Modyfikacja tekstury menu gry 9233 31

O temacie

Autor Diego1337

Zaczęty 26.11.2014 roku

Wyświetleń 9233

Odpowiedzi 31

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Po prostu wytknąłem że nie odpowiedziałeś wyczerpująco. 
Nie dawaj ryby, ucz łowić. 
Tłumacząc mu dlaczego tak jest (i jak to naprawdę działa) uczysz go, mówiąc "zmień na .disabled" dajesz gotowca. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Żadna z opcji wyświetlonych po naciśnięciu PPM nie odpowiada za usunięcie pliku ;(.
O kurwa  o_0 Marny trolling.

Shift + del  -_-

  • Szukaj nazwy pliku tga, którego chcesz zmienić, w folderze _Work\data\Textures
  • Edytuj swój wybrany plik jak tam tylko chcesz, nawpierdalaj tam jakichś pisiaków czy czegoś i zapisz w tga. (polecam program paintnet)
  • Po zapisaniu swojego tga szukaj pliku o podobnej nazwie w folderze _Work\data\Textures\_compiled i usuń go po czym uruchom grę.
  • Jak zapytasz jeszcze raz co zrobić bo nie wiesz, to przysięgam, że ci to rozrysuje jak przedszkolakowi.
 

Diego1337

Diego1337

Użytkownicy
posty46
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Serio nie musiałeś mi tak tego rozpisywać, jedyne co mi sprawiało problem to pytanie "jak usunąć plik" i pytam dalej bo shift + del nie działa.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Wypakowałeś w ogóle ten vdf tak jak napisałem czy dalej bawisz się GoManem? Pytam się o to, bo nie wierzę, żeby po kliknięciu PPM na plik nie było "usuń" albo też skrót klawiszowy nie działał.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Diego1337

Diego1337

Użytkownicy
posty46
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ogarnę zaraz VDFSa i to zrobię (tak nigdy nie posługiwałem się VDFSem :O).
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Serio nie musiałeś mi tak tego rozpisywać, jedyne co mi sprawiało problem to pytanie "jak usunąć plik" i pytam dalej bo shift + del nie działa.
To może zrób ss jak to wygląda, bo teraz to nawet ja nie rozumiem o co ci chodzi.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
potem zmienić ich rozszerzenia na właśnie .disabled.
Bo co? Bo Ty tak mówisz?
Może to zmienić na .ZucklovZleMowi a i tak będzie działać (a raczej nie działać).
Myślisz że o tym nie wiem, czy chciałeś tylko rozpocząć debilnego flame?

Sawik to troll, o tym powinieneś wiedzieć. Dziękuje, dobranoc.

Diego1337

Diego1337

Użytkownicy
posty46
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
http://ifotos.pl/z/whenhwx/
Wygląda to tak. Zaznaczam nazwę pliku i nie mogę ani del ani shift + del usunąć pliku.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
http://ifotos.pl/z/whenhwx/
Wygląda to tak. Zaznaczam nazwę pliku i nie mogę ani del ani shift + del usunąć pliku.
No dobra, zapytam w prost... jesteś idiotą?
Od początku mówią Ci byś przestał używać GoMana, a teraz wklejasz screena gdzie wyraźnie widać że właśnie z niego korzystasz...
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
 Ja pierdole... wejdź w textures/compiled tam odszukaj teksturkę, którą chcesz wyjebać. Potem swoją teksturkę w .tex wrzuć również tam i tyle.

W gomanie nie usuniesz. W nim jedynie możesz przeglądać, albo przydaje się do zmiany .tga na .tex

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Spoiler
może po prostu w GoManie podmienić
ale ok

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
W gomanie nie podmieni z maskami alfa bo albo jest szachownica albo przejście dla pieszych :| Wy tak serio czy jakieś prowo? :C
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry