Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Cragann

Strony: [1] 2 3 ... 54
1
Dzieje Khorinis / Historia Dziejów Khorinis
« dnia: 2023-09-08, 02:57 »
Dla zainteresowanych modyfikacjami najkrótszą drogą do pozyskania informacji na temat moda było dołączenie do teamu. Wystarczyły bardzo podstawowe umiejętności, bo chętnych i tak nie było wielu. Alternatywnie można było np. wyciągać pliki z innych gier i przedstawiać jako własne prace, nikt nie był w stanie tego zweryfikować, a dla małolata bycie w teamie jakiegoś znanego projektu to był szpan. Mi tym sposobem udało się dołaczyć do SF i do teamu Złote Wrota gdzie nic nie zrobiłem a i tak jestem w creditsach xd. Pamiętam że tajne działy na tm były martwe, żadnej koordynacji nie pamiętam, raczej osoby które coś faktycznie potrafiły, dodawały same kolejne cegiełki do budowy projektu. Dark był ok z mojej perspektywy, zajmowałem się z nim głównie robieniem prowo na themodders, piękne czasy. Później projekt nabrał rozpędu, nie zajmowałem się już wtedy moddingiem, nie wiem jak to wyglądało, w każdym razie ogarnął oryginalnych aktorów z podstawki, żaden inny modder by nawet nie pomyślał że można to ogarnąć, nie wiem dlaczego to ostatecznie się nie udało, dlatego czekam na kolejne odcinki, pozdrawiam.

2
Programowanie / Pytanie o programowanie
« dnia: 2023-07-30, 11:58 »
Jak zależy ci na tym żeby domyślnie robić gry, pobierz sobie Unreal Engine i zacznij robić gry. Na studiach będziesz miał dużo nauki, ale programowania w stosunku do całości programu jest niewiele. Praktyczna praca z interesujacym projektem nauczy cię najwięcej.

3
Ok, jeden z twórców OpenGothic potwierdził że OG ma lepsze możliwości renderowania od ZenGina, tam będzie powstawał projekt. Temat zostawiam otwarty jeśli ktoś chce się wypowiedzieć, ma coś do dodania w temacie.

4
Daje w dziale "modding", chociaż nie o modding do końca chodzi.

Chciałbym odświeżyć Gothica ale silnik 1,2 sobie nie poradzi, silnik trójki znowuż jest mało przystępny do moddingu.

Założenie jest takie, że powstawałoby to na UE5 lub Unity, cały szkopuł w tym żeby można to było poźniej bez przypału opublikować.

Załóżmy że gra wymagałaby do uruchomienia plików G1, G2, G3 i byłaby za darmo (non profit).

Przejdzie?

Wariant drugi, oparcie tego o OpenGothic, zakładam że lepiej by sobie poradził z graficznym obciążeniem od oryginalnego ZenGina.

Dajcie znać jeśli wiecie coś na ten temat, albo dajcie znać komuś kto może wiedzieć coś w temacie.

5
Ufam, czyli, teoretycznie nie ma potrzeby reeksportowania wszystkich animacji na nowym szkielecie, a wystarczy sama podmiana modeli?

6
Tak, wiem że wszystkie.
Tak bym to widział https://ibb.co/DVhkJV9
Kości nie muszą brać udziału w animacjach, chodzi mi o to żebym mógł nimi swobodnie manipulować w programie graficznym, no i żeby tak były jakbym zdecydował się dodać animacje. Wystarczy że będą usztywnione w jednej pozycji. Nie wiem jednak czy trzeba coś robić po stronie skryptowej, żeby silnik się nie pogubił z rozbudowanym szkieletem.

7
Pytania i problemy / Ręce z palcami od strony skryptowej
« dnia: 2023-06-26, 19:55 »
Siema
Szło by zrobić dłonie z palcami?
Model i szkielet mogę ogarnąć, interesuje mnie jak to wygląda od strony programistycznej.
Ktoś to umie zrobić?

8
Oferty pracy i pomocy / Poszukiwana ekipa do nowego moda
« dnia: 2023-06-25, 21:02 »
Gothic odpaliłem na karcie graficznej z 64mb pamięci.
Nad skryptami można pracować w zwykłym windowsowym notatniku.
Niektóre programy graficzne działają na słabym sprzęcie (Wings 3D, 3D Coat.
Przede wszystkim wypadałoby przedstawić zarys moda, żeby w ogóle ktoś mógł ocenić czy chce poświęcić na to swój czas wolny.

9
Pisarstwo / Wypocin ciąg dalszy
« dnia: 2023-06-14, 18:14 »
Komputer jest od grania w Gothica, nie czytania książek.

Opisy czynności i odczuć są dobre. Słownictwo nie nudzi. Wątki zmieniają się co chwila, ale jak ktoś ma ADHD to może i lepiej. W sumie to inaczej mi się to czytało niż książki, długie wywody męczą. Może to jakiś kierunek.
Ogółem nie jestem profesjonalnym recenzentem, da się to czytać, ale jak byś chciał konkretnej opinii to pewnie trzebaby komuś zapłacić za analizę.
Na koniec kilka zabawnych cytatów:
"Była piękną kobietą, jej blond włosy przypominały dobrze uprawiane zboże"
"A na dodatek po drodze zdechł mu koń"
"-Nazywam się Fed a to moja żona Rita"

Tu nikt się nie Rita, pozdrawiam

10
Pisarstwo / Wypocin ciąg dalszy
« dnia: 2023-06-08, 00:19 »
Może bym sprawdził gdyby nie trzeba było w tym celu pobierać pliku i to jeszcze takiego z którym smartfon może mieć problem

11
Offtopic / Wyciek Dziejów Khorinis
« dnia: 2023-05-15, 23:47 »
Nie dziwi mnie że w tym kraju rządzi PiS albo PO, skoro naszych rodaków tak łatwo oszukać. Szkoda projektu, bo level design bije na głowę inne mody. Mam nadzieję że modyfikacja zostanie dokończona przez nowy team.

12
Offtopic / Wyciek Dziejów Khorinis
« dnia: 2023-05-13, 23:14 »
Ok, czekamy na oświadczenie co do przyszłości moda. Może @Dark chciałby się ustosunkować do tego tutaj?

Edit: Jak z zawartością paczki, jest tam wszystko co DK publikowało? np. zawartość ze screenów z głownej strony https://dziejekhorinis.org/

Post połączony: 2023-05-14, 00:42
Gameplay:
https://www.youtube.com/watch?v=idT-NLDcYtk

13
Offtopic / Wyciek Dziejów Khorinis
« dnia: 2023-05-13, 20:30 »
Sprawdzał ktoś co w nim jest, jeśli tak, to jak wrażenia?


Edit:
Źródło: https://wykop.pl/wpis/71312379/panowie-i-panie-afera-xd-czytam-wykop-od-lat-ale-n

14
Forum / Martwica forum-przyczyny i remedium
« dnia: 2023-05-12, 03:57 »
Myślę że trzeba rozbujać modding nowej gry. Pomyślę o napisaniu kilku poradników.

15
Oferty pracy i pomocy / Twórca lore poszukiwany
« dnia: 2023-03-13, 10:01 »
tytany

16
Pytania i problemy / Nowe pancerze w Kronikach Myrtany
« dnia: 2023-02-07, 12:44 »
Hej. Jak obejść się z plikami Kronik Myrtany żeby dodać do nich nowe pancerze? Proces dodawania pancerza do gothica jest mi znany, natomiast zastanawia mnie jak to zrobić najlepiej, i czy w tym celu trzeba rozpakować pliki KM, czy może można to zrobić jako zewnętrzny sub-mod odpalany np. przez spine.


17
Offtopic / Dziewczyny
« dnia: 2023-02-06, 20:51 »
Zawsze można spróbować podołać ich wymaganiom.
Plus jest taki że mężczyznom nie tyka zegar biologiczny, jeśli ktoś z głową do tego podejdzie, skupi się na sobie i swojej wartości rynkowej, ok 30stki to bedzie miał w czym wybierać, w momencie kiedy rownolatkom będzie się kończył czas na założenie rodziny. Ogólnie to złożony problem społeczny, ale u podstaw leży zabijanie w mężczyznach męskiej energii

18
Offtopic / Dziewczyny
« dnia: 2023-02-03, 12:23 »
Nie musisz pytać kobiety o pozwolenie

19
Ukończone modyfikacje / [G½] Gothic DirectX 11 #2
« dnia: 2021-12-26, 11:20 »
Zainstalowałem najnowszą wersję GDX11 i żaden obiekt (świece, pochodnie, lampy) nie emitują światła. Ktoś się z tym spotkał? Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać?

20
Tłumaczenie:
Nie chce zmienić jej częściowo, tylko całkowicie.

Do autora:
Rekrutacja zakończyła się w momencie publikacji postu, oferta musi być atrakcyjna, pociągająca, być może nawet inspirująca by znaleźć osoby do pomocy. Spójrz na ogłoszenia o rekrutacji do dużych teamów. Tutaj już nikogo zdolnego nie zrekrutujesz, ale wyciągnij naukę z tego tematu i poszukaj ludzi na innych forach.

Strony: [1] 2 3 ... 54
Do góry