Średnio zrozumiałem o co ci chodzi więc daje 2 rozwiązania:
1. Zabicie 10 określonych topielców Robisz 10 nowych topielców, innymi instace i dajesz IF.
INSTANCE MOD_Lurker1 (Mst_Default_Lurker)
{
Set_Lurker_Visuals();
Npc_SetToFistMode(self);
CreateInvItem (self,ItFoMeattop);
};
INSTANCE MOD_Lurker2 (Mst_Default_Lurker)
{
Set_Lurker_Visuals();
Npc_SetToFistMode(self);
CreateInvItem (self,ItFoMeattop);
};
INSTANCE MOD_Lurker3 (Mst_Default_Lurker)
{
Set_Lurker_Visuals();
Npc_SetToFistMode(self);
CreateInvItem (self,ItFoMeattop);
};
[...]
INSTANCE MOD_Lurker10 (Mst_Default_Lurker)
{
Set_Lurker_Visuals();
Npc_SetToFistMode(self);
CreateInvItem (self,ItFoMeattop);
};
Dodajesz do pliku
D:\Gry\Windows\Gothic Gniew Beliara\_Work\Data\Scripts\Content\AI\Monster\Mst_Lurker.d2. Zabicie 10 jakichkolwiek topielców.Ja bym to zrobił w tick tocku.
Do Story_Globals.d:
var int licznik_top;
Do startupa (musisz jeszcze zrobić tick tocka w spacerze, gdzieś na forum był tutek)
func void SKRIPTTRIGGER()
{
VAR C_NPC TOPIELEC;
TOPIELEC = Hlp_GetNpc(Lurker);
if (Npc_IsDead(TOPIELEC))
{
licznik_top=licznik_top+1;
};
};
I teraz wystarczy w dialogu warunek:
IF (licznik_top >= 10)
Reszty budowy takiego questa nie będę tłumaczyć, bo na forum jest o tym sporo tutków.
Skrypt pisałem na wyczucie, ale powinien działać.