Klamre ze średnikiem miałem po prostu nie skopiowałem a co do reszty poprawiłem błędy (Jeżeli nie zabijcie mnie) Ale i tak wyskakuje ten sam błąd.
Spoiler
//*********************************************************
// EXIT
//*********************************************************
instance kdf_887_Avery_Exit (C_INFO)
{
npc = kdf_887_Avery;
nr = 999;
condition = kdf_887_Avery_Exit_Condition;
information = kdf_887_Avery_Exit_Info;
important = 0;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC int kdf_887_Avery_Exit_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID kdf_887_Avery_Exit_Info()
{
AI_StopProcessInfos ( self );
};
//*********************************************************
// Witaj
//*********************************************************
instance kdf_887_Avery_Witaj (C_INFO)
{
npc = kdf_887_Avery;
nr = 1;
condition = kdf_887_Avery_Witaj_Condition;
information = kdf_887_Avery_Witaj_Info;
permanent = 0;
description = "Nekromanta?";
};
FUNC int kdf_887_Avery_Witaj_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID kdf_887_Avery_Witaj_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Avery_Witaj_15_00"); //Witaj, co nekromanta robi w Starym Obozie?
AI_Output (self, other,"DIA_Avery_Witaj_08_01"); //Stoi... Nie widać?... Nie zawracaj mi głowy.
AI_Output (other, self,"DIA_Avery_Witaj_15_02"); //Spokojnie szukam tylko roboty...
AI_Output (self, other,"DIA_Avery_Witaj_08_03"); //Może będę miał coś dla ciebie...
AI_Output (other, self,"DIA_Avery_Witaj_15_04"); //Mogę się dowiedzieć czym się zajmujesz?
AI_Output (self, other,"DIA_Avery_Witaj_08_05"); //Ehh.. Ale ty potrafisz zdenerwować człowieka... Zaklinam magię w broniach... Jest to dla ciebie jasne?
AI_Output (other, self,"DIA_Avery_Witaj_15_06"); //Jak słońce.
AI_Output (other, self,"DIA_Avery_Witaj_15_07"); //Cieszę się.
};
//*********************************************************
// list
//*********************************************************
instance kdf_887_Avery_list (C_INFO)
{
npc = kdf_887_Avery;
nr = 2;
condition = kdf_887_Avery_list_Condition;
information = kdf_887_Avery_list_Info;
permanent = 0;
description = "Szukam Averego";
};
FUNC int kdf_887_Avery_list_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo(hero, kdf_886_Inaviel_Wiezien))
&& (Npc_hasitems (other, ListIA) >= 1)
{
return 1;
};
};
FUNC VOID Dia_kdf_887_Avery_list_Info ()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Avery_list_15_00"); //Szukam nekromante Averego, a że ty wyglądasz jak nekromanta...
AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_08_01"); //Tak ja jestem Avery... A ty? Co chcesz?
AI_Output (other, self,"DIA_Avery_list_15_02"); //Mam list od Inaviela.
AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_08_03"); //Pokaż go.
B_GiveInvItems (other, self, ListIA, 1);
B_usefakescroll ();
AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_08_04"); //Ehh... Inaviel... Znowu wszystko na mojej głowie... Jaką nagrodę wybierasz? Broń jednoręczna? Broń dwuręczna? Łuk? Czy kuszę?
Info_ClearChoices (Dia_kdf_887_Avery_List);
Info_addchoice (Dia_kdf_887_Avery_list,"Broń jednoręczna", Dia_kdf_887_Avery_list_1h);
Info_addchoice (Dia_kdf_887_Avery_list,"Broń dwuręczna", Dia_kdf_887_Avery_list_2h);
Info_addchoice (Dia_kdf_887_Avery_list,"Kusza", Dia_kdf_887_Avery_list_kusza);
Info_addchoice (Dia_kdf_887_Avery_list,"Łuk", Dia_kdf_887_Avery_list_luk);
B_LogEntry( CH1_Nekro, "Oddałem list Averemu. Nie wyglądał na zadowolonego. Pozwolił mi wybrać nagrodę. ");
B_GiveXP (100);
};
FUNC Void Dia_kdf_887_Avery_list_1h ()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Avery_list_1h_15_00"); //Wezmę broń jednoręczną.
AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_1h_08_01"); //Proszę bardzo...
CreateInvItems (self, ItMw_1H_Specjalnos, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItMw_1H_Specjalnos, 1);
B_LogEntry( CH1_Nekro, "Wziołem broń jednoreczną, ciekawe jak się będzie sprawdzać w walce. ");
AI_StopProcessinfos (Self);
};
FUNC Void Dia_kdf_887_Avery_list_2h ()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Avery_list_2h_15_00"); //Wezmę broń dwuręczną.
AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_2h_08_01"); //Proszę bardzo...
CreateInvItems (self, ItMw_axe_Avery, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItMw_axe_Avery, 1);
B_LogEntry( CH1_Nekro, "Wziołem broń dwuręczną, ciekawe jak się będzie sprawdzać w walce. ");
AI_StopProcessinfos (Self);
};
FUNC Void Dia_kdf_887_Avery_list_kusza ()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Avery_list_kusza_15_00"); //Wezmę kuszę
AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_kusza_08_01"); //Proszę bardzo...
CreateInvItems (self, ItRw_KA, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItRw_KA, 1);
B_LogEntry( CH1_Nekro, "Wziołem kuszę, zobaczymy jak będzie się z niej strzelać. ");
AI_StopProcessinfos (Self);
};
FUNC Void Dia_kdf_887_Avery_list_luk ()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Avery_list_luk_15_00"); //Wezmę łuk.
AI_Output (self, other,"DIA_Avery_list_luk_08_01"); //Proszę bardzo...
CreateInvItems (self, ItRw_Bow_Avery, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItRw_Bow_Avery, 1);
B_LogEntry( CH1_Nekro, "Wziołem łuk, zobaczymy jak będzie się z niego strzelać. ");
AI_StopProcessinfos (Self);
};