Zmiany nie są widoczne w grze 4563 11

O temacie

Autor Thurin

Zaczęty 24.08.2008 roku

Wyświetleń 4563

Odpowiedzi 11

Thurin

Thurin

Użytkownicy
posty23
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Thurin

Zmiany nie są widoczne w grze
2008-08-24, 12:32(Ostatnia zmiana: 2008-12-23, 18:50)
Mam okropny problem! Opiszę krok po kroku co robiłem (dodam od razu, że to spacer do G1):
1.Włączam Spacera (1.5 PL, ale nie żeby miało jakieś znaczenie)
2. Wczytuję SURFACE.zen z folderu _Work/Data/Worlds
3. Pojawia mi się świat ogólny, następnie chcę w nim coś zmienić. Zamiast dodawać całkowicie nowe voby, kopiuję istniejące i wklejam w odpowiednie miejsca (chciałem stworzyć jaskinię pustelniczą na klifie, przy wejściu na ziemie orków)
4. Zapisuję jako plik ZEN pod nazwą SURFACE, czyli po prostu podmieniam plik SURFACE.
5. Wyłączam spacera i włączam gothica (od razu dodam, że włączam np. Mroczne Tajemnice, albo jakiegoś innego moda)
6. I tutaj nic, żadnej zmiany, po prostu wszystko takie same, a vobów, które dodałem nie ma!!!


 

Nygus

Nygus

Użytkownicy
posty132
Propsy14
  • Użytkownicy
Musisz zreparsowac skrypty mialem identyczny problem ; ) a i jeszzce jedno ale nie jestem tego pewien - swiat musi byc chyba zapisany pod inna nazwa.
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Jeżeli edytujesz surface, to musisz potem połączyć światy.
 

Thurin

Thurin

Użytkownicy
posty23
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Thurin

Zmiany nie są widoczne w grze
#3 2008-08-24, 13:18(Ostatnia zmiana: 2008-08-24, 14:01)
Mhm, dziękuję, ale teraz to jak na razie nic nie zmienia. Użyłem funkcji Macros i pojawił mi się cały świat ze wszystkim, a moje zmiany były w nim widoczne. Zapisałem plik pod nazwą SURFACE1. Aha i mam jeszcze jedno pytanie. Czy świat po takich zmianach będzie widoczny w modach i wszystkim?

Aha, mam nadzieję, że nie proszę o zbyt wiele, ale czy mogę dostać w punktach co powinienem w tej sprawie zrobić? ;p
 

Papik
  • Gość
Cytat: Dekster XVII link=topic=3478.msg29392#msg29392 date=Aug 24 2008, 12:53\'
Jeżeli edytujesz surface, to musisz potem połączyć światy.
musisz gomanem wyciagnac plik world.zen dodac to co chcesz ;p  i zapisac (ale mi sie niechce zapisac :( (((( ) i w gomanie podmienic
 

Maybe

Maybe

Użytkownicy
Ноопепт
posty305
Propsy449
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Ноопепт
Po kolei:
1) Wprowadzasz zmiany do surface
2) Laczysz zeny w WORLD.zen za pomoca macros.
3) Robisz pake z modem

Jakies watpliwosci - smialo pisz
 

Papik
  • Gość
a skad sciagnac macros :>?
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Macro to taka funkcja w Spacerze.
 

Papik
  • Gość
aha a jak poloczyc zeny w world xD....?
 


Papik
  • Gość
a czy mozna grac tylko w surface? np edytowac surface spacerem zapisac jako world.zen i czy da sie podmienic caly world.zen na world.zen (tylko surface)
 

Thurin

Thurin

Użytkownicy
posty23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
dziękuję za pomoc, problem rozwiązany xD

otworzyłem surface, zrobiłem co chciałem, użyłem funkcji macros, miałem cały świat, który zapisałem, zrobiłem paczkę z modem dzięki VDFS i zrobiłem plik ini z odpowiednimi odniesieniami, więc udało mi się xD Tylko tam nie ma żadnych ludzi, woda jest stałą powierzchnią, ale to już inny problem....
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry