Spacer nie widzi mesha przy kompilacji .ZEN'a 2204 6

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 25.07.2015 roku

Wyświetleń 2204

Odpowiedzi 6

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Problem polega na tym że gdy kompiluje mojego ZEN'a to świat znika. Udało mi się ustalić że to za sprawą tego że spacer nie widzi mesha - pliku .3ds mojego zena.
Model .3ds i Zen nazywają się tak samo, teooretycznie wszystko powinno działać.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
To, że się nazywają tak samo, nie znaczy, że będą działać.
Przede wszystkim musisz w ZEN ustawić level-mesh podając tego mesha, potem możesz kompilować.
Po drugie muszą być w odpowiednich folderach.

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A Ty wiesz jak ustawić ten level mesh w ZEN ?
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przede wszystkim co to za świat? Każdy z oryginalnych światów zawartych w Gothicu jest złożony z kilku level-meshy, które musisz posiadać (są one w g2mdk i tam możesz zobaczyć ich nazwy).

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To mój własny świat, do tej pory było dobrze, wiele razy go edytowałem. Często łaczylem zen'a z meshem w macrosie, ostatnio jednak spacer sie zawieszał to zacząłem tylko podmieniać mesha i kompilowałem zen'a z tym że nieprzywiązywalem przy tym wagi czy zen byl zapisany jako compiler czy uncompiled. Postanowiłem że ovobuje świat od nowa bo zabardzo popaprałem tego zena i mam tylko 20 fps w spacerze
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Po załadowaniu ZEN, wejdz w okienko z listą vobów.
Na samej górze powinien być obiekt o nazwie level.
Ustaw mu visual Twojego modelu 3DS, potem Appy > Zapisz ZEN > możesz kompilować.

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
chicken
Dzięki, faktycznie działa.

EDIT>
problem z pozycją opanowany
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry