Otóż chciałem zrobić przedmiot z monologiem, ale nie wiem od czego zacząć... Spoglądając na monologi z posągiem Innosa, nie wykminiłem jak można przypisać monolog do przedmiotu po jego użyciu... PC_Hero był jako ktoś z kim rozmawiamy, więc wpisanie tam instancji itema nie ma sensu... Oto skrypt itema:
INSTANCE Bone_Hor (C_Item)
{
name = "Kostka Horadrimów";
mainflag = ITEM_KAT_NONE;
flags = ITEM_MULTI;
value = 0;
visual = "ItMi_Packet.3ds";
material = MAT_LEATHER;
description = name;
on_state[0] = UseKostka;
TEXT[1] = "Kostka otwiera się jak pergamin!";
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
FUNC VOID UseKostka ()
{
OTWORZYLEM_KOSTKE = TRUE;
// if (Npc_KnowsInfo (hero, DIA_Hor_EXITo))
// {
// OTWORZYLEM_KOSTKE = FALSE;
// };
};
To po slashach to przyszłość, czyli zakończenie monologu z itemkiem i przestanie używania go... Jeśli dobrze zrobiłem sam skrypt, proszę o pokierowanie mnie dalej, jak zainicjować (czy coś

) monolog, aby był dla tego przedmiotu?