Problem miecz runiczny 2593 3

O temacie

Autor Góral Żywiec

Zaczęty 1.02.2014 roku

Wyświetleń 2593

Odpowiedzi 3

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"

Góral Żywiec

Problem miecz runiczny
2014-02-01, 18:03(Ostatnia zmiana: 2014-02-01, 21:15)
Popstanowiłem zrobić miecz runiczny. No ale życie nie jest takie proste i zawsze są błędy nie wiem w czym tkwi problem wyskakuje mi błąd WORK/DATA/SCRIPS/CONNTENT/ITEMS/MIECZ_RUNICZNY.D not found. (line 146)

O to skrypt Powino wszystko działac nawet w src.
func void miecz_runiczny (var C_Npc oth, var C_Npc slf)
{
   if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero))
   {
      var C_ITEM ready;
      var int randomdmg;
      var int procent_trafienia;
      var int obrazenia;

      ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero);
      randomdmg = Hlp_Random (100);
      procent_trafienia = 70;
      obrazenia = 30;

      if (Npc_HasItems(hero, ItMw_2H_Sword_Heavy_04) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, ItMw_2H_Sword_Heavy_04) == TRUE)
      && (randomdmg <= procent_trafienia) && (!Npc_IsInState(slf, ZS_MagicFreeze))
      {
         if (slf.flags != Npc_FLAG_IMMORTAL)
         {
Npc_ClearAIQueue(slf);
AI_SetNpcsToState(oth, ZS_MagicFreeze, 1000);
Wld_PlayEffect("spellFX_IceWave", slf, slf, 1, 0, 0, FALSE );
B_MagicHurtNpc (slf, obrazenia);
         }else{
Npc_ClearAIQueue(slf);
AI_SetNpcsToState(oth, ZS_MagicFreeze, 1000);
Wld_PlayEffect("spellFX_IceWave", slf, slf, 1, 0, 0, FALSE );
B_MagicHurtNpc (slf, obrazenia);
         };
      };
   };
};


_INTERN\INTERN.SRC
_INTERN\MAGIC_INTERN.D
ITEMS\MIECZ_RUNICZNY.D
AI\AI_INTERN\BODYSTATES.D
AI\AI_INTERN\PRINTDEBUG.D
AI\AI_INTERN\AI_CONSTANTS.D
AI\AI_INTERN\AI_MM_CONSTANTS.D
AI\AI_INTERN\PERCEPTION.D
AI\AI_INTERN\C_FUNCTIONS.D
//Edit By Fenix
_INTERN\oCNpc18m.D
AI\AI_INTERN\TurnToGhost.D
STORY\STORY_GLOBALS.D
STORY\TEXT.D
STORY\B\B_GIVEXP.D
STORY\B\B_SETROGUESTOHOSTILE.D
AI\AI_INTERN\B_FUNCTIONS.D
//////
AI\AI_INTERN\PRINTATTITUDES.D
AI\AI_INTERN\BALANCING.D

//Edit By Fenix
STORY\Log_Constants.d
STORY\B\B_CLEARFMC.D
STORY\B\B_CheckDeadMissionNPCs.D


AI\B_MONSTER\B_SETGUILDATTITUDE.D
AI\B_MONSTER\B_INITMONSTERATTITUDES.D
AI\B_MONSTER\B_DeSynchronize.d

STORY\B\B_GIVE_*.D

STORY\B\B_MAGICHURTNPC.D
STORY\B\B_INEXTREMO.D
STORY\B\B_RAISEATTRIBUTE.D


AI\AI_INTERN\MOD_Func.d
STORY\B\NewPrisonMaker.d
STORY\B\F_RangersScroll.d
STORY\B\B_MakeNewNameOfGuild.d
STORY\B\B_Konwoje.d
STORY\B\B_ConvoyTrigger.d
STORY\B\B_SpecialInRoutineReaction.d
STORY\B\B_ArenaTrig.d
STORY\B\B_DeadClearRune.d
STORY\B\B_Sharp_Create_SharpedWeapon.d
STORY\B\B_FenSharpnery.d
///////////////
STORY\CHAPTERS\B_STORY_*.D
Story\CHAPTERS\MOD_calendar.d
Story\CHAPTERS\MOD_teleportnet.d
Story\CHAPTERS\MOD_respawn.d
STORY\CHAPTERS\B_KAPITELWECHSEL.D

STORY\B\B_POINTATNPC.D
STORY\B\B_ASSIGNFINDNPC*.D
STORY\B\B_ASSIGNAMBIENTINFOS_*.D
STORY\B\B_ASSIGNAMBIENTINFOS.D
STORY\B\B_BUYATTRIBUTEPOINTS.D
STORY\B\B_BUILD*.D
STORY\B\B_GIVESKILL.D
STORY\B\B_INITIALIZESTORY.D
STORY\B\B_SETDAYTOLERANCE.D
STORY\B\B_RESPAWN.D
STORY\GUILDS.D
STORY\SVM.D

ANIMS\FOCUS.D
ANIMS\SPECIES.D

ITEMS\AMULETTE.D
ITEMS\ANIMALTROPHY.D
ITEMS\ARMOR.D
//Edit By Fenix
ITEMS\ARMOR_PARTS.D
ITEMS\ARTIFACTS.D
ITEMS\FOOD.D
ITEMS\MELEE_WEAPONS.D

//Edit By Fenix
ITEMS\MELEE_WEAPONSSHARPA.D
ITEMS\MELEE_WEAPONSSHARPB.D

ITEMS\MOD_ItemsSharpA.d
ITEMS\MOD_ItemsSharpB.d
///////////////
ITEMS\MISC.D
ITEMS\MISSIONITEMS_1.D
ITEMS\MISSIONITEMS_2.D
ITEMS\MISSIONITEMS_3.D
ITEMS\MISSIONITEMS_4.D
ITEMS\MISSIONITEMS_5.D
ITEMS\MISSIONITEMS_6.D
ITEMS\PLANTS.D
ITEMS\POTIONS.D
ITEMS\RANGED_WEAPONS.D
ITEMS\RINGE.D
ITEMS\WEAPONS.D
ITEMS\WRITTEN.D


AI\AI_INTERN\C_ZSINIT.D
//Edit By Fenix
STORY\EVENTS\ARMORPARTS_FUNCS.D
////////////////

AI\B_HUMAN\B_COMPARENPCINSTANCE.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSANDMEMORIZE.D
AI\B_HUMAN\B_SPREADANDMEMORIZE.D
AI\B_HUMAN\C_AMISTRONGER.D

AI\B_HUMAN\B_FETCHWEAPON.D
AI\B_HUMAN\B_SELECTWEAPON.D
AI\B_HUMAN\B_DRAWWEAPON.D
AI\B_HUMAN\B_GUILDGREETINGS.D
AI\B_HUMAN\B_SETFACEEXPRESSION.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSENEMY.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSFIGHTER.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSCASTER.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSTHREAT.D
AI\B_HUMAN\B_OBSERVESUSPECT.D
AI\B_HUMAN\B_OBSERVEINTRUDER.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSSC.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSTALK.D
AI\B_HUMAN\C_WANTITEM.D
AI\B_HUMAN\B_PLUNDER.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSBODY.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSENTERROOM.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSREMOVEWEAPON.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSFIGHTSOUND.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSQUIETSOUND.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSTHEFT.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSUSEMOB.D
AI\B_HUMAN\B_ASSESSWARN.D
AI\B_HUMAN\B_CHEERFIGHT.D
AI\B_HUMAN\B_COMBATASSESSDEFEAT.D
AI\B_HUMAN\B_COMBATASSESSMURDER.D
AI\B_HUMAN\B_SPECIALCOMBATDAMAGEREACTION.D
AI\B_HUMAN\B_COMBATREACTTODAMAGE.D
AI\B_HUMAN\B_GREETUPCOMING.D
AI\B_HUMAN\B_LOOKAROUND.D
AI\B_HUMAN\B_MOVEMOB.D
AI\B_HUMAN\B_MOVENPC.D
AI\B_HUMAN\B_OBSERVEPASSERBY.D
AI\B_HUMAN\B_OCCUPIEDOBSERVEINTRUDER.D
AI\B_HUMAN\B_REACTTOMEMORY.D
AI\B_HUMAN\B_REFRESHARMOR.D
AI\B_HUMAN\B_REFUSETALKANGRY.D
AI\B_HUMAN\B_SCALE.D
AI\B_HUMAN\B_TOSSANDTURN.D
AI\B_HUMAN\C_CANNEWSBESPREAD.D
AI\B_HUMAN\B_INTERRUPTMOB.D

AI\B_HUMAN\C_PCISINMYROOM.D

AI\PROTOTYPES\NPC_DEFAULT.D

AI\ZS_MONSTER\*.D

STORY\B\B_GIVEDEATHINV.D

AI\ZS_HUMAN\*.D

AI\ZS_BABE\B_SetBabeDefaultPerceptions.d
AI\ZS_BABE\B_Babe_ObserveIntruder.d
AI\ZS_BABE\B_Babe_LookAround.D
AI\ZS_BABE\B_Babe_RefuseTalk.d
AI\ZS_BABE\B_Babe_AssessPlayer.d

AI\ZS_BABE\ZS_*.d

AI\ZS_BABE\BabeTestModell.d

MAGIC\SPELL_*.D
MAGIC\SPELLS_PARAMS.D
MAGIC\SPELLS_PROCESS_MANA.D
MAGIC\SPELLS_PROCESS_MANA_RELEASED.D
MAGIC\B_ASSESSMAGIC.D
MAGIC\ZS\*.D

STORY\ZS\TA.D
STORY\ZS\B_ZS.D
STORY\ZS\*.D
STORY\ZS\PERS\*.D
STORY\ZS\ZS_STEUERUNG\*.D

AI\MONSTER\*.D

AI\ORC\ORCSLAVE_PERC.d
AI\ORC\ORC_PERC.D
AI\orc\B_orc_smartturn.d
AI\orc\B_ORC_DRAWWEAPON.d
AI\orc\B_ORC_ITEM.d
AI\ORC\ZS_ORC_OBSERVEINTRUDER.d
AI\ORC\B_ORC_ASSESSSOMETHINGEVIL.d
AI\ORC\B*.D
AI\ORC\ZS_ORC_TA.D
AI\ORC\ZS_*.D
AI\ORC\TA_ORC.D
AI\ORC\TESTORC.d
AI\ORC\TESTORCSLAVE.D

ITEMS\MOD_Items.d

STORY\NPC\*.D

//Edit By Fenix
STORY\EVENTS\TRIGGERS.D

STORY\FINAL\ZS_Ressurect.d
STORY\FINAL\Mts_GreatSkeleton.d
STORY\FINAL\*.d
///////////////
STORY\MISSIONS\DIA*.D

STORY\STARTUP.D


AI\TEST_SKRIPTS\TESTZUSTAENDE\*.D
AI\TEST_SKRIPTS\TESTMODELLE.D
AI\TEST_SKRIPTS\*.D

_INTERN\G_FUNCTIONS.SRC

STORY\EVENTS\*.D

ITEMS\MOD_Mission.d

ITEMS\MOD_Items.d


Nie rozumiem gdze popełniłem błąd proszę o odpowiedz. ?

Post połączony: 2014-02-01, 21:15
zamykojcie niy ma juz problemu
 

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
Próbowałem już wsztskiego To wygląda tak jak bym no niewiem mał coś źle jak mam błąd poprawić w items lub w src skoro nie ma lini 1863... Nie wiem czy wielkość liter też ma znaczenie czy jak jest to dzura bez dna.Ma ktoś jakieś pomysły na naprawe tego próbowalem to też robić na czysztym G1 też nie działa.
 

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
According to the error messages you simply have a file in your Gothic.src that doesn't actually exist - have you checked the entry for typos?
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
Case settled no longer need to know what mistake but shame ehh

Do zamknięcia 
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry