/index.php?showtopic=5900
thx

a i jeszcze jedno:

GDZIE DO KU*** JEST SKRYPT SZPONU BELIARA DWURECZNEGO?
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Gothic II\_Work\data\Scripts\Content\Items\IT_Addon_BeliarWeapons.d
 
Spoiler

Agrael

Agrael

Użytkownicy
posty85
  • Użytkownicy
Gothic II\_Work\data\Scripts\Content\Items\IT_Addon_BeliarWeapons.d
no ale który to skrypt xD
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Prototyp to:
prototype BeliarWeaponPrototype_2H
A na jego podstawie miecze z różną szansą trafienia piorunem:
instance ItMw_BeliarWeapon_2H_20 (BeliarWeaponPrototype_2H) - najwięcej
instance ItMw_BeliarWeapon_2H_01 (BeliarWeaponPrototype_2H) - najmniej
Tak trudno znaleźc?
 
Spoiler

Agrael

Agrael

Użytkownicy
posty85
  • Użytkownicy

Agrael

Piorun w mieczu magicznym
#6 2009-11-26, 19:15(Ostatnia zmiana: 2009-11-26, 20:01)
Prototyp to:
prototype BeliarWeaponPrototype_2H
A na jego podstawie miecze z różną szansą trafienia piorunem:
instance ItMw_BeliarWeapon_2H_20 (BeliarWeaponPrototype_2H) - najwięcej
instance ItMw_BeliarWeapon_2H_01 (BeliarWeaponPrototype_2H) - najmniej
Tak trudno znaleźc?

INSTANT Itmw_1h_PomiotBeliara (C_Item)
{
name = Pomiot Beliara;

mainflag = ITEM_KAT_RUNE;
flags = 0;

value = Value_Ru_ArmyofDarkness;

visual  = "ItRu_ArmyOfDarkness.3DS";
wear =  WEAR_EFFECT;
 effect  =  "SPELLFX_UNDEAD_DRAGON";
material = MAT_STONE;

spell = SPL_ARMYOFDARKNESS;
mag_circle = 6;

description = NAME_SPL_ArmyOfDarkness;

TEXT [1] = NAME_Manakosten;
COUNT [1] = SPL_COST_ARMYOFDARKNESS;

TEXT [5] = NAME_Value;
COUNT [5] = value;
};

Skrypt który zrobiłem.Wydaje mi się że coś w nim nie ma.

Ten kod ze skryptu nie działa.Trzeba Go przenieść do folderu It_mele_weapons?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Zamiast tegoname = Pomiot Beliara;powinno być tak
name = "Pomiot Beliara";No chyba, że zdefiniowałeś taką zmienną...

A poza tym, jeśli skrypt nie działa, to napisz dlaczego, czy są błędy, czy nie ma efektu, bo wróżki są od dawna na urlopie...

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
no iwesz Adanos ja sadze ze on ma tak jak ja czyli robie skrpyt miecza daje scripte reparse i nie działa
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy

maciejG

Piorun w mieczu magicznym
#9 2009-11-26, 20:12(Ostatnia zmiana: 2009-11-26, 20:12)
zamiast INSTANT to INSTANCE
Poza tym to runa  :lol2:   a nie miecz. Nie wiem czy chodziło ci o miecz czy runę...
 
Spoiler

Agrael

Agrael

Użytkownicy
posty85
  • Użytkownicy
:P  skrypt nie działa bo nasz maciej powiedział ze mam zrobić 2 skrypt tam gdzie są prototypy szponów beliara:P

a ja nie wiem gdzie jest szpon beliara w innym folderze:P i
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Masz zrobić tak jak w tutorialu. Pytałeś, gdzie są szpony to odpowiedziałem, nie mówiłem, że musisz zrobić kolejny. I nie wiem, po co ci szpon beliara do efektu błyskawicy.
 
Spoiler

Agrael

Agrael

Użytkownicy
posty85
  • Użytkownicy
Masz zrobić tak jak w tutorialu. Pytałeś, gdzie są szpony to odpowiedziałem, nie mówiłem, że musisz zrobić kolejny. I nie wiem, po co ci szpon beliara do efektu błyskawicy.
bo chce zrobić jeszcze do tego inne efekty walenia itp:P rarazie ćwicze i troche robie
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry