Wyzwalacze 4981 14

O temacie

Autor Konsyliarz

Zaczęty 2.07.2016 roku

Wyświetleń 4981

Odpowiedzi 14

Konsyliarz

Konsyliarz

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Otóż ruszyłem z projektem całkiem ciekawej modyfikacji, no i jak to zwykle bywa pojawił się problem.
Szukałem jakiś poradników, przeglądałem forum i nic. A problem jest taki że potrzebuje wstawić wyzwalacz który zadziała po wykonaniu opcji dialogowej. Napisanie samego skryptu jeszcze sobie poradzę, ale praca w spacerze to już nie.

Czy ktoś opisze jak wstawić do świata wyzwalacz?
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

TheKetrab

Wyzwalacze
#1 2016-07-02, 22:56(Ostatnia zmiana: 2016-07-02, 23:10)
Wyzwalacz - chodzi ci o prowadzenie kamery?
http://themodders.org/index.php?topic=1608.0

Chyba że o funkcje która sama się wywołuje. Dwa spospby:
1. Klasyczny ticktock. Trigger wywołuje triggera
https://m.
https://www.youtube.com/watch?v=P-uHrEmZEJE


2. Lepiej to - Ilarus i FrameFunction
http://themodders.org/index.php?topic=25484.0
 

Konsyliarz

Konsyliarz

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
O wyzwalanie funkcji, Rafał Budzis niby to opisuje w tym poradniku co wysłałeś. Ale bardziej mi chodziło o wstawianie wyzwalacza w spacerze co jest w kolejnym odcinku:
https://www.youtube.com/watch?v=a4O_bzf9BVc

No i robiąc mniej więcej to samo dalej nie widzę efektu funkcji. Ktoś wstawiał już wyzwalacze i pomoże?
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Szczerze mówiąc nigdy mi się nie udało zrobić 'wyzwalacza' w Spacerze :p Dobrze Ci radze: zrób to w skryptach za pomocą Ikarusa i FrameFunction.
 

Konsyliarz

Konsyliarz

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No dobra spróbuje tylko czym dokładnie jest ten Ikarus bo niezbyt się orientuję a każdy tylko pisze jak instalować i tak dalej.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Ikarus to po prostu dodatkowy pakiet skryptów. Rozszerzenie, więcej funkcji. Bardziej zaawansowane. Nic Ci to złego nie zrobi w skryptach, które masz - tylko rozszerzy folder work o nowe skrypty. Masz tutoriale na forum jak wgrać Ikarusa.
 

Konsyliarz

Konsyliarz

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No niby zainstalowałem ale jak w startupie wklejam linikę
LeGo_Init (LeGo_All);
To wywala całą grę, a zSpy nie pokazuje żadnego błędu.
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
1. Wklejasz to w init global?
2. Dopisales do gothic.src odpowiednie linijki?
 

Konsyliarz

Konsyliarz

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
plik gothic.src
_INTERN\CONSTANTS.D
_INTERN\CLASSES.D

AI\AI_INTERN\AI_CONSTANTS.D

_INTERN\IKARUS_CONST_G2.D
_INTERN\ENGINECLASSES_G2\*.D
_INTERN\IKARUS.D
_INTERN\float.D
LeGo\Header.src

AI\AI_INTERN\BODYSTATES.D
AI\AI_INTERN\FOCUS.D
AI\AI_INTERN\Npc_SetToMad.d
AI\AI_INTERN\Species.d
AI\AI_INTERN\PrintDebug.d
AI\AI_INTERN\PrintPlus.d

STORY\Events\B_AWAKE_STONEGUARDIAN.d

STORY\Log_Entries\Log_Constants_*.d
STORY\XP_Constants.d
STORY\Story_Globals.d
STORY\NPC_Globals.d
STORY\svm.d
STORY\Text.d


STORY\B_Story\C_NpcIsInQuarter.d
STORY\B_Story\C_DiegoTooFar.d
STORY\B_Story\B_AddFightSkill.d
STORY\B_Story\B_RaiseFightTalent.d


STORY\Npc_Scripts\B_SetFightSkills.d

STORY\B_Story\B_RaiseAttribute.d
STORY\B_Story\B_LogEntry.d
STORY\B_Story\B_GetDayPlus.d
STORY\B_Story\B_BlessAttribute.d
STORY\B_Story\B_StartOtherRoutine.d
STORY\B_Content\B_RangerMeeting.d
STORY\B_Content\B_SCObsession.d
STORY\B_Content\B_Extro_Avi.d
STORY\B_Content\B_LieselMaeh.d
STORY\B_Content\B_IrrlichtBeep.d
STORY\B_Content\B_Greg_ComesToDexter.d
STORY\B_Content\B_Upgrade_Hero_HackChance.d
STORY\B_CONTENT\B_CountCanyonRazor.d
STORY\B_CONTENT\B_MALCOMEXIDENT.d


STORY\B_Content\C_ArtefaktValues.d

STORY\Dialog_Mobsis\B_PlayerMap.d

AI\HUMAN\B_Human\B_Say.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_Overlay.d
STORY\Log_Entries\B_CloseTopic.d
STORY\Log_Entries\B_CloseTopics_*.d
STORY\Log_Entries\B_Checklog.d

STORY\B_Story\B_GivePlayerXP.d
STORY\B_Content\B_SCUsesRake.d


STORY\B_Story\B_KillNpc.d
STORY\B_Story\B_RemoveNpc.d
STORY\B_Content\B_RemoveQuarhodron.d
STORY\B_Content\B_PlayerFindItem.d


ITEMS\Tuning_*.d
ITEMS\Einhand_EquipBonus.d
ITEMS\Zweihand_EquipBonus.d
ITEMS\IT_*.d
ITEMS\Missionitems_*.d

AI\MAGIC\B_MagicHurtNpc.d

STORY\B_Content\B_ScHasBeliarsWeapon.d
STORY\B_Content\B_BeliarsWeaponSpecialDamage.d


AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_WispDetect.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_DeSynchronize.d



AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsGateGuard.d

AI\AI_INTERN\PERCEPTION.D
STORY\B_Content\B_GhostSpecialDamage.d
AI\AI_INTERN\B_RefreshAtInsert.d

AI\HUMAN\GUILDS.d
AI\HUMAN\B_RefreshArmor.d

AI\HUMAN\C_Human\C_BodyStateContains.d
AI\HUMAN\C_HUMAN\C_NpcIsBotheredByPlayerRoomGuild.d
AI\HUMAN\C_HUMAN\C_IsUsedMobMyPossession.d
AI\HUMAN\C_Human\C_IsTakenItemMyPossession.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsDown.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsToughGuy.d
AI\HUMAN\C_Human\C_PlayerIsFakeBandit.d
AI\HUMAN\C_Human\C_PlayerIsFakePirate.d
AI\HUMAN\C_Human\C_PlayerHasFakeGuild.d
AI\HUMAN\C_Human\C_BanditHelpsStoryBandit.d
AI\HUMAN\C_Human\C_BanditAttackBandit.d


AI\HUMAN\B_Human\B_LookAtNpc.d
AI\HUMAN\B_Human\B_ResetAll.d

STORY\B_Story\B_UseItem.d

STORY\B_AssignAmbientInfos\B_LastWarningVatras.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Addon_Myxir_TeachRequest.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Addon_Riordian_TeachWisp.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Bartok_ShitAnOrc.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Koch_Hackebeil.d

AI\HUMAN\B_Human\B_ValidateOther.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_Gold.d
AI\HUMAN\B_Human\B_CommentFakeGuild.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_AttackEnd.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_AttackReason.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_GuildGreetings.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_Smalltalk.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_FleeReason.d
AI\HUMAN\B_Human\B_SetAttitude.d

AI\AI_INTERN\Npc_Plunder_Is_Empty.d

AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsBotheredByWeapon.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToFlee.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToRansack.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcHasAttackReasonToKill.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcBelongsTo.d
AI\HUMAN\C_Human\C_DropUnconscious.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcRansacksAlways.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsHero.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsUndead.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsEvil.d
AI\HUMAN\C_Human\C_RefuseTalk.d

AI\HUMAN\B_Human\B_GetTotalPetzCounter.d
AI\HUMAN\B_Human\B_GetCurrentAbsolutionLevel.d
AI\HUMAN\B_Human\B_GetGreatestPetzCrime.d
AI\HUMAN\B_Human\B_GrantAbsolution.d
AI\HUMAN\B_Human\B_GetPlayerCrime.d
AI\HUMAN\B_Human\B_DeletePetzCrime.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AddPetzCrime.d
AI\HUMAN\B_Human\B_MemorizePlayerCrime.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Attack.d
AI\HUMAN\B_Human\B_CallGuards.d
AI\HUMAN\B_Human\B_CreateAmmo.d

AI\HUMAN\C_Human\C_NpcHasAmbientNews.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToAttackSheepKiller.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToAttackMurder.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToAttackThief.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToAttackRoomIntruder.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToReactToSneaker.d


AI\MAGIC\B_ReadySpell.d
AI\MAGIC\B_SelectSpell.d


AI\HUMAN\B_Human\B_FinishingMove.d
AI\HUMAN\B_Human\B_SelectWeapon.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessEnemy.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessDamage.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessDrawWeapon.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessEnterRoom.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessFightSound.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessMurder.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessObserveSuspect.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessQuietSound.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessTalk.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessTheft.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessThreat.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessUseMob.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessWarn.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignDementorTalk.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignSchiffswachenTalk.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessPlayer.d
AI\HUMAN\B_Human\B_MoveMob.d

AI\HUMAN\B_Human\B_RemoveWeapon.d

STORY\B_Content\B_GiveThiefXP.d
STORY\B_Story\B_GiveInvItems.d
STORY\B_Content\B_Beklauen.d

STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Announce_Herold.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Preach_Vatras.d


STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignAmbientInfos_*.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignAmbientNEWS.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignToughGuyNEWS.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignCityGuide.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignAmbientInfos.d



AI\MAGIC\C_Spell_Proto.d

AI\MAGIC\B_AssessMagic.d
AI\MAGIC\C_CanNpcCollideWithSpell.d

AI\MAGIC\Spells\Spell_*.d


AI\MAGIC\Spell_ProcessMana.d
AI\MAGIC\Spell_ProcessMana_Release.d

AI\MAGIC\ZS_Magic\ZS_*.d


STORY\B_Story\B_GiveDeathInv.d
STORY\B_Content\B_DragonKillCounter.d

Story\Events\B_EVENT_PORTAL_EARTHQUAKE.d
Story\Events\EVT_TELEPORTSTATION_FUNC.d

AI\HUMAN\TA.d
AI\HUMAN\TA_Human\ZS*.d

STORY\B_Story\B_ENDPRODUCTIONDIALOG.d
STORY\Dialog_Mobsis\*.d

STORY\Npc_Scripts\B_CreateAmbientInv.d
STORY\Npc_Scripts\B_GiveNpcTalents.d
STORY\Npc_Scripts\B_SetAttributesToChapter.d
STORY\Npc_Scripts\B_SetNpcVisual.d
STORY\Npc_Scripts\Npc_Default.d

STORY\NPC\*.d
STORY\NPC\Monster\*.d
STORY\NPC\Orc\*.d

STORY\B_Story\B_ClearDeadTrader.d
STORY\B_GiveTradeInv\B_ClearRuneInv.d
STORY\B_GiveTradeInv\B_ClearJunkTradeInv.d
STORY\B_GiveTradeInv\B_GiveTradeInv_*.d
STORY\B_GiveTradeInv\B_GiveTradeInv.d

STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Addon_GivePotion.d

AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_ClearRoom.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_Dead.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_Flee.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_HealSelf.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_ObservePlayer.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_RansackBody.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_ReactToDamage.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_ReactToWeapon.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_Talk.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_Unconscious.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_WatchFight.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_Attack.d


STORY\G_Functions\G_CanNotCast.d
STORY\G_Functions\G_CanNotUse.d
STORY\G_Functions\G_CanSteal.d
STORY\G_Functions\G_PickLock.d



STORY\B_Story\B_GetLearnCostTalent.d
STORY\B_Story\B_GetLearnCostAttribute.d
STORY\B_Story\B_BuildLearnString.d

STORY\B_Story\B_TeachAttributePoints.d
STORY\B_Story\B_TeachFightTalentPercent.d
STORY\B_Story\B_TeachMagicCircle.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentAlchemy.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentForeignLanguage.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentWispDetector.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentRunes.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentSmith.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentTakeAnimalTrophy.d
STORY\B_Story\B_TeachThiefTalent.d
STORY\B_Story\B_UseFakeScroll.d
STORY\B_Story\B_InitGuildAttitudes.d
STORY\B_Story\B_NPC_IsAliveCheck.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignDragonTalk_Main.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignDragonTalk_*.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignDragonTalk.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignDementorTalk_*.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignORC_AntiPaladinTalk.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_NpcObsessedByDMT.d
STORY\B_Story\B_GregIsBack.d

STORY\B_Story\B_ENTER_ADDONWORLD.d
STORY\B_Story\B_ENTER_OLDWORLD.d
STORY\B_Story\B_ENTER_NEWWORLD.d
STORY\B_Story\B_KapitelWechsel.d
STORY\B_Content\B_CaptainConditions.d
STORY\B_Content\B_CaptainCallsAllOnBoard.d
STORY\B_Content\C_ADDON_KNOWS_SCHNAPS.d
STORY\B_Content\B_Addon_PiratesGoHome.d

STORY\DIALOGE\DIA*.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_*.d


AI\MONSTER\C_Monster\C_*.d

AI\MONSTER\B_Monster\B_SetMonsterAttitude.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_InitMonsterAttitudes.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessBody.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessDamage.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessEnemy.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessOthersDamage.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessPlayer.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessWarn.d

AI\MONSTER\Rtn_Monster\ZS_MM_Rtn_*.d
AI\MONSTER\Rtn_Monster\ZS_MM_AllScheduler.d

AI\MONSTER\ZS_Monster\ZS_MM_*.d

STORY\B_Story\B_MAGECAVETRIGGER.d
STORY\Events\*.d
AI\Test_Skripts\*.d

STORY\B_Story\B_ENTER_DRAGONISLAND.d
STORY\Startup.d

Plik Startup.d
// *********
// GLOBAL
// *********

func void STARTUP_GLOBAL()
{
// wird fuer jede Welt aufgerufen (vor STARTUP_<LevelName>)
Game_InitGerman();
};

func void INIT_GLOBAL()
{
// wird fuer jede Welt aufgerufen (vor INIT_<LevelName>)
Game_InitGerman();
        LeGo_Init (LeGo_All);
};
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Konsyliarz

Konsyliarz

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wersje mam 2.6. Spróbuje z system packiem.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
albo fixa
System Pack też wymaga fixa.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Huh, o tym nie wiedziałem akurat.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Konsyliarz

Konsyliarz

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ok dzięki chłopaki wszytko działa.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry