Blender dziwnie się włącza 1980 7

O temacie

Autor

Zaczęty 4.10.2013 roku

Wyświetleń 1980

Odpowiedzi 7

sopel332

sopel332

Użytkownicy
posty1
ProfesjaReżyser
  • Zbanowany
Tak na prawdę to się on nie włącza. Jest to tak:
Blender się uruchamia, konsolką dosową(ta przy blender.exe) a potem pojawia się szary interface. konsola znika a tło interface'u nadal stoi i po 3-4 sekundach nagle wyłącza się. Nie rozumiem tego, bo wcześniej tak nie miałem. Za to wings 3d mi działa. Proszę o szybką odpowiedź. Jest to dość nie typowy błąd ale... No cóż. Działa mi tylko w trybie awaryjnym. Wiem, bo sprawdzałem.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Jaka wersja blendera?

sopel332

sopel332

Użytkownicy
posty1
ProfesjaReżyser
  • Zbanowany
Najnowsza a jaka. Z starszymi też tak było na tej instalacji. Wcześniej działało. Sprawdzałem, reinstalując systemik kilka razy, jednak nie wiem co jest grane, że działa tylko w trybie awaryjnym. Czy jest to winą jakiegoś sterownika/pliku? Mój Komputer aktualny może pomoże
ASUS A8V-VM SE
Karta Graficzna: VIA/S3G Deltachrome9 IGP - laguje na niej nawet Gothic xD
Procesor: AMD Athlon 64 3500+(Zgodny z Mass Effect 1)
Ram: 512GB DDR1
 

Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
skoro wczesniej ci dzialal to musiales jakies chujstwo wgrac ktore blokuje blendera
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Aktualizuj sterowniki. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Zrób tak:

Przeinstaluj Blendera i następnie pobierz go stąd (32 bitowy lub 64 bitowy) : http://www.blender.org/download/get-blender/
Upewnij się , że masz najnowsze sterowniki do swojej karty.
Upewnij się , że masz  zainstalowany chipset płyty głównej.
Upewnij się , że masz Microsoft Visual C ++ 2008 SP1Redistributable Package (x86) : http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=5582

Powinno pomóc ;D

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Cytat: Fabiosek
Upewnij się , że masz Microsoft Visual C ++ 2008 SP1Redistributable Package (x86) : http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=5582

Powinno pomóc
Ta część mnie ciekawi? Po co? Skoro Blender (część graficzna) jest napisany głównie w C z domieszką Pythona, C++ jest użyty przy BGE. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Tak właściwie powiem ci że przeinstalowałem system i właśnie po instalacji tego pomogło mi to w jednym błędzie podczas odpalania blendera. Niech spróbuję to zobaczymy.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry