Problem z dialogiem 2654 1

O temacie

Autor

Zaczęty 26.10.2008 roku

Wyświetleń 2654

Odpowiedzi 1

FireBoll
  • Gość

FireBoll
Gość

Problem z dialogiem
2008-10-26, 15:48(Ostatnia zmiana: 2008-10-26, 15:51)
No więc umiem już pisać dialogi i Qesty podstawowe;p chciałem więc nauczyć sie pisać dialogi w których zawarte będzie kilka opcji do wyboru no wiec skończyłem pisać i wyskakuje mi błąd:
Nie mówcie mi tylko ze błąd jest w 46 bo to i ja wiem xD Po prostu nie wiem co mam dalej zrobić w czym tkwi błąd tradycyjnie pokazuje skrypt  Qesta ;p  Za pomoc będę oczywiście wdzięczny ;]  Jak by co to skryptu z nauką walki jeszcze nie robię bo nie umiem :D

U:PAR Syntax error : INFO_CLEARCHOICES (linea 46 )

///////////////////////////////////////////////////////////////////////
//   Info EXIT
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
INSTANCE DIA_Ashert_EXIT   (C_INFO)
{
   npc         = Ashert;
   nr          = 999;
   condition   = DIA_Ashert_EXIT_Condition;
   information = DIA_Ashert_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_Ashert_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Ashert_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
};
//---------------------------------------------------------------------
//                   Skóra
//---------------------------------------------------------------------
INSTANCE DIA_Ashert_Skóra   (C_INFO)
{
   npc         = Ashert;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_Ashert_Skóra_Condition;
   information = DIA_Ashert_Skóra_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Witaj widze że jesteś myśliwym!";
};
FUNC INT DIA_Ashert_SkóraCondition()
{   
   return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Ashert_Skóra_Info()
{   
   AI_Output (other,self,"DIA_Ashert_Skóra_15_00"); //Witaj widze ze jesteś myśliwym!
   AI_Output (self,other,"DIA_Ashert_Skóra_11_01"); //tak zgadza się czego chcesz?.
   AI_Output (other,self,"DIA_Ashert_Skóra_15_02"); //Czy mógł byś nauczyćmnei walki bronią jedoręczną oraz strzelaia z łuku!
   AI_Output (self,other,"DIA_Ashert_Skóra_11_03"); //Najpierw pokaż że jesteśtego godzien przyniesi mi skóre wilka!      
};
Info_ClearChoices (DIA_Ashert_Skóra);
   
   Info_AddChoice  (DIA_Ashert_Skóra,"Nie nie zrobie tego to ty jesteś myśliwym... ",DIA_Ashert_Skóra_NOTHING);
   Info_AddChoice    (DIA_Ashert_Skóra,"Dobrze zrobie to!",DIA_Ashert_Skóra_OK);
};
FUNC VOID DIA_Ashert_Skóra_NOTHING()
{
   AI_Output (other, self, "DIA_Ashert_Skóra_NOTHING_15_00"); //Nie nie zrobie tego to ty jesteś myśliwym ...
   AI_Output (self, other, "DIA_Ashert_Skóra_NOTHING_12_01"); //W takim razie nie licz na moją pomoc!.   
   Pablo_belogen = TRUE;
   
   AI_StopProcessInfos (self);
};
FUNC VOID DIA_Ashert_Skóra_OK()
{
   AI_Output (other, self, "DIA_Ashert_Skóra_OK_15_00"); //Wporządku zdobęde dla ciebie tą skóe wilka!.
   AI_Output (self, other, "DIA_Ashert_Skóra_OK_15_01"); //Więc rusz się i mi ją przynieś!
    Log_CreateTopic (TOPIC_QUESTSkóra,LOG_MISSION);
            Log_SetTopicStatus (TOPIC_QUESTSkóra,LOG_RUNNING);
            B_LogEntry (TOPIC_QUESTSkóra,"Myśliwy Ashert nauczy mnie walki bronią jednoręczną i strzelanai z łuku jeśli przyniose mu skóre wilka .");   
   AI_StopProcessInfos (self);
};
// *********************************************************
//                             Skóra
// *********************************************************
instance DIA_Ashert_MAMSkóre        (C_INFO)
{
    npc             =    Ashert;
    nr              =  5;
    condition     =     DIA_Ashert_MAMSkóre_Condition;
    information     =     DIA_Ashert_MAMSkóre_Info;
    permanent    =  FALSE;
    description     =     "Prosze oto twoja skóra!";
};

func int DIA_Ashert_MAMSkóre_Condition ()
{
    if Npc_KnowsInfo (other, DIA_Ashert_Skóra_OK)
    && (Npc_HasItems(other, ItAt_WolfFur) > 0)
    {
        return TRUE;
    };
};

func void DIA_Ashert_MAMSkóre_Info ()
{
    AI_Output (other, self, "DIA_Ashert_MAMKOMPAS_15_00"); //Mam Skóre!.
    B_GiveInvItems (other, self,ItAt_WolfFur , 1);
    AI_Output (self, other, "DIA_Ashert_MAMSkóre_15_01"); //Świetnie Dzięki teraz możemy zacząć nauke, masz jeszcze mały podarunek!
    CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 30 );
    B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 30);
   
    Log_SetTopicStatus(TOPIC_QUESTSkóra, LOG_SUCCESS);
    B_GivePlayerXP (XP_Addon_Cavalorn_KillBrago);
};
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy

gothI

Problem z dialogiem
#1 2008-10-26, 16:54(Ostatnia zmiana: 2008-10-26, 17:01)
Cytuj
AI_Output (other,self,"DIA_Ashert_Skóra_15_02"); //Czy mógł byś nauczyćmnei walki bronią jedoręczną oraz strzelaia z łuku!
AI_Output (self,other,"DIA_Ashert_Skóra_11_03"); //Najpierw pokaż że jesteśtego godzien przyniesi mi skóre wilka!

};                                                                <------------------TEGO TU MA NIE BYĆ

Info_ClearChoices (DIA_Ashert_Skóra);

Info_AddChoice (DIA_Ashert_Skóra,"Nie nie zrobie tego to ty jesteś myśliwym... ",DIA_Ashert_Skóra_NOTHING);
Info_AddChoice (DIA_Ashert_Skóra,"Dobrze zrobie to!",DIA_Ashert_Skóra_OK);
};



A tak przy okazji moze mi ktos podać nazwy (visual) jakiegoś łóżka i krzesła?
 
GG:10938162


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry