O temacie
Autor Sergio
Zaczęty 26.05.2009 roku
Wyświetleń 4917
Odpowiedzi 9
Sergio
http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658
Adanos Administrator
B_SetPermAttitude (instancja_NPC-a, ATT_FRIENDLY);
B_ExchangeRoutine (instancja_NPC-a, "rutyna");
Althar
Wld_ExchangeGuildAttitudes ("GIL_ATTITUDES_FMTAKEN");
1.Postać ma gildię VLK, chce żeby po dialogu zmieniła się ona na DEMON.Jak to zrobić?
B_ChangeGuild (instancja_NPC-a,GILDIA);
2.Kończę moda i potrzebuję zrobić że po zabiciu pewnego NPC gra się kończy.
if (Npc_IsDead(instancja_NPC-a)){ ExitGame();//wychodzi na pulpit, jeśli chcesz, aby po zakończeniu //gry, wyszło do menu do daj ExitSession(); chociaż nie wiem, czy w G1 //działa, w G2 na pewno działa}