Wypłata 4781 16

O temacie

Autor Ravensword17

Zaczęty 3.04.2012 roku

Wyświetleń 4781

Odpowiedzi 16

Ravensword17

Ravensword17

Użytkownicy
posty35
Propsy3
  • Użytkownicy
Znalazłem 1 temat z takim zapytaniem, jednak mi tamtem sposób nie działa, a temat jest zamknięty więc piszę nowy.
Proszę o poradnik dotyczący dialogu w którym dostaję codziennie pięniądze(ra na dzień).
Co gdzie wpisać, gdzie zmienne itp.
Z góry dziękuję.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Zajrzyj do dialogu Onara :facepalm:

Zastanówcie się czasem, a nie od razu lecicie na forum i piszecie z prośbą o pomoc.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ravensword17

Ravensword17

Użytkownicy
posty35
Propsy3
  • Użytkownicy
Wiem wiem. Oglądałem go chyba już 100 razy tak jak inne dialogi tego typu.
Jednak nie zadużo mogę z nich wynieść ;/
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ogólnie sztuczka polega na tym że dialog jest ustawiony na stały (permanent), a w warunku ma if zmienna ==0, po tym jak porozmaiwamy na ten temat zmienna ta się zmienia na 1, przy monologu snu dodajemy zmianę ów zemiennej na 1 oraz w refresh armor. Dzięki temu możemy gadać o tym tylko raz dziennie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ravensword17

Ravensword17

Użytkownicy
posty35
Propsy3
  • Użytkownicy
Mógłbyś powiedzieć co mam poprawić i co gdzie dodać?
Mam w Story_Globals:
var int Bronek_Kasa;INSTANCE DIA_Bronek_Zaplata (C_INFO)
{
   npc          = VLK_5644_Bronek;
   nr           = 3;
   condition    = DIA_Bronek_Zaplata_Condition;
   information  = DIA_Bronek_Zaplata_Info;
   permanent = TRUE;
   description = "Co z zapłatą?";
   };

FUNC int  DIA_Bronek_Zaplata_Condition()
{

        return 1;

};

FUNC void  DIA_Bronek_Zaplata_Info()
{
if      (bronek_kasa = Wld_GetDay())
        {
   AI_Output (other, self ,"DIA_Bronek_Zaplata_15_01"); //Przychodzę po kase.
   AI_Output (self, other ,"DIA_Bronek_Zaplata_03_02"); //Proszę.
   
CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 100);
    B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 100);

bronek_kasa = Wld_GetDay();


        };
if      (bronek_kasa == Wld_GetDay())
        {

   AI_Output (other, self ,"DIA_Bronek_Zaplata_15_01"); //Przychodzę po kase.
   AI_Output (self, other ,"DIA_Bronek_Zaplata_03_02"); //Chyba cie coś boli.

        };

};
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Po 1 używaj tabulatorów bo nie wiadomo co do czego
{ - jeden tabulator w przód
}; - jeden tab w tył

co do skrypty miałeś źle jeden warunek ;) i dialogi nie mogą mieć takich samych nazw każda kwestja musi mieć osobny numer. Ogólnie radzisz sobie coraz lepiej ;)

FUNC void  DIA_Bronek_Zaplata_Info()
{
if (bronek_kasa != Wld_GetDay()){//jeżeli jest różna od dzisiejszego dnia
AI_Output (other, self ,"DIA_Bronek_Zaplata_15_01"); //Przychodzę po kase.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Bronek_Zaplata_03_02"); //Proszę.
   
        CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 100);
    B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 100);

        ronek_kasa = Wld_GetDay();

        };
if (bronek_kasa == Wld_GetDay())
        {

    AI_Output (other, self ,"DIA_Bronek_Zaplata_15_03"); //Przychodzę po kase.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Bronek_Zaplata_03_04"); //Chyba cie coś boli.

        };

};

Ravensword17

Ravensword17

Użytkownicy
posty35
Propsy3
  • Użytkownicy
Ten skrypt też nie działa ;/.
NPC ciągle mówi : "Chyba cie coś boli.".
Może mam coś źle w zmiennych
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dlatego lepszą metodą jest zmiana w refresh_armor i przy monologu sny. Przy okazji pusta zmienna (bez przypisanej wartości) ma wartość zero. Daj jej gdzieś wartość np. w startup i będzie ok, za pierwszym razem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ten skrypt też nie działa ;/.
NPC ciągle mówi : "Chyba cie coś boli.".
Może mam coś źle w zmiennych
Zmieniłeś numerki tak jak ja ?? odświeżyłeś dialogi ??

Ravensword17

Ravensword17

Użytkownicy
posty35
Propsy3
  • Użytkownicy

Ravensword17

Wypłata
#9 2012-04-04, 19:58(Ostatnia zmiana: 2012-04-04, 21:16)
DZIAŁA! Wielkie dzięki.
W story globals miałem napisać:
const int bronek_kasa = 1;Dzięki dla też Rafała za skrypt ;d
 

KiełbasianTM

KiełbasianTM

Użytkownicy
posty73
Propsy5
  • Użytkownicy

KiełbasianTM

Wypłata
#10 2012-04-04, 20:52(Ostatnia zmiana: 2012-04-04, 20:55)
Dziwne, bo tutaj
Cytuj
  };
        if (bronek_kasa == Wld_GetDay())
        {
nie ma else!?

PS. dla Rafała props się chyba należy :lol:  :ok:
 
Moje opowiadanko



- Je**ć dzieci!

- A starczy nam czasu?

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Dziwne, bo tutaj
Cytuj
  };
        if (bronek_kasa == Wld_GetDay())
        {
nie ma else!?

PS. dla Rafała props się chyba należy :lol:  :ok:


Po co else? Jak i tak to to samo, jak jest if (blabla) { bla };. ;p
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
To nie do końca to samo z else mniej obciążasz kompa bo robisz tylko jedno porównanie. A 2 if`y to 2 porównania ale nie chciałem mu już mieszać.

Skoro problem rozwiązany to wydaje się ze można to by zamknąć.

Ravensword17

Ravensword17

Użytkownicy
posty35
Propsy3
  • Użytkownicy
Dostaję pieniądze raz na dzień tak jak powinno być.
Lecz dialog jest ten sam:
AI_Output (other, self ,"DIA_Bronek_Zaplata_15_03"); //Przychodzę po kase.
 AI_Output (self, other ,"DIA_Bronek_Zaplata_03_04"); //Chyba cie coś boli.
 

Ravensword17

Ravensword17

Użytkownicy
posty35
Propsy3
  • Użytkownicy

Ravensword17

Wypłata
#14 2012-04-05, 17:29(Ostatnia zmiana: 2012-04-05, 17:33)
Dobra naprawiłem ;d
Powinno być tak:
FUNC void  DIA_Bronek_Zaplata_Info()
{
        if (bronek_kasa != Wld_GetDay())
{
                AI_Output (other, self ,"DIA_Bronek_Zaplata_15_01"); //Przychodzę po kase.
                AI_Output (self, other ,"DIA_Bronek_Zaplata_03_02"); //Proszę.
   
                CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 100);
                B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 100);

                bronek_kasa = Wld_GetDay();

        }
        else if (Wld_GetDay() == 0)
        {

            AI_Output (other, self ,"DIA_Bronek_Zaplata_15_03"); //Przychodzę po kase.
            AI_Output (self, other ,"DIA_Bronek_Zaplata_03_04"); //Chyba cie coś boli.


};

};

Do zamknięcia
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Samo else starczy sorry mój błąd ale po odwróceniu if`ów tez powinno działać

       if (bronek_kasa == Wld_GetDay())
        {

                AI_Output (other, self ,"DIA_Bronek_Zaplata_15_03"); //Przychodzę po kase.
                AI_Output (self, other ,"DIA_Bronek_Zaplata_03_04"); //Chyba cie coś boli.

        };
        if (bronek_kasa != Wld_GetDay()){//jeżeli jest różna od dzisiejszego dnia
                AI_Output (other, self ,"DIA_Bronek_Zaplata_15_01"); //Przychodzę po kase.
                AI_Output (self, other ,"DIA_Bronek_Zaplata_03_02"); //Proszę.
   
                CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 100);
                B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 100);

                bronek_kasa = Wld_GetDay();

        };

Bo w poprzednim jeżeli była różna to przypisywało bronek_kasa = Wld_GetDay(); i była taka sama więc 2 if`y się wykonywały.

W twoim skrypcie samo else wystarczy.

KiełbasianTM

KiełbasianTM

Użytkownicy
posty73
Propsy5
  • Użytkownicy
wiedzialem ze cos nie gra
 
Moje opowiadanko



- Je**ć dzieci!

- A starczy nam czasu?


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry