1
Skrypty / Inicjowanie pakietów skryptowych
« dnia: 2021-01-13, 16:25 »https://github.com/Lehona/Ikarus/releases
Tak, korzystałem z tego linku i informacji tam zawarych. W którymś z plików samego Gothica pojawia się ta zmienna i parser wywala błąd o jej powtórzeniu
Post połączony: 2021-01-13, 16:39
Dobra, ogarnąłem to inaczej. W Ikarusie zmieniłem nazwę tej zmiennej i zaczęło działać
Post połączony: 2021-01-13, 23:49
Jednak nie działa. Za każdym razem jak próbuję odwoływać się do funkcji z LeGo wywala mi ten błąd
======================================= UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ======================================================
======================================= CRASH INFOS: =====================================================================
Gothic II - 2.6 (pol), Parser Version: 50
User: , CPUType: 586, Mem: 2048 MB total, 2048 MB free
Startup Options:-game:gothicgame.ini -zreparse -zwindow
=============================================== CALLSTACK : ==============================================================
0023:00688B21 (0x1C08E259 0x0000000D 0x0000001F 0x1C0472A8) Gothic2.exe