Wchodzisz w \_Work\Data\Scripts\Content\Story\NPC, a następnie wyszukujesz danego NPC'a, wybierasz np. Gomeza i masz:
instance EBR_100_Gomez(Npc_Default)
{
name[0] = "Gomez";
npcType = npctype_main;
guild = GIL_EBR;
level = 100;
voice = 11;
id = 100;
flags = NPC_FLAG_IMMORTAL;
attribute[ATR_STRENGTH] = 95;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 80;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 400;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 400;
Mdl_SetVisual(self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds(self,"Humans_Arrogance.mds");
Mdl_SetVisualBody(self,"hum_body_Naked0",0,1,"Hum_Head_Bald",85,4,ebr_armor_h);
B_Scale(self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);
aivar[AIV_IMPORTANT] = TRUE;
Npc_SetTalentSkill(self,NPC_TALENT_2H,2);
Npc_SetTalentSkill(self,NPC_TALENT_1H,2);
Npc_SetTalentSkill(self,NPC_TALENT_BOW,2);
EquipItem(self,Innos_Zorn);
CreateInvItem(self,ItKe_Gomez_01);
EquipItem(self,Amulett_der_Macht);
EquipItem(self,Schutzring_Total2);
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER;
daily_routine = Rtn_PreStart_100;
};
i masz linijke np. taką:
EquipItem(self,Innos_Zorn);
Wpisujesz instancje twojego hełmu i wtedy powinno działać, ja w ten sposób dałem różnym NPC-om inne zbroje niż wcześniej miały, ale nie wiem czy z hełmami też podziała więc jakby co to daj znać, ok?
(nie mam również pojęcia czy hełm potem będzie znikał czy nie...)