Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Damianx

Strony: [1]
1
Offtopic / Pomysł na biznes
« dnia: 2011-01-29, 14:46 »
Witam ;) jak wiadomo w naszym kraju dostać pracę można jedynie po znajomościach a że z kasą coraz gorzej postanowiłem założyć jakąś firmę. Wiem że na forum jest wiele kreatywnych osób i liczę że podrzucą jakieś pomysły ;) Otóż mieszkam na wsi, na południu polski przy granicy ze słowacją i z czechami, niedaleko miasta Żywiec ( tu borwar ogromny jest ale praca też tylko po znajomościach ) i Bielska-Białej, tereny dość jak na Polskie warunki rozwinięte.

Jak wspomniałem planuje otworzyć jakiś biznes, mam do dyspozycji działkę 20 arów oraz dałoby radę zainwestować ok.30 tyś.
tereny są dosyć atrakcyjne turystycznie ale raczej nie planuje iść w tym kierunki, chodzi mi raczej o produkcje tudzież jakieś usługi ( wiadomo wieś ogranicza bo w mieście można jebnąć jakąs budke z kebabem czy coś)

Chciałbym was prosić o podrzucenie jakiś pomysłów co by można było produkować, jakie usługi wykonywać bo już od dłuższego czasu nic sensownego nie mogę wymyślić. Na wiosce jest bardzo dużo tartaków i pracowni stolarskich więc wolałbym konkurencji nie robić bo to nie byłoby opłacalne.

Więc jeśli macie jakiekolwiek pomysły na biznes prosiłbym abyście wypisywali.

2
Pisarstwo / Niósł wilk razy kilka...
« dnia: 2009-12-30, 13:20 »
To część opowiadania Roztopy, ze zbioru "Niósł wilk razy kilka...", autorstwa mojego ;d
Na razie tyle, chcę sprawdzić czy styl się podoba.







Niósł Wilk razy kilka...



     Roztopy


      ***

   Pogoda była okropna.
Każdy, począwszy od bednarza, na wielkim łowczym kończąc uważał że pogoda była okropna.
Bo była.
W Gołoborzu, Zarzeczu, Nowej Renvalii i wszędzie na północ od rzeki Yurga trwały roztopy.
Roztopy to jedna z tutejszych sześciu pór roku , łącznik pomiędzy zimą a ukochaną przez wszystkich
wiosną.
I niech je szlag jasny trafi.

 
      ***

 Mężczyzna postanowił iść gościncem prowadzącym przez mieszany las, mógł oczywiście iść inną
drogą, przez pola uprawne, ale nie miał ani ochoty, ani dyzpozycji do spotkań z figlarnymi farmerkami.
Na twarzy mężczyzny gościł niepozorny uśmieszek, był zadowolony i emanował optymizmem na kilkaset
metrów, co u niego zdarzało się niezwykle rzadko. Cieszył się z powodu pogody, uwielbiał roztopy,
uwielbiał krajobraz tworzący się podczas topnieniu śniegu na łąkach i w górach, uwielbiał kry
pływające po powierzchni rzek, oraz przyrodę budzącą się do życia po zimowym letargu. Warto nadmienić
że był jedyną osobą przepadającą za tą porą roku, różnił się od innych, a inni różnili się od niego.
- Psiakrew - zaklął Valkir pod nosem - trzeba było iść tymi cholernymi polami, zachciało mi się
dębowego gaju to teraz mam za swoje.
W oddali rysowała się mu sylwetka młodej damy. Im bardziej dziewczyna się zbliżała tym bardziej Valkir dostrzegał
jaka jest dziwna. Ubrana była w czerwoną suknię, a na plecy bezwładnie opadał jej czerwony kaptur, miała
także czerwony kapelusz i buty, w odcieniu lekko-niedojrzałych pomidorów.
Valkir kalkulował że ma gdzieś około piętnastu - dwudziestu lat.
Miała dziesięć.
- Dzień dobry proszę pana.
- To się jeszcze okaże czy dobry, a teraz spadaj.
- Uuu, bardzo pan niemiły. Moja babcia, gdyby była zdrowa nauczyłaby  pana dobrych manier, ale
niestety leży staruszka objęta chorobą w swej chatce pośród lasu, widzi pan, niose jej różne smakołyki.
- Obchodzi mnie to jak...
- Uuuu, ojoj cuż się panu stało w buzie ? Może bestia jakaś pana potraktowała ?
- Tak smarkulo, miałem nieprzyjemne spotkanie z wilkochłapem, ale jak widać uszedłem z życiem.
"Pan" obawiał się że dziewczynka zada to pytanie. Miał okropne kompleksy na punkcie ogromnej szramy
która przecinała jego policzek. Owa blizna była także przyczyną jego podróży w te strony. Miał
w mieście Jaworzec znajomą zielarkę, która z pewnością, jak sądził posiadała  cudowną maść na tę
przypadłość. Wstydził się także okolicznośći w jakich blizna powstała, wersja z atakiem wilkochłapa
była oczywiście zmyślona, tak naprawdę to podczas ostatniego festynu w hołopolu został uderzony
kuflem od piwa przez swoją narzeczoną, kiedy ta zauważyła jak zaleca się do miejscowej kurtyzany.
- Bardzo, ale to przebardzo mi pana szkoda. A może zechciałby pan wstąpić razem ze mną do mojej babci ? Na herbatniki.
Bo ociupinkę się boje tego lasu.
- Co to za propozycje. Kto to wogóle widział puszczać małą dziewczynkę samą do lasu. Nie mogą ci pomóc, śpiesze się
na bardzo ważną rozmowę w Jaworzcu - zełgał Valkir - a teraz spadaj i nie zawracaj mi głowy.
Dziewczynka w czerwonym kapturku zrobiła obrażoną minę, postanowiła nawet nie żegnać się z samotnym tułaczem, ruszyła
tylko w sobie wiadomym kierunku.
Valkir wzruszył beznamiętnie  ramionami, zaklął z cicha pod nosem i ruszył w dalszą drogę.
Nie uszedł pięćdziesięciu kroków, nim spotkał czarnego, wściekłego wilka. Widok ten na nowo wzbudził w nim entuzjazm, wiedział
że w Jaworzcu uda mu się sprzedać futro po wysokiej cenie, może nawet za 25 dukatów.
Wilk był większy niż inne wilki, różnił się od innych wilków, ale skończył tak samo jak inne wilki - w ziemi.
Valkir oskórował zwierza i ruszył naprzód traktem, wiedział że do Jaworzca już nie daleko.
Nie mógł wiedzieć jak ogromną zrobił przysługę dziewczynce z czerwonym kapturem.

      ***
 
- Nie masz szans, nie wpuszczą cię - odrzekł kołodziej, którego jak widać także nie chcieli wpuścić.
- Kiedy muszę się dostać do miasta, sprawa życia i śmierci
- Każdy tak mówi, wszyscy chcą ale gówno mogą. Bramy zamkniętę, i nic nie wskazuje żeby je otwarto. Mór panuje,
widzisz tych wszystkich biedaków przed murami ? Oni wszyscy na mór chorzy, tylko im prędko do tej zielareczki po lekarstwo,
a ona i tak już pełne ręce roboty ma. Mnie też wpuścić nie chcą , choć zdrowym w ciele i duchu, może jakbym rozsądniejsza
łapówke zaproponował, ale kurna nie mam zamiaru dokładać to interesu.
- Ja też zdrowy, jakoś zawsze mnie wszelkie zarazy omijały. A to powiadacie kołodzieju że podróż moja była niepotrzebna ?
- Nie no , może jakiś cień szansy jest, daj w łape Bramowym to raz dwa się w Jaworzcu znajdziesz. Wogóle to kim wy jesteście z zawodu ?
- Garbarzem - zełgał Valkir, który nie miał ochoty rozwodzić się o tym kim jest, i czym się zajmuje.
Dyskusja się urwała, pewnie z powodu braku tematu do rozmowy, a może kołodziej nie chciał rozmawiać ze stanowo niższym
garbarzem.
- Przepraszom panocku, ale podsłuchołek panocków rozmowę, nie żebyk się wtroncął ale jak mus panockowi do miasta, to jo chyba
wiem co musisz zrobić - wtrącił niespodziewanie czeladnik nafciarza, co można było wywnioskować z młodego wieku i okropnego
odoru on niego bijącego. Valkir się zainteresował.
- Ciekawe,ciekawe to co mówisz, ale zamiast niepotrzebnie przeciągać, zapytam wprost : Co chcesz za infromacje ?
- Patrze, widzę futro. Co prowda nie ogarbowane, ale dla teściowej jak znalozł dobre bydzie, i tak staro jendza pewnie sprzedo u kamratki. Więc dejcie futro, a droga do miasta stanie otworem.
Cena nie wydawała się Valkirowi zbyt wygórowana, ba, była śmiesznie niska jak za taką informacje. Na domiar tego futro
już mu ciążyło w torbie i śmierdziało, jakby stęchlizną...


Proszę komentować, i nie zostawić na mnie suchej nitki :D

3
Spacer / Spacer G2NK a Vista
« dnia: 2009-10-10, 12:58 »
Ostatnio chciałem sprawdzić pewien model w spacerze, ale kiedy go wczytałem i skompilowałem świat to nadal pisze żebym go skompilował i nic nie ma, natomiast kiedy załącze jakiś zen np. newworld to pojawia się biały ekran i słychać tylko szum morza i takie pierdoły.
Nie wiecie jak temu zaradzić, czy jakiś ster do visty ściągnąć czy coś ?

żadne błędy nie wyskakują.
z góry THX

4
Ukończone modyfikacje / [G1] Battala
« dnia: 2009-06-21, 12:16 »
Chciałbym wam zaprezentować modyfikacje pt. Battala.

Zacząłem robić ją dawno, ale zawsze brakowało mi chęci żeby ją skończyć (lenistwo). Ostatnio wziąłem się do roboty i ją skończyłem, dzięki pomocy Adanosa który pomógł mi w rozwiązaniu kilku problemów, oraz Jedaitha (Loadscreen jest mój, dlatego taki brzydki :D  ).

Mod opowiada o Najemnikach, oraz o przegranej przez nich bitwie. Po tym incydencie Najemnicy wycofali się na bezpieczne pozycje i stamtąd przygotowują kontratak , tam też rozpoczynamy rozgrywkę.  Jako jeden z nich będziemy dążyć do wyzwolenia Nowego Obozu z rąk....

W modzie znajdziemy kilka smaczków, między innymi bitwę pomiędzy dwoma siłami. Zapraszam do zagrania w modyfikacje, i wypowiadanie się na temat niej.

Kilka screenów :
http://i40.tinypic.com/2nr0cpv.jpg
http://ifotos.pl/uploaded/86676.jpg
http://ifotos.pl/uploaded/86685.jpg
http://ifotos.pl/uploaded/86688.jpg

Download:
http://www.sendspace.pl/file/nMGN1OBV/

Przepraszam za wszystkie błędy, starałem się wszystkie poprawić, ale na pewno coś umknęło mojej uwadze.

5
Skrypty / Bieg zamiast spaceru
« dnia: 2009-03-29, 10:22 »
Jak zrobić aby npc któremy po dialogu zmieniam rutynę, biegł a nie szedł ?

AI_Output (self, other,"DIA_Mor_konno_1_07"); //x
AI_Output (other,self,"DIA_Mor_konno_1_08"); //x
AI_Output (self, other,"DIA_Mor_konno_1_09"); //x
B_LogEntry( CH1_Jaskinia, "x.");
AI_StopProcessInfos (self);

Npc_ExchangeRoutine (self,"PreStart");
AI_SetWalkmode ( self, NPC_RUN);

Ale to nie działa, nie wiecie jak to zrobić ?

6
Skrypty / NPC nie chcę iść po dialogu do waypointu
« dnia: 2009-03-27, 12:41 »
Więc tak, zrobiłem gościa, który po zakończeniu dialogu ma iść z innym kolesiem do innego waypointu.  Rzecz w tym że po dialogu gość nic nie robi.
Oto dialog..
Cytuj
instance Dia_Share_hallo   (C_INFO)
{
   npc     = ORG_8439_Sharky;
   nr          =1;
   condition   =   Dia_Share_hallo_condition;
   information     = Dia_Share_hallo_info;
   important     =  TRUE;
   permanent     = FALSE;
};
 
func int Dia_Share_hallo_condition ()
{
return TRUE;
};
 
func void Dia_Share_hallo_info ()
{
var C_NPC dudka; dudka = Hlp_GetNpc(ORG_8449_Lefty);
   AI_Output (self, other,"Dia_Share_hallo_00");  //x
   AI_Output (self, other,"Dia_Share_hallo_01");  //x
   AI_Output (other,self,"Dia_Share_hallo_02");  //x
   AI_Output (self, other,"Dia_Share_hallo_03");  //x.  
   AI_Output (other,self,"Dia_Share_hallo_04");  //x
   AI_Output (other,self,"Dia_Share_hallo_05");  //x?
   AI_Output (self, other,"Dia_Share_hallo_06");  //x
AI_TurnToNpc(self, ORG_8449_Lefty);
   AI_Output (self, other,"Dia_Share_hallo_07");  //x
   AI_Output (other,self,"Dia_Share_hallo_08");  //x
NPC_ExchangeRoutine      (dudka,"RUN");

NPC_ExchangeRoutine      (self,"RUN");
 
};
Stoją w miejscu i wykonują rutynę którą wykonywali.
Aby uprzedzić pytanie, Tak, połączyłem ich waypointy do wayneta.
FUNC VOID Rtn_Run_8449 ()
{

   TA_Stand   (01,00,13,00,   "DUDKA");
   TA_Stand   (13,00,01,00,   "DUDKA");

};
To rutyna którą mają wykonać po dialogu, czyli iść spokojnie do waypontu DUDKA :)
Ale nie idą, coś poknocłem ? Zapomniałem o czymś ?

7
Spacer / Bład, dialog + spacer
« dnia: 2009-03-22, 16:16 »
To tak :
 Stworzyłem dialog w programie dialog maker (pozdro buła ;p  ), wrzucam go elegancko do mission, włączam spacka i sprawdzam błędy, nie ma nic. Wyłączam spacka, kasuje pliki ou bin i csl, no i chce "aktualizować dialogi", ale  kiedy włączam spacka w tym celu wyskakuje mi błąd
- http://i42.tinypic.com/rcobb5.jpg
Przez to nie mogę wstawić dialogu do moda, dodam że nigdy wcześniej mi się tak nie robiło.
Wiecie od czego to jest ? Z góry dzięki za odpowiedź.

8
Offtopic / Survival
« dnia: 2009-03-09, 22:40 »
Survival, uprawia ktoś ? Jakie sposoby preferuje ? Osobny sprzęt do każdej czynności , czy woli przeżyć noc o krzesiwie i garści suszonych gałęzi ?

Ja łącze survival z podróżowaniem po górach, np. Idę w góry, zabieram ze sobą śpiwór i karimatę, i spędzam noc w bezpiecznym miejscu ( U nas jest dość bezpiecznie, żadnych rysi itp :D  ) Najfajniej jednak w grupie, można  pośpiewać piosenki przy ognisku itp .

Na sezon planuje powiększyć swój ekwipunek o : http://www.allegro.pl/item569738903_manier..._system_lc.html

http://www.allegro.pl/item572099162_krzesi...nie_tanieg.html

oraz : http://www.allegro.pl/item567380353_buty_w...e_taktyczn.html

Tanio i funkcjonalnie

9
Spacer / Kamerka uruchamiana trigerem
« dnia: 2009-02-22, 13:41 »
Witam.
Chciałbym zrobić kamerkę, która uruchamiałaby się triggerem, a nie poprzez dialog. Coś takiego było w CZP, gdzie kiedy podeszło się do odziału, uruchamiała się kamerka pokazująca armie SO.

Więc tak : Robie zCTrigger , nazywam go dam (:D ), następnie  insert oCTriggerscrip, i nazywam go dum. W opcjach zCtriggera (triggertarget) wpisuje dum, pojawia się taka niebieska linie. Następnie robie boxa pod zCtrigger. Zrobiłem też kamerkę, no ale to swoją drogą.
I mam pytanie, jak zrobić aby kamerka uruchamiała się gdy podejdziemy na jakąs odległość do tego triggera ? I jak to wpisać w skryptach ?

Potrzebne mi to jest, ponieważ jak robię normalną kamerkę, i wstawiam ją do dialogu (Wld_SendTrigger ("CAMERASTART");)  , to kamerka się uruchamia, idzie kawałek, ale nie dochodzi do końca tylko wraca do bohatera,  no i na domiar nie widać wogóle kwesti dialogowych npc, tylko w formie monologu dialog boha. Dodam że także w CZP kamerka podczas dialogu szła normalnie, i dialog normalnie było widać.

Z góry dzięki :P



10
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Themurders_mod
« dnia: 2008-07-04, 13:34 »
Witam szanowne państwo, chciałbym zaprezentować mojego drugiego po Assasin_mod moda do gothica  :biggrin2:  Nazywa się on Themurders_mod i z tytułu można wywnioskować że opowiada o naszym zacnym forum xD

Modzika robiłem od 3 dni maksymalnie się opinkalając i większośc czasu siedząc na gie-gie  :] 

Mod nie opowiada kolejnej histori o królu i księżniczce, elfach i gnomach czy orcach, jest to krótki mod w którym wcielamy się w gościa który trafia na zamek Themurdersów, więc nie ździwcie się jak ujżycie swój nic w modzie  :biggrin2:  Nie ma w modzie treści obraźliwych, starałem się pisać dialogi tak żeby było jak najzabawniej, często kierowałem się sytuacjami z forum czy sb xDDD

W modzie ujżymy:
-nowy świat z woga
-11 npc
-5 qestów
-3 nowe zbroje  :P 

2 screeny :





a tu link do moda:
Mega

No to grajcie w moda i piszcie czy się spodobał  xD

Chciałbym jeszcze podziękować Darkowi, za użyczenie mi mi jednej zbroji i test moda, bratowi xardasowi dzięki któremu udało mi się rozwiązać znaczący problem i Jedaithowi za użyczenie mi pewnej teksturki która niestety nie została wykorzystana w modzie :biggrin2:

Pozdrawiam i proszę o krytykę xP

edit: Radziłbym pogadać z każdym npc xD

11
Ukończone modyfikacje / [G1] Assasin Mod
« dnia: 2008-05-03, 14:16 »
Mod do g1 xD

Chciałbym zaprezentować wam moda o nazwie Assasin_Mod. Robiłem go przez ostatnie
kilka dni.  Nie jest on długi, powiedziałbym raczej : więcej niż krótki na ok-20-30 minut gry.
Odradzam używania trybu marvina.

Nie pisze fabuły moda, dowiecie się jak zagracie, conieco możecie wywnioskować z  tytułu.

Screeny

Pozdrawiam Damianx

http://www.uploader.pl/?d=69C62B2B1
http://www.sendspace.pl/file/RLe8471i/

prosze o krytyke xD

Strony: [1]
Do góry