Zmiana modelu świata z vobami 2711 2

O temacie

Autor Vanarius

Zaczęty 29.07.2017 roku

Wyświetleń 2711

Odpowiedzi 2

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
Witam, dziś postanowiłem że przerobie leciutko miasto Khorinis powiększając mu co nieco terenu. No ale problem w tym że teraz chciałbym zachować wszystkie voby z oryginalnego modelu świata. Co trzeba zrobić, spacera ogarniam dobrze ale niestety takie rzeczy robię pierwszy raz :P
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ktoś ostatnio miał taki problem na forum, przeszukaj moje posty (max 20 wstecz), odpowiadałem jak to zrobić. To był chyba temat użytkownika "Studio Fallout", coś takiego.

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Wystarczy zapisać wczesniej zen jako uncompiled, podmienić oryginalny mesh w pliku work/data/meshes/level i wczytać w spacerze uncompiled zen :) skompilować świat i światło :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry