Witam mam pewien problem. Mianowicie wpisuję npcty w Startup do nowego świata i jako tako one są lecz nie do końca dobrze. Dwa npcty są w powietrzu (leżą na ziemi w powietrzu) A WP jest ustawione dobrze. Dwóch gości stoi koło sb bardzo blisko gdzie powinni być od sb kawałeczek dalej na swoich WP. Pokażę tutaj jak to wygląda:
[spoiler]// *********
// BIGCASTLE01A
// *********
func void STARTUP_BIGCASTLE01A ()
{
};
func void INIT_SUB_BIGCASTLE01A ()
{
//Bandyci
Wld_InsertNpc (BDT_6055_Joe,"BANDIT_JOE_SIT_01");
Wld_InsertNpc (BDT_6001_Bandyta,"BANDIT_SIT_01");
Wld_InsertNpc (BDT_6002_Bandyta,"PALADINS_WOODENPLANKS_GUARD_01");
Wld_InsertNpc (BDT_6003_Bandyta,"PALADINS_WOODENPLANKS_01");
Wld_InsertNpc (BDT_6004_Bandyta,"PALADINS_WOODENPLANKS_GUARD_02");
Wld_InsertNpc (BDT_6005_banditmysliwy,"BANDITS_TALK_01");
Wld_InsertNpc (BDT_6006_Gerard,"BANDITS_TALK_02");
Wld_InsertNpc (BDT_6007_Straznik,"BANDITBASE_GOTOBASE_03_GUARDIAN2");
Wld_InsertNpc (BDT_6009_Straznik,"BANDITBASE_GOTOBASE_03_GUARDIAN1");
Wld_InsertNpc (BDT_6009_Straznik ,"BANDITBASE_GOTOBASE_03_GUARDIAN2");
Wld_InsertNpc (BDT_6010_Straznik,"BANDITBASE_GOTOBASE_07_GUARD2");
Wld_InsertNpc (BDT_6011_Drago,"FP_STAND_BANDITBOSS");
Wld_InsertNpc (BDT_6012_Agandur,"BANDITBASE_INBASE_01_DARKMAGE_ALCHEMY");
Wld_InsertNpc (BDT_6013_kowalbandyta,"BANDITBASE_INBASE_06_PROBANDIT2");
Wld_InsertNpc (BDT_6014_Bandyta,"BANDITBASE_INBASE10_OSELKA");
Wld_InsertNpc (PAL_6200_gateguard,"PALADINS_GO_CASTLE_23");
Wld_InsertNpc (PAL_6201_Daren,"PALADINS_CASTLE_TRADEAREA3");
Wld_InsertNpc (PAL_6202_Albert,"PALADINS_CASTLE_TRADEAREA5");
Wld_InsertNpc (PAL_6203_Fisher,"PALADINS_CASTLE_TRADEAREA6");
Wld_InsertNpc (PAL_6204_Martin,"PALADINS_CASTLE_FORGE2");
Wld_InsertNpc (PAL_6205_Paladyn,"PALADINS_CASTLE_FORGE3");
Wld_InsertNpc (PAL_6206_Frank,"PALADINS_CASTLE_04");
Wld_InsertNpc (PAL_6207_Paladyn,"PALADINS_CASTLE_04_TRAINING1");
Wld_InsertNpc (PAL_6208_Paladyn,"PALADINS_CASTLE_TRAINING2");
Wld_InsertNpc (PAL_6209_Paladyn,"PALADINS_CASTLE_04_TRAINING3");
Wld_InsertNpc (PAL_6210_Paladyn,"PALADINS_CASTLE_TRAINING5");
Wld_InsertNpc (PAL_6211_Paladyn,"PALADINS_CASTLE_04_TRAINING6");
Wld_InsertNpc (PAL_6212_Paladyn,"PALADINS_CASTLE_TRAININGSWORD2");
Wld_InsertNpc (PAL_6213_Paladyn,"PALADINS_CASTLE_TRAININGSWORD5");
Wld_InsertNpc (PAL_6214_Paladyn,"PALADINS_CASTLE_TRAININGSWORD3");
Wld_InsertNpc (PAL_6215_Paladyn,"PALADINS_CASTLE_TRAININGSWORD6");
Wld_InsertNpc (PAL_6216_Gilbert,"PALADINS_CASTLE11_UPTOWERS5");
Wld_InsertNpc (MIL_5000_Patrick,"PRESTART_WAYPOINT");
Wld_InsertNpc (MIL_5001_Fajeth,"PALADINS_CASTLE_TRAININGSWORD4");
Wld_InsertNpc (KDF_6217_Pedro,"PALADINS_CASTLE_11_ALCHEMICLAB3");
Wld_InsertNpc (VLK_5100_Bill,"RYBAK_WAYPOINT_02");
Wld_InsertNpc (VLK_5870_Will,"INFORMATION_08");
};
func void INIT_BIGCASTLE01A ()
{
B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
B_InitNpcGlobals ();
INIT_SUB_BIGCASTLE01A();
};
[/spoiler]
Przy okazji chciałem spytać o jeszcze jedno. Co jest powodem braku polskich znaków czasem w dialogach? Przykładowo miałem: O nie ja tutaj zostaj (powinno być O nie ja tutaj zostaję).