Witam,
moduję gothic 1 i 2 od jakiegoś roku więc jestem w nie których sprawach jeszcze zielony.
ostatnio spróbowałem dodać Orka Myśliwego z nową teksturą (skrypt poniżej, nazywa się Mst_OrcBerserserker). Pod dodaniu tego skryptu do C:\gothic I\_Work\Data\Scripts\Content\AI\Monster gothic odpala się, a gdy już ma się włączyć menu gothic I to raz mówi o błędach w skrypcie, a raz o pliku .asc.
NIE ZNALAZŁEM WĄTKU, KTÓRY ROZWIAŁBY MOJE WĄTPLIWOŚCI, WIĘC NIE ODSYŁAĆ MNIE DO INNYCHPS:texturkę orc body,arms,legs.head dodałem z końcówką V1-C w formacie .tex i .tga
nie ogarniam tego kmpresowania 3ds czy tam asc więc mówcie do mnie jak do żółtodzioba
i proszę wyrozumiałość, bo nadal się uczę
z góry dzięki

Skrypt
/*************************************************************************
** Orc Berserker Prototype
**
*************************************************************************/
PROTOTYPE Mst_Default_OrcScout(C_Npc)
{
name = "Ork Scout";
guild = GIL_ORCWARRIOR;
aivar[AIV_MM_REAL_ID] = GIL_ORCWARRIOR;
voice = 18;
level = 45;
//----------------------------------------------------------
attribute [ATR_STRENGTH] = 125;
attribute [ATR_DEXTERITY] = 225;
attribute [ATR_HITPOINTS_MAX] = 450;
attribute [ATR_HITPOINTS] = 450;
attribute [ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute [ATR_MANA] = 0;
//----------------------------------------------------------
protection [PROT_BLUNT] = 160;
protection [PROT_EDGE] = 160;
protection [PROT_POINT] = 160;
protection [PROT_FIRE] = 160;
protection [PROT_FLY] = 160;
protection [PROT_MAGIC] = 100;
//----------------------------------------------------------
damagetype = DAM_EDGE;
// damage [DAM_INDEX_BLUNT] = 0;
// damage [DAM_INDEX_EDGE] = 0;
// damage [DAM_INDEX_POINT] = 0;
// damage [DAM_INDEX_FIRE] = 0;
// damage [DAM_INDEX_FLY] = 0;
// damage [DAM_INDEX_MAGIC] = 0;
//---------------------------------------------------------
//---------------------------------------------------------
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER;
//---------------------------------------------------------
senses = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
senses_range = 2000;
aivar[AIV_MM_Behaviour] = HUNTER;
aivar[AIV_MM_PercRange] = 1200;
aivar[AIV_MM_DrohRange] = 1000;
aivar[AIV_MM_AttackRange] = 700;
aivar[AIV_MM_DrohTime] = 5;
aivar[AIV_MM_FollowTime] = 10;
aivar[AIV_MM_FollowInWater] = FALSE;
//-------------------------------------------------------------
start_aistate = ZS_Guard;
};
//-------------------------------------------------------------
func void Set_OrcElite_Visuals()
{
Mdl_SetVisual (self, "Orc.mds");
// Body-Mesh Body-Tex
Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "ORC_BODYSCOUT",DEFAULT, DEFAULT,
"Orc_HeadWarrior", DEFAULT, DEFAULT, -1);
};
/*************************************************************************
** Orc Besrserker 1 - Fighter
**
*************************************************************************/
INSTANCE OrcBerserker (Mst_Default_OrcScout)
{
//-------- general --------
name = "Ork Furiat";
level = 45;
//-------- visual --------
Set_OrcElite_Visuals();
//-------- attributes --------
attribute [ATR_STRENGTH] = 125;
attribute [ATR_DEXTERITY] = 225;
attribute [ATR_HITPOINTS_MAX] = 450;
attribute [ATR_HITPOINTS] = 450;
//-------- protection --------
protection [PROT_BLUNT] = 160;
protection [PROT_EDGE] = 160;
protection [PROT_POINT] = 160;
protection [PROT_FIRE] = 160;
//-------- inventory --------
EquipItem (self, ItMw2hOrcaxe03);
};